Turbo
Moderátor: Moderátoři
Turbo
Zdravim vsechny nadsence, chtel sem se zeptat jeslti ma nekdo zkusenost s montazi turba, mam vaz 2102 kombi z 1,2 a chci tam dat 1,5 s turbem je to velky problem?? diky za odpoved.
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
to uz se tu resilo ve stejnojmenem tematu, musis udelat hlavu, sehnat pretlakovy karbec, nebo dat sani pod karbec, dobre krmeni, byla by dobra upravena vacka atd atd ....
Video jednoho z nasich rad
http://www.youtube.com/watch?v=x8Cokdlwi8Y
Video jednoho z nasich rad

http://www.youtube.com/watch?v=x8Cokdlwi8Y
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Motor díky své robustnosti a relativně malému kompresnímu poměru (který lze navíc pro zástavbu turba celkem snadno ještě snížit) je přeplňování celkem reálná věc. Ale není to snadné a stojí to dost peněz.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Se origo karbem se ti to nejsikdy nepodaří slušně odladit, nejspíš budeš mít pořád chudou směs. Jediny řešeni vydím v použití dvou vstřikovaču z Ička jako ma turbožigi nebo montáži webrů.
P.S.: pokud jsi z těch co řeší spotřebu tak nad turbem ani neuvažuj

P.S.: pokud jsi z těch co řeší spotřebu tak nad turbem ani neuvažuj


Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Pokud neobstojí při skoušce motor z mé "nové" 06 ky tak tam nabastlím turbo a doufám že ukončím dohady "jak na turbomotor Lada" http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11774 Někde dole .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
A ty myslis ze s turbem se dostanes se spotrebou nize?Tonda123 píše:no o webrech taky uvazuju, ale kuram turbo webry kdo to ma zivit:D:D:D.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
v SPi GM budoucnost nenipeet2101 píše:Se origo karbem se ti to nejsikdy nepodaří slušně odladit, nejspíš budeš mít pořád chudou směs. Jediny řešeni vydím v použití dvou vstřikovaču z Ička jako ma turbožigi nebo montáži webrů.
P.S.: pokud jsi z těch co řeší spotřebu tak nad turbem ani neuvažuj![]()

E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009