Turbo

Moderátor: Moderátoři

Tonda123
Příspěvky: 16
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:32
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Turbo

Příspěvek od Tonda123 »

Zdravim vsechny nadsence, chtel sem se zeptat jeslti ma nekdo zkusenost s montazi turba, mam vaz 2102 kombi z 1,2 a chci tam dat 1,5 s turbem je to velky problem?? diky za odpoved.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

to uz se tu resilo ve stejnojmenem tematu, musis udelat hlavu, sehnat pretlakovy karbec, nebo dat sani pod karbec, dobre krmeni, byla by dobra upravena vacka atd atd ....

Video jednoho z nasich rad :-)
http://www.youtube.com/watch?v=x8Cokdlwi8Y
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Marek
Příspěvky: 5320
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Motor díky své robustnosti a relativně malému kompresnímu poměru (který lze navíc pro zástavbu turba celkem snadno ještě snížit) je přeplňování celkem reálná věc. Ale není to snadné a stojí to dost peněz.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Tonda123
Příspěvky: 16
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:32
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda123 »

No o te hlave sem uz slysel nove tesneni udelat a bud pretlakovy karbec nebo normalne jde pry nacpat tam ridici jednotku se strikackou z favorita ci felicie co na to rikas??
Cory
Příspěvky: 11627
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

myslis, ze to bude stihat krmit? ked uz, tak radsej vstrek z 1,7.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

Cory píše:myslis, ze to bude stihat krmit? ked uz, tak radsej vstrek z 1,7.
a bude mu to chodit tak popici ako to auto hore na videu-?
Cory
Příspěvky: 11627
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

za to nerucim :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Nacpi tam dvojty webry pod ně turbo a je to :mrgreen: .
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Na co turbo? Dej tam karbeci a pak se sám sebe zeptej, jestli chceš víc.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Tonda123
Příspěvky: 16
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:32
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda123 »

no o webrech taky uvazuju, ale kuram turbo webry kdo to ma zivit:D:D:D.
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Se origo karbem se ti to nejsikdy nepodaří slušně odladit, nejspíš budeš mít pořád chudou směs. Jediny řešeni vydím v použití dvou vstřikovaču z Ička jako ma turbožigi nebo montáži webrů.

P.S.: pokud jsi z těch co řeší spotřebu tak nad turbem ani neuvažuj :P :D
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Pokud neobstojí při skoušce motor z mé "nové" 06 ky tak tam nabastlím turbo a doufám že ukončím dohady "jak na turbomotor Lada" http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11774 Někde dole .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tonda123 píše:no o webrech taky uvazuju, ale kuram turbo webry kdo to ma zivit:D:D:D.
A ty myslis ze s turbem se dostanes se spotrebou nize?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

peet2101 píše:Se origo karbem se ti to nejsikdy nepodaří slušně odladit, nejspíš budeš mít pořád chudou směs. Jediny řešeni vydím v použití dvou vstřikovaču z Ička jako ma turbožigi nebo montáži webrů.

P.S.: pokud jsi z těch co řeší spotřebu tak nad turbem ani neuvažuj :P :D
v SPi GM budoucnost neni :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Tonda123
Příspěvky: 16
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:32
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda123 »

Nevedel by nekdo o motoru z 1,5 s mechanickou vrtuli na chladic a webrech???
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“