Stránka 1 z 3
Otáčkoměr
Napsal: úte čer 30, 2009 20:46
od ondrej.fila
Mám takový problém, do své 01čky sem namontoval palubku z 07čky a pozapojení jede vše perfektně, kromě otáčkoměru. Zapojil jsem ho + a - potom 1 pin na indukční cívce, ale otáčkoměr se po nastartování ani nehne
neví někdo co s tím?
Napsal: úte čer 30, 2009 20:53
od Maysner
mas ten otackomer zapojenej na spravnej sroub indukcky?kdyz ho das na druhej bezi?
Napsal: úte čer 30, 2009 20:55
od peet2101
Blbá otázka, ale je ten otáčkoměr funkční??
Napsal: úte čer 30, 2009 20:57
od Cory
Nie je nahodou z Ička? pretoze normalny na Ičku nejde, potom asi nefunguje ani ickovy na karbe.
Napsal: úte čer 30, 2009 21:02
od ondrej.fila
zkusím ho ještě zapojit na druhý šroub ale myslím že je zrovna palubka z Ička tak velkou naději tomu teda nedávám:D otáčkoměr funkční je
Napsal: úte čer 30, 2009 21:02
od Maysner
Cory píše:Nie je nahodou z Ička? pretoze normalny na Ičku nejde, potom asi nefunguje ani ickovy na karbe.
z icka na karbu fungovat bude. tam se to prepoji vzadu na panelu budiku.
zato z karbu na icku nefunguje
Napsal: úte čer 30, 2009 21:07
od Cory
tak signal do otackomera musis napojit z kablika, ktory ide z rozdelovaca
Napsal: úte čer 30, 2009 21:10
od ondrej.fila
no teď z hlavy vám přesně neřeknu jestli jsem ho zapojil na ten černej káblík, zítra na to mrknu a dám vědět, jinak mockrát díky
Napsal: pát črc 03, 2009 11:51
od ondrej.fila
Tak otáčkoměr funguje
všem díky za rady a tady je výsledek
Napsal: čtv zář 17, 2009 20:15
od vladdo608
ja mam tiez problem z otackomerom mam ickovy-funkcny ale motor 1700 mam prerobeny na klasiku karbec a rozdelovac neda sa to nejakym sposobom nahodit na klasiku ??
Napsal: čtv zář 17, 2009 22:18
od Maysner
natahni drat od civky k budikum. kdyz vytahnes budiky, tak v te patici u ekonomeru je 5 konektoru. v protikuse na dratech jsou napojeny jen 4 draty. takze na to paty misto das drat od civky. je to jeden z tech prostrednich konektoru. predevcirem jsem to zapojoval
Napsal: pát zář 18, 2009 13:41
od vladdo608
jee tak to pojdem asi o chvilu vyskusat ci to funguje diky
Napsal: pát zář 18, 2009 22:02
od Michal Karásek
Zdravím,
tak tenhle problém bych řešil dvěma způsoby...když by šlo ze zapojení palubovky (zatím znám jen dělnickou 2104/05) vyčíst, jak je budík zapojen a co má v sobě za součástky, tak udělat analogový převodník nebo se podívat kam to vhodně zapojit, když by to takhle nešlo, tak mezi holý budík a indukčku vpravit procesorový převodník s DA výstupem ... pro lidi znalé problematiky mikroprocesorů je to dílo o pár součástkách za babku na jedno odpoledne...věřím, že pár lidí, co téhle problematice rozumí tady na fóru je, bohužel pro mne jsou Svitavy i ostatní místa docela daleko, abych se u někoho mohl pustit do laborování...většinou na otáčkoměru bývá ale analogový převodník šířky pulsu na napětí (nejjednodušší je kondík k zemi a odpor) a to je potom odečítáno na budíku, jak je to s Ičkem nevím, bere si signál někde z řídící jednotky, nebo od zapalování?
Napsal: sob zář 19, 2009 11:08
od vladdo608
na icku si otackomer berie signal asi podla toho ako to mas napojene na icku nemas indukcnu cievku tak si to mislim berie signal z RJ ja to teraz mam napojene na idukcnu cievku tak ako vissie pisal maysner pretoze icko mi odislo ale ide to v pohode takze zaver ickovy otackomer ti pojde na obidvoch druhoch zapalovania ide len o zapojenie ak som napisal blbost tak sorry a opravte ma
Napsal: ned zář 20, 2009 16:13
od Saša
U íčka (1.7 SPI GM) se "bere" signál pro otočkoměr ze zapalovacího modulu ( impulsy 0 - 12V )