Stránka 1 z 1
					
				1.7 i a odsranění katalizátoru
				Napsal: sob čer 27, 2009 11:22
				od jackfree
				Máte někdo stříkačku a vyndanej kat? já to mám na sport opelu a není s tím problém, co na Nivě? Jde mi o technickou stránku(jako jestli motor bude normálně fungovat... řízenej není, takže lambda někde ve svodech a jednotka o něm asi moc neví, ne? důvody odstranění jsou hlavně že bych ho schoval do krabice na STK aby se neničil, atd...
			 
			
					
				
				Napsal: sob čer 27, 2009 17:16
				od Petr HC
				Jde o to, jestli máš Euro 2 nebo 3. U Euro 3 asi bude problém.
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 28, 2009 15:45
				od staneko
				Přesně tak .... u E2 je to bez problémů .... u E3 je za katem druhá lambda, která vyhodnocuje jeho funkci .....
			 
			
					
				
				Napsal: ned črc 26, 2009 08:25
				od jiri.k
				to tam opravdu jsou dve lambdy? ja myslel ze je tam jen ta za katikem. A co by obnaselo katalyzator vydloubat sroubovakem a nebo nahradit trubkou? Znamena to preprogramovat ridici jednotku? nebo jezdit v nahradnim rezimu referencnich hodnot?
			 
			
					
				
				Napsal: ned črc 26, 2009 08:27
				od čmelák
				ked mas jednu lamdbu tak sa nestane vobec nic praveze motor pojde lepsie, vydlabat to je blbost lebo to bude hrozne rezonovat ako krava... a ked to ma este lambdu za tak ta sa da oklamat
			 
			
					
				
				Napsal: stř zář 23, 2009 09:55
				od EMI
				jednu dobu bylo populární balit čidlo do alobalu, o funkci alobalu a celý lambdy by se ale dalo polemizovat  
