Stránka 1 z 1
1.7 i a odsranění katalizátoru
Napsal: sob čer 27, 2009 11:22
od jackfree
Máte někdo stříkačku a vyndanej kat? já to mám na sport opelu a není s tím problém, co na Nivě? Jde mi o technickou stránku(jako jestli motor bude normálně fungovat... řízenej není, takže lambda někde ve svodech a jednotka o něm asi moc neví, ne? důvody odstranění jsou hlavně že bych ho schoval do krabice na STK aby se neničil, atd...
Napsal: sob čer 27, 2009 17:16
od Petr HC
Jde o to, jestli máš Euro 2 nebo 3. U Euro 3 asi bude problém.
Napsal: ned čer 28, 2009 15:45
od staneko
Přesně tak .... u E2 je to bez problémů .... u E3 je za katem druhá lambda, která vyhodnocuje jeho funkci .....
Napsal: ned črc 26, 2009 08:25
od jiri.k
to tam opravdu jsou dve lambdy? ja myslel ze je tam jen ta za katikem. A co by obnaselo katalyzator vydloubat sroubovakem a nebo nahradit trubkou? Znamena to preprogramovat ridici jednotku? nebo jezdit v nahradnim rezimu referencnich hodnot?
Napsal: ned črc 26, 2009 08:27
od čmelák
ked mas jednu lamdbu tak sa nestane vobec nic praveze motor pojde lepsie, vydlabat to je blbost lebo to bude hrozne rezonovat ako krava... a ked to ma este lambdu za tak ta sa da oklamat
Napsal: stř zář 23, 2009 09:55
od EMI
jednu dobu bylo populární balit čidlo do alobalu, o funkci alobalu a celý lambdy by se ale dalo polemizovat