Stránka 1 z 2

odklon na zadní nápravě

Napsal: čtv čer 25, 2009 10:01
od txx
dotaz jaký má byt odklon kol na zadní nápravě
nějak se mi nezdá lz kolo :D

Napsal: čtv čer 25, 2009 10:24
od Pája
Jakej jinej než nulovej bys chtěl mít na tuhý nápravě odklon?

Napsal: čtv čer 25, 2009 10:38
od čmelák
neda sa to nejako prerobit?

Napsal: čtv čer 25, 2009 10:54
od Malda
Odklon mas podle toho, jak prohnes most.

[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt červen 25, 2009 12:13 ]
a taky podle toho, jak moc dokáže být poloosa "hadicózní" :D :D :D

Napsal: čtv čer 25, 2009 11:21
od txx
no já mám na pravo +5´
a v levo - 60´
asi ta poloosa hadicozní
ten most to je pěkný kus materiálu :sign10: ikdyž vše je možné

Napsal: čtv čer 25, 2009 11:26
od Saša
txx píše:dotaz jaký má byt odklon kol na zadní nápravě
nějak se mi nezdá lz kolo
Co má znamenat ten "smile" na konci otázky ? Není to náhodou otázka jen aby se tu něco psalo . Pokud to je myšleno ale vážně tak je vidět úpadek technické vzdělanosti lidí .
Odpověď Ti dal Pája .
čmelák píše:neda sa to nejako prerobit?
Na "blbou"otázku blbá odpověď - dej tam gumové poloosy a pak Si udělej odklon jaký chceš .
Samozřejmně že se to dá předělat ale za cenu montáže nápravy z jiného auta (Audi,Subaru...)

Napsal: čtv čer 25, 2009 11:46
od Jozef Matuška
náprava z BMW by nebola lepšia?

Napsal: čtv čer 25, 2009 21:00
od Majo
ten most az tak neprecenujte, je to makke az az, polosy a loziska sedia presne a napriek tomu vzdy ked idem na geometriu mam zadok rozhodeny inak. Ten "kusisko zeleza" sa prehyna jak ho*no :evil:

Napsal: čtv čer 25, 2009 22:16
od Trevor
Majo píše:ten most az tak neprecenujte, je to makke az az, polosy a loziska sedia presne a napriek tomu vzdy ked idem na geometriu mam zadok rozhodeny inak. Ten "kusisko zeleza" sa prehyna jak ho*no :evil:
Aj by som ti ktomu nieco napisal ale radsej az ked dostanem inkriminovany papierik :D

Ako viem si predstavit ohnutu poloos niekde za loziskom co moze pri kazdom merani davat inu hodnotu ale ohnut samotny most je podla mna za normalnych okolnosti nemozne.

Napsal: čtv čer 25, 2009 22:19
od Puhi
Trevor píše:ohnut samotny most je podla mna za normalnych okolnosti nemozne.
Nieje, raz som sa na tie mosty pýtal majstra čo kedysi ziguly robil a vraj sa menil pomerne často :wink:

Napsal: čtv čer 25, 2009 22:24
od Cory
No ked nalozis plne auto + privesny vozik a ides si to hrbol nehrbol, tak to docela mozne je

Napsal: čtv čer 25, 2009 22:40
od Laďuša
No, něco na tom musí bejt, však i s. Tůma to zmiňuje celkem ;)

Napsal: pát čer 26, 2009 07:25
od Teepee
A co zvednutí zadní nápravy za obal diferenciálu? Já to z preventivních důvodu nedělám a koukám, že asi dělám dobře...

Napsal: pát čer 26, 2009 10:27
od Saša
Zvedám to uprostřed když měním obě kola tím nic nepoškodíš . To musejí bejt jiné síly aby ohly most .
Majo píše:a napriek tomu vzdy ked idem na geometriu mam zadok rozhodeny inak.
To spíš svěčí o nepřesném skalibrování měřící stolice před měřením (vliv disků kol) .

Napsal: pát čer 26, 2009 11:10
od Majo
s tymi diskami to mozem takmer vylucit, vsetky mnou pouzivane disky su rovne ako strela/ked nejaky vybocuje, konci u ladaridera :mrgreen: / a na cely proces geometrie i nasadzanie pripravkou dohliadam.
Takze pricinou mozu byt maximalne ohle polosy, comu velmi neverim.

Ono su to dost pecky ked ma clovek 205ky a driftuje po nasich "kvalitnych" cestach hlava/nehlava....