Stránka 1 z 2
odklon na zadní nápravě
Napsal: čtv čer 25, 2009 10:01
od txx
dotaz jaký má byt odklon kol na zadní nápravě
nějak se mi nezdá lz kolo
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: čtv čer 25, 2009 10:24
od Pája
Jakej jinej než nulovej bys chtěl mít na tuhý nápravě odklon?
Napsal: čtv čer 25, 2009 10:38
od čmelák
neda sa to nejako prerobit?
Napsal: čtv čer 25, 2009 10:54
od Malda
Odklon mas podle toho, jak prohnes most.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt červen 25, 2009 12:13 ]
a taky podle toho, jak moc dokáže být poloosa "hadicózní"
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: čtv čer 25, 2009 11:21
od txx
no já mám na pravo +5´
a v levo - 60´
asi ta poloosa hadicozní
ten most to je pěkný kus materiálu
![sign10 :sign10:](./images/smilies/sign17.gif)
ikdyž vše je možné
Napsal: čtv čer 25, 2009 11:26
od Saša
txx píše:dotaz jaký má byt odklon kol na zadní nápravě
nějak se mi nezdá lz kolo
Co má znamenat ten "smile" na konci otázky ? Není to náhodou otázka jen aby se tu něco psalo . Pokud to je myšleno ale vážně tak je vidět úpadek technické vzdělanosti lidí .
Odpověď Ti dal Pája .
čmelák píše:neda sa to nejako prerobit?
Na "blbou"otázku blbá odpověď - dej tam gumové poloosy a pak Si udělej odklon jaký chceš .
Samozřejmně že se to dá předělat ale za cenu montáže nápravy z jiného auta (Audi,Subaru...)
Napsal: čtv čer 25, 2009 11:46
od Jozef Matuška
náprava z BMW by nebola lepšia?
Napsal: čtv čer 25, 2009 21:00
od Majo
ten most az tak neprecenujte, je to makke az az, polosy a loziska sedia presne a napriek tomu vzdy ked idem na geometriu mam zadok rozhodeny inak. Ten "kusisko zeleza" sa prehyna jak ho*no
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Napsal: čtv čer 25, 2009 22:16
od Trevor
Majo píše:ten most az tak neprecenujte, je to makke az az, polosy a loziska sedia presne a napriek tomu vzdy ked idem na geometriu mam zadok rozhodeny inak. Ten "kusisko zeleza" sa prehyna jak ho*no
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Aj by som ti ktomu nieco napisal ale radsej az ked dostanem inkriminovany papierik
Ako viem si predstavit ohnutu poloos niekde za loziskom co moze pri kazdom merani davat inu hodnotu ale ohnut samotny most je podla mna za normalnych okolnosti nemozne.
Napsal: čtv čer 25, 2009 22:19
od Puhi
Trevor píše:ohnut samotny most je podla mna za normalnych okolnosti nemozne.
Nieje, raz som sa na tie mosty pýtal majstra čo kedysi ziguly robil a vraj sa menil
pomerne často
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: čtv čer 25, 2009 22:24
od Cory
No ked nalozis plne auto + privesny vozik a ides si to hrbol nehrbol, tak to docela mozne je
Napsal: čtv čer 25, 2009 22:40
od Laďuša
No, něco na tom musí bejt, však i s. Tůma to zmiňuje celkem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: pát čer 26, 2009 07:25
od Teepee
A co zvednutí zadní nápravy za obal diferenciálu? Já to z preventivních důvodu nedělám a koukám, že asi dělám dobře...
Napsal: pát čer 26, 2009 10:27
od Saša
Zvedám to uprostřed když měním obě kola tím nic nepoškodíš . To musejí bejt jiné síly aby ohly most .
Majo píše:a napriek tomu vzdy ked idem na geometriu mam zadok rozhodeny inak.
To spíš svěčí o nepřesném skalibrování měřící stolice před měřením (vliv disků kol) .
Napsal: pát čer 26, 2009 11:10
od Majo
s tymi diskami to mozem takmer vylucit, vsetky mnou pouzivane disky su rovne ako strela/ked nejaky vybocuje, konci u ladaridera
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
/ a na cely proces geometrie i nasadzanie pripravkou dohliadam.
Takze pricinou mozu byt maximalne ohle polosy, comu velmi neverim.
Ono su to dost pecky ked ma clovek 205ky a driftuje po nasich "kvalitnych" cestach hlava/nehlava....