Stránka 1 z 2

Výměna blatníků

Napsal: sob čer 20, 2009 20:09
od nerix
Zdravím nevíte nebo nemáte někdo nějaké fotky jak sundat blatníky zadní bez použití např. brusky a potom k přidělání svářečky prosím pomožte mimochodem na ladě 2107

Napsal: sob čer 20, 2009 20:11
od Hurikán
To jako myslíš přidělat blatníky bez vaření? :shock: :koko:

Napsal: sob čer 20, 2009 20:16
od ger007
zaazrakom :-D

Napsal: sob čer 20, 2009 20:20
od Hurikán
No to asi ano. :lol: Nic jiného si neumím představit. Ledaže by blatník přilepil. Nejlíp Dragem. "Lepidlo Drago - lepí vše" (nedrží nic). :mrgreen:

Napsal: sob čer 20, 2009 20:25
od ger007
a dole ho da ako ??? jedine ze by pockal az komplet odhnije :lol: a a z potom lepidlo drago :lol: :lol:

Napsal: sob čer 20, 2009 20:27
od Cory
autogenom

Napsal: sob čer 20, 2009 20:28
od nerix
tak si ze mě nedělejte srandu já myslel třeba jestli by to nešlo přidělat jak u škodovky 100 že je to tam šroubovaný říkate teda že potřebuju aji brusku aji svářečku jo a myslíte že by to šlou elektrikou svařit normálně elektrodovou svářečkou

Napsal: sob čer 20, 2009 20:29
od ger007
mno to by sa dalo ale ak borec nema brusku ani CO neverim ze by mal autogen :-D

ale dost srandy.. logicky zobrate blatniky na zigulovi su zvarane nie srobovane takze jedina mozno ako ich dat dole je bruska a co2

edit : elektrodou by to slo

Napsal: sob čer 20, 2009 20:32
od nerix
tak čirou náhodu brusku mám ale horší by to bylo stím CO mám akorád elektryku

Napsal: sob čer 20, 2009 20:33
od Laďuša
No a co třeba nejty? Tak se mi zdá, že moje blatníky jsou minimálně nahoře nanejtovaný....

Napsal: sob čer 20, 2009 20:35
od Cory
Elektrodou? Si si isty? ved to by prepalovalo vsetko naokolo.

Napsal: sob čer 20, 2009 20:36
od ger007
ked si sikovny a mas dobru elektrodu da sa setko.. furt lepsie ako nity

Napsal: sob čer 20, 2009 20:40
od Hurikán
Podívej, blatníky jsou na ladě vařené, takže na jejich "demontáž" musíš odvrtat bodové svary a odsekat, nebo použít flexu. Jinak to dolů nedostaneš. Nový blatník není kam a na co pořádně přišroubovat. Takhle totiž auto nebylo konstruováno. Našroubováním bys jen snížil pevnost auta. Navíc by to dost pravděpodobně neprošlo na STK. Takže nevymýšlej zbytečně způsoby, jak něco obejít, neboť stejně nic nevymyslíš a pokud přecijen ano, tak to stejně bude daleko zdlouhavější, komplikovanější a shorším výsledkem. Blatník Ti bez problému (pokud nebudeš trvat na přesném spasování) přivaří kdejaký garážník. Jde to vařit i elektrodou, ale není to nic moc. Navíc většinou bývají podběhy, nebo přední čelo chycené rzí, takže elektroda v tom ráda propaluje díry. Navíc místa kolem svarů reznou několikanásobně rychleji, než při vaření COčkem. :wink:

Napsal: sob čer 20, 2009 20:50
od nerix
Hurikán píše:Podívej, blatníky jsou na ladě vařené, takže na jejich "demontáž" musíš odvrtat bodové svary a odsekat, nebo použít flexu. Jinak to dolů nedostaneš. Nový blatník není kam a na co pořádně přišroubovat. Takhle totiž auto nebylo konstruováno. Našroubováním bys jen snížil pevnost auta. Navíc by to dost pravděpodobně neprošlo na STK. Takže nevymýšlej zbytečně způsoby, jak něco obejít, neboť stejně nic nevymyslíš a pokud přecijen ano, tak to stejně bude daleko zdlouhavější, komplikovanější a shorším výsledkem. Blatník Ti bez problému (pokud nebudeš trvat na přesném spasování) přivaří kdejaký garážník. Jde to vařit i elektrodou, ale není to nic moc. Navíc většinou bývají podběhy, nebo přední čelo chycené rzí, takže elektroda v tom ráda propaluje díry. Navíc místa kolem svarů reznou několikanásobně rychleji, než při vaření COčkem. :wink:
jasný takže bude asi lepší vyřezat zrezavělí místa přivařit tam plech a zakytovat než tam dávat novej blatník

Napsal: sob čer 20, 2009 20:53
od ger007
mno to teda neviem.................. asi by som skor riesil vymenu blatniku ako vyrezavanie a zvaranie ked to bude robit elektrodou vyrezavat a zvarat elektrodou bude to hnit a hnit a hnit este viac ako doteraz