Stránka 1 z 2

poloha napravnice

Napsal: pon čer 08, 2009 10:09
od txx
poloha napravnice vymezovaná podložkamy vuči karoserii jak ji skontrolovat ?

nejde mi seřídit odklon potřebuji ubrat podložky na spodním rameni hteré tam už nejsou ;-)
ramena a podběhy jsou v pořádku
vzdalenost mezi nosníky podběhů v pořádku

Napsal: pon čer 08, 2009 11:10
od Saša
Tak je někde Výrobní nebo ponehodová chyba . Přibrousit držák ramene . Jsou v pořádku čepy ?

Napsal: pon čer 08, 2009 12:22
od Jelen
Nápravnice je přidělaná na férovku ke kastli bez podložek. Vsadím se, že to bude hnutý. Stačí trefit obrubník, na autě to ani nemusí být znát. Já takhle vyndal nápravnici a byla zkroucená do vrtule.

Napsal: pon čer 08, 2009 18:51
od Little Red Riding Hood
a nebo máš vyvalene podběhy..

Napsal: pon čer 08, 2009 21:06
od Cory
to je divne... pri najhorsom zrezat z pruzin a spodky kolies pojdu k sebe

Napsal: úte čer 09, 2009 09:24
od txx
To: JELEN
I VE FABRICE SE TAM DÁVALY PODLOŽKY JSOU UVEDENY V KATALOGU

toby musela být ale síla aby napravnici rostáhla jo je to divný podběhy sou oba nové :!:

Napsal: úte čer 09, 2009 09:28
od Cory
txx píše:je to divný podběhy sou oba nové
A nie je problem v tom? Neboli menene veze, teda ulozenie pruziny? Ja som mal napravnicu prasknutu a naraz kolesa do obrubniku sposobil, ze sa roztrhla skoro na dve casti. A neviem z akeho neznameho dovodu sa vythli srouby z ulozenia (to bolo par rokov dozadu), ale opravil som to
http://cory.rajce.idnes.cz/GO_prednej_napravy/#album

Napsal: úte čer 09, 2009 09:42
od txx
podběhy komplet teda i s uložením pružiny :(
potřebuji ubrat 6 mm což je dost kde se vloudila chybička možná fakt ta nápravnice nebo zmetek podběh

Napsal: úte čer 09, 2009 09:48
od Cory
tak 6mm je dost :shock: ako mas vysoko predok? Asi niekto navaril ulozene nizsie ako mal. Skus to nejako nafotit :roll:

Napsal: úte čer 09, 2009 09:51
od Atex
6mm?? jako 6mm podle uhelniku myslis? to je nejake divne ramena nebo co ne? to musi byt vyrobni vada ...

Napsal: úte čer 09, 2009 10:26
od Jelen
txx, Nepsat s capsl-lockem, je to mimo jiné i v pravidlech :!:
Navíc poloha nápravnice se vůči autu nešteluje, vždyť jsou šrouby jak vodorovně, tak svisle, kdyby se s tím kamoliv hnulo, tak to bude mimo díry. Nápravnici jsem už párkrát sundaval, tak vím, o co jde. Jestli jsi měnil podběhy, tak jsou tam prostě navařeny křivě, takový úkon se dělá na rovnací stolici a ne někde na zahradě (ale nevím, jak jsi to dělal ty, jen tipuju).

Ano, podložky tam jsou, ale to jsou podložky, jako pod každým šroubem, nikoliv vymezovací.
Jediné vymezování je mezi nápravnicí a ramenem.

Obrázek

Napsal: úte čer 09, 2009 10:59
od txx
To:JELEN
omyl Položka 26 po je vymezovací podložka pro jemné doladění polohy nápravnice
ale jak určit tu polohu sem se nedočet jen že se mají dáto stejném počtu na stejné místo,
ty díry mají určitou vuly takže o nejaké mm posunout pujdou

ale rád si nechám poradit chyba bude někde jinde jak si spravně psal to by musel ten podběh být jak vrtule vykroucený ven

Napsal: úte čer 09, 2009 11:20
od Jelen
26 je v katalogu uvedeno jako příložka. Asi máš pravdu, ale rozhodně ti to neudělá 6mm. Podle mě je auto křivě svařeno. Viděl jsem už na vlastní oči škodovku, která jezdila skoro bokem.

Napsal: úte čer 09, 2009 11:21
od Atex
Tak z toho jsem vedle ... ty ramena jsou origo co tam byly? A co dela druha strana? ta je v poradku?

Napsal: úte čer 09, 2009 14:01
od txx
dostalo to ranu na levo ale vyměnil sem oba podběhy
na levé straně je to v pořádku ale před bouračkou sem měl podobný problem na levé straně

body na karoserii mezi sebou seedí