Stránka 1 z 1

smerovky 2101

Napsal: sob kvě 23, 2009 20:12
od dandy
Chvíľu idú a chvíľu nie. :shock: Hľadal som cez vyhľadávač niečo podobné tu na fóre, ale nenašiel som.
Je to pôvodné zapojenie (ešte bez relátok a spínača 4x4). Poistka č.9 je OK, kabeláž sa zdá byť v poriadku, len prerušovač som nenašiel, bola už tma. Keď smerovky idú tak prerušovač ťuká potichu, keď nejdú je úplné ticho. Kde hľadať chybu?

Napsal: sob kvě 23, 2009 20:53
od Štěpán
Zkus páčku přepínaču, třeba jsou ošoupaný kontakty, nebo zkus zahejbat kontaktama na přerušovači, je schovanej za zruženou přístrojovkou. Může to taky být samotným přerušovačem.

Napsal: sob čer 06, 2009 09:49
od dandy
Kde presne je ten prerušovač? Odspodu som ho nevidel, podľa biblie je treba demontovať celú palubku a to sa mi nezdá.

Napsal: sob čer 06, 2009 09:56
od Křečík Barbuška
Bych řekl, že u všech popelnic z Togliatti to bude podobné, mělo by stačit odmontovat blok s budíky a někde v chumlu drátů jej najdeš. Určitě ti, ale někdo z pravověrných kulatců odpoví přesněji.

Napsal: sob čer 06, 2009 10:34
od Cory
das dole budiky a prerusovac je uchyteny pod matkou, ktora drzi palubku hned vlavo.

Napsal: sob čer 06, 2009 17:00
od Vašátor
Přesně tak, musí se vyndat tachometr, což je ovšem docela porod. Zezadu na tachometru jsou takové plíšky, které jsou zacvaknuté o palubku. Tudíž musíš zespodu nějak vrazit ruku pod palubku k tachometru, zmáčknout plíšky a tachometr vysunout ven. Plíšky jsou na boku.
Potom ještě odšroubovat náhon, vycvaknout koncovky s kabeláží a ihned vidíš plechový přerušovač. Jak psal Cory, je přišroubovaný na šroubu palubky.

Napsal: sob čer 06, 2009 17:33
od Malda
Da se tam vrazit ruka skrz zaslepku original radia, ale tusim, ze ho tam mas ...