smerovky 2101

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dandy
Příspěvky: 878
Registrován: pon pro 25, 2006 16:45
Bydliště: Bratislava

smerovky 2101

Příspěvek od dandy »

Chvíľu idú a chvíľu nie. :shock: Hľadal som cez vyhľadávač niečo podobné tu na fóre, ale nenašiel som.
Je to pôvodné zapojenie (ešte bez relátok a spínača 4x4). Poistka č.9 je OK, kabeláž sa zdá byť v poriadku, len prerušovač som nenašiel, bola už tma. Keď smerovky idú tak prerušovač ťuká potichu, keď nejdú je úplné ticho. Kde hľadať chybu?
Nikita II, 1974
Nasťa 2016

chatka 12 forever
člen LKCS
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Zkus páčku přepínaču, třeba jsou ošoupaný kontakty, nebo zkus zahejbat kontaktama na přerušovači, je schovanej za zruženou přístrojovkou. Může to taky být samotným přerušovačem.
Uživatelský avatar
dandy
Příspěvky: 878
Registrován: pon pro 25, 2006 16:45
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dandy »

Kde presne je ten prerušovač? Odspodu som ho nevidel, podľa biblie je treba demontovať celú palubku a to sa mi nezdá.
Nikita II, 1974
Nasťa 2016

chatka 12 forever
člen LKCS
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11048
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Bych řekl, že u všech popelnic z Togliatti to bude podobné, mělo by stačit odmontovat blok s budíky a někde v chumlu drátů jej najdeš. Určitě ti, ale někdo z pravověrných kulatců odpoví přesněji.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11622
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

das dole budiky a prerusovac je uchyteny pod matkou, ktora drzi palubku hned vlavo.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9419
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Přesně tak, musí se vyndat tachometr, což je ovšem docela porod. Zezadu na tachometru jsou takové plíšky, které jsou zacvaknuté o palubku. Tudíž musíš zespodu nějak vrazit ruku pod palubku k tachometru, zmáčknout plíšky a tachometr vysunout ven. Plíšky jsou na boku.
Potom ještě odšroubovat náhon, vycvaknout koncovky s kabeláží a ihned vidíš plechový přerušovač. Jak psal Cory, je přišroubovaný na šroubu palubky.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Da se tam vrazit ruka skrz zaslepku original radia, ale tusim, ze ho tam mas ...
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“