Předchůdce Dněpru
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Předchůdce Dněpru
Připletlo se před objektiv:
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, nevyptával jsem se, ale něco ve smyslu "káčko" říkal . L.
Pro upřesnění (v mém prvním příspěvku to bylo): jsou to fotografie z benzinky naproti Plusu v Kostelci nad Orlicí z neděle 10. 5. 2009.
Pro neznalé několik "vychytávek či zajímavostí":
- motor boxer (styl BMW) podélně uložený
- pohon zadního kola "královským" hřídelem
- navíc pohon kola sajdy
Ps: už se mi konečně povedlo ty fotky přetočit o 90° a odeslat na "správné místo".
Pro upřesnění (v mém prvním příspěvku to bylo): jsou to fotografie z benzinky naproti Plusu v Kostelci nad Orlicí z neděle 10. 5. 2009.
Pro neznalé několik "vychytávek či zajímavostí":
- motor boxer (styl BMW) podélně uložený
- pohon zadního kola "královským" hřídelem
- navíc pohon kola sajdy
Ps: už se mi konečně povedlo ty fotky přetočit o 90° a odeslat na "správné místo".
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Pokud se dobře pamatuji, tak z modelů BMW (motocykly Wermachtu) " vytvořili (pajcli)" rusové M72, Dněpr a Ural . A jediný německý originál, který jsem viděl s náhonem na sajdu (s uzávěrou diferenciálu 4 kvalty vřed i vzad ) , byl Zundap 750. Ale to byl OHV motor, takže se možná mýlím. Na těch obrázcích to vypadá na motory SV.Luděk Musil píše: - motor boxer (styl BMW) podélně uložený
-pohon zadního kola "královským" hřídelem
- navíc pohon kola sajdy
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Srovnáním fotografií jsem dospěl k názoru, že se jedná o "identické" stroje. L.Jelen píše:Tak jestli je to "káčko", tak je to stoprocentně URAL K-750
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Teepee
- Příspěvky: 4317
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
No Uraly se v roce 2001 ještě vyráběly a dovážely, jak je to teď nevím. Ale tradovalo se o nich, že po koupi nového stroje jest třeba jej rozebrat a vymést špóny. Pak to bude chodit spolehlivě.dusin píše:Jj,to je K750.Kámoš z tohoto motoru má postaveného nádherného Choppera.Údajně je to ten nej motor ze staré sovětské produkce.Jo a je to rozvod SV.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Z dněpra kámoš jednou vytáhl kombinačky(z olejový vany).Od tý doby ten motor měl takový tišší chod......
Jinak víte jak vznikl název značky Dněpr?To byli jedny úplně na DNĚ a druhý úplně v PRd**i,tak to dali dohromady a začali stavět motorky......Historek kolem těhle strojů je moc.Klučina z Chlumce měl moooc hezky přestavěnýho(a teď nevim jestli Dněpra nebo Urala).Jednou na vyjížďce najednou motor stratil tah,tak to otočil a dojel domů(měl to naštěstí cca 10 km).Po rozebrání se zjistilo,že u toho rupla KLIKA!!! a sní to ještě jelo 10 km
Jinak víte jak vznikl název značky Dněpr?To byli jedny úplně na DNĚ a druhý úplně v PRd**i,tak to dali dohromady a začali stavět motorky......Historek kolem těhle strojů je moc.Klučina z Chlumce měl moooc hezky přestavěnýho(a teď nevim jestli Dněpra nebo Urala).Jednou na vyjížďce najednou motor stratil tah,tak to otočil a dojel domů(měl to naštěstí cca 10 km).Po rozebrání se zjistilo,že u toho rupla KLIKA!!! a sní to ještě jelo 10 km
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
- autobazareliska
- Příspěvky: 90
- Registrován: ned bře 02, 2008 15:07
- Bydliště: Zderaz 9
- nuladvojka
- Příspěvky: 367
- Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
- Bydliště: Teplice
Re: Předchůdce Dněpru
A tady jde vidět co všechno URAL vydrží
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Předchůdce Dněpru
Ten bílej krám ho chce SEŽRAT ! Zachraňte Wiliho
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010