Prosim poradit
Moderátor: Moderátoři
Prosim poradit
Zdravim,chcem sa vas a hlavne tych co jazdia z ladou rally alebo nejake sutaze ci je lepsie upravit motor 1.3 (remen) alebo rovno tam supnut nejaku 1.6 porpipade 1.7 a to upravit ?
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
To záleží na tom, v jaký kategorii chceš soutěžit. Ale můj názor je, že nejlepší základ pro zvyšování výkonu je nejsilnější motor, co Lada normálně vyráběla. Tudíž 17ka. Když dáš totiž vačku, svody, hlavu a podobně na 13ku, tak se dostaneš na úroveň 17ky, takže proč tuhle zbytečnou práci rovnou nepřeskočit a nekoupit 17ku?
VAZ 1800kk na prvočinitele
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Zase na druhou stranu - nejlépe se odlaďuje motor s co nejkratším zdvihem, tudíž je třeba pro úpravy pracovat s motorem výrazně pod čtvercem. Ideální by bylo vzít motor 2105 s řemenem a osadit ho písty ze Samary 1,5i s vrtáním 82mm. Kubatura 1,4 s tímto poměrem vrtání / zdvih bude schopna po úpravách točit přes deset tisíc a tam ten výkon poroste mnohem víc. A když se taková mašina správně zpřevoduje, nemá to chybu. Na takové otáčky se s dlouhozdvižkou nikdy nemáte šanci dostat.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
staci hlava upravena od madaruWolf píše:Marku máš pravdu, ale při těch otáčkách už je problém s vyplachováním a šesnáctiventil na Ladu, kdo ho má ... . Rozhodně se Grov3 musí rozhodnout, co přesně chce jezdit a od toho odvíjet potřebu.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
To jsem sice zatím neviděl ale zato chlazení ventilů sodíkem (uvnitř) mněly některé letecké motory (třeba IL-14) .Wolf píše:chlazene dusikem
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
A Škoda 130RS.Saša píše:To jsem sice zatím neviděl ale zato chlazení ventilů sodíkem (uvnitř) mněly některé letecké motory (třeba IL-14) .Wolf píše:chlazene dusikem
Jinak u Lady jsou bohužel dost hendykep relativně malé talíře ventilů. Není nezbytně nutné mít 16V hlavu, ale nahradit seriové ventily většími, a to co možná největšími (tedy tak, aby mezera mezi talíři SV a VV byla téměř nulová). Potom změnou časování a tvarem potrubí lze docílit velmi kvalitního plnění i při osmi ventilech.
V neposlední řadě je třeba se zaměřit na zapalování. Nic horšího než kladívko totiž není (snad jedině otevřený plamen ), takže tady se zejména ve vysokých otáčkách ztrácí největší část výkonu motoru. Prostě to nehoří jak by mělo a nespálený nebo blbě spálený benzin vyletí trubkou ven, a to rozhodně není správně. Ideální by bylo zdvojené DSF zapalování nebo aspoň Hallův prvek a kvalitní zesilovač.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
vetsi ventily, vetsi kanaly, maj to celkove udelanyWolf píše:maji vetsi ventily chlazene dusikem nebo v cem spociva jejich uprava?Maysner píše:staci hlava upravena od madaru
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Ehm, pamatujete na estonskou Samaru na min. srazu? Vyhrála sprinty - motor 1.3, prý jen jiná převodovka. Ptal jsem se jich na to, protože jsem proti slečně jednou (nebo dvakrát?) jel s Kalinou a slyšel jsem jak tam ty kvalty kope
Jen chci naznačit, že to není jen v motoru
Jen chci naznačit, že to není jen v motoru
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
tak neviem asi si necham 1,3 remen, znizim tam hlavu, odlahcim zotrvacnik + nejake tie webre a uvidime totiz to chcel by som jazdit v skupine do 1300
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: