Prosim poradit
Moderátor: Moderátoři
Prosim poradit
Zdravim,chcem sa vas a hlavne tych co jazdia z ladou rally alebo nejake sutaze ci je lepsie upravit motor 1.3 (remen) alebo rovno tam supnut nejaku 1.6 porpipade 1.7 a to upravit ?
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
To záleží na tom, v jaký kategorii chceš soutěžit. Ale můj názor je, že nejlepší základ pro zvyšování výkonu je nejsilnější motor, co Lada normálně vyráběla. Tudíž 17ka. Když dáš totiž vačku, svody, hlavu a podobně na 13ku, tak se dostaneš na úroveň 17ky, takže proč tuhle zbytečnou práci rovnou nepřeskočit a nekoupit 17ku?
VAZ 1800kk na prvočinitele
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Zase na druhou stranu - nejlépe se odlaďuje motor s co nejkratším zdvihem, tudíž je třeba pro úpravy pracovat s motorem výrazně pod čtvercem. Ideální by bylo vzít motor 2105 s řemenem a osadit ho písty ze Samary 1,5i s vrtáním 82mm. Kubatura 1,4 s tímto poměrem vrtání / zdvih bude schopna po úpravách točit přes deset tisíc a tam ten výkon poroste mnohem víc. A když se taková mašina správně zpřevoduje, nemá to chybu. Na takové otáčky se s dlouhozdvižkou nikdy nemáte šanci dostat.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
staci hlava upravena od madaruWolf píše:Marku máš pravdu, ale při těch otáčkách už je problém s vyplachováním a šesnáctiventil na Ladu, kdo ho má .... Rozhodně se Grov3 musí rozhodnout, co přesně chce jezdit a od toho odvíjet potřebu.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
To jsem sice zatím neviděl ale zato chlazení ventilů sodíkem (uvnitř) mněly některé letecké motory (třeba IL-14) .Wolf píše:chlazene dusikem
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
A Škoda 130RS.Saša píše:To jsem sice zatím neviděl ale zato chlazení ventilů sodíkem (uvnitř) mněly některé letecké motory (třeba IL-14) .Wolf píše:chlazene dusikem
Jinak u Lady jsou bohužel dost hendykep relativně malé talíře ventilů. Není nezbytně nutné mít 16V hlavu, ale nahradit seriové ventily většími, a to co možná největšími (tedy tak, aby mezera mezi talíři SV a VV byla téměř nulová). Potom změnou časování a tvarem potrubí lze docílit velmi kvalitního plnění i při osmi ventilech.
V neposlední řadě je třeba se zaměřit na zapalování. Nic horšího než kladívko totiž není (snad jedině otevřený plamen

RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
vetsi ventily, vetsi kanaly, maj to celkove udelanyWolf píše:maji vetsi ventily chlazene dusikem nebo v cem spociva jejich uprava?Maysner píše:staci hlava upravena od madaru
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Ehm, pamatujete na estonskou Samaru na min. srazu? Vyhrála sprinty - motor 1.3, prý jen jiná převodovka. Ptal jsem se jich na to, protože jsem proti slečně jednou (nebo dvakrát?) jel s Kalinou a slyšel jsem jak tam ty kvalty kope
Jen chci naznačit, že to není jen v motoru

Jen chci naznačit, že to není jen v motoru

Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).


No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: