Trhanie motora
Moderátor: Moderátoři
Trhanie motora
Chcel by som poprosit vsetkych nadsencov znacky Lada o radu.Neviem preco,ale znicoho nic mi zacalo auto trhat-mam Lada 2112 r.v. 2004.
Problem je zrejme v tom,ze mi nejde benzin do karb. tak ako ma(teda aspon si myslim,kedze nie som velky automechanik) ale niekedy auto ide v poho a znicoho nic zacne vynechavat a pritom mi svieti kontrolka check teda robi to nezavisle na rychlosti jazdy alebo dlzky jazdy.Sviecky som menil,kable su ok,PF som nemenil,ale to by potom robilo stale.Som fanusik Lada a preto ma to dost hneva,servis nehrozi bol som tam a na nic neprisli iba ja -o peniaze.Prosim poradte mi ake su moznosti opravy.Zatial dik.
Problem je zrejme v tom,ze mi nejde benzin do karb. tak ako ma(teda aspon si myslim,kedze nie som velky automechanik) ale niekedy auto ide v poho a znicoho nic zacne vynechavat a pritom mi svieti kontrolka check teda robi to nezavisle na rychlosti jazdy alebo dlzky jazdy.Sviecky som menil,kable su ok,PF som nemenil,ale to by potom robilo stale.Som fanusik Lada a preto ma to dost hneva,servis nehrozi bol som tam a na nic neprisli iba ja -o peniaze.Prosim poradte mi ake su moznosti opravy.Zatial dik.
Ahoj, benzin do karburátoru Ti nejde určitě, protože tam karburátor nemáš. Přestane Ti to úplně jet a nebo to jakoby cuká? Já Ti mohu poradit to, co jsem měl já. Může to dělat vzduchová váha a nebo snímač polohy škrtící klapky. Osobně bych to tipoval spíš na tu váhu. Zkus se domluvit s nějakým kolegou, co má ladu taky, dejte si vstreču a zkus ji vyměnit z jeho vozu na svůj. Může to být i něco jiného, ale tohle je dosti pravděpodobné. Teda podle mě.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Ahoj,ak by som mal pravdu napisat tak skor trha(cuka).Ked zastavim auto a necham na volnobehu tak vidim,ze otacky motora su ovela mensie ako by mali byt a po pridani pocut akoby to islo na dva tri valce a ked pridavam dlhsie tak to znova naskoci a bud to ide normalne alebo musim uplne vypnut motor a startovat 3-4 razy kedy to normalne naskoci a dalej pokracujem v jazde.Prave s tym je problem lebo lady kamosi velmi nemaju(a ani nachcu-neviem preco),uz rozmyslam ze sa do toho pustim sam,ale to bude asi koniec auta.Skus mi prosim ta popisat,kde sa nachadza vzduchova vaha a skrtiaca klapka.Zatial ti dakujem za odpoved
Pokud Ti při závadě svítí kontrolka CHE, bude závada stoprocentně zapsána v paměti řdídící jednotky a pokud na takovouto samozřejmost servis nepřišel, neměl jsi mu nic platit. Já bych takového "servismana" hnal klackem od auta a něco by dostal hned a zbytek až by utíkal. Jinak- vzduchová váha a snimač polohy škrtící klapky jsou programově zastupitelné , (nouzový provoz) takže závada se dá poznat i jejich postupným odpojováním (za klidu motoru). Začal bych určítě přečtením údajů v ŘJ na diagnostice (v solidním servisu nebo u někoho, kdo má diagnostiku). Kdybys nebydlel tak daleko, přečetl bych Ti ŘJ i já. Zkus se obrátit na Maja, ten je zo Zvolena a to máš- odhadem 60-70 km.
Přesto - můj tip je povolená nebo zoxidovaná některá zemnící svorka okolo jmenovaných elementů.
Přesto - můj tip je povolená nebo zoxidovaná některá zemnící svorka okolo jmenovaných elementů.
Těch věcí, který to můžou být je hned několik.Váha vzduchu- tu najdeš za filtrem na vzduch.Zapalovací blok- vedou z něj 4 kabely ke svíčkám.(to si alemoc nemyslím)Dále pak čidlo škrtící klapky, a krokový motorček volnobehu.Hlavní je nejdřív najít dobrej servis, kde maj diagnostiku a umí jí používat, aby Ti vyčetli závadu.Na Slovensku neznám reference, takže v tomhle neporadím.U nás v autoeuro Humpolec třeba byli šokováni, když jsem jim tam postavil ten muj pekáč že chci diagnostiku a ptali se kde že to má vůbec zásuvku a když pak konečně našli kabel tak zase nevěděli kam ten druhej konec zastrčit. to už sem nevydržel a musel sem se jim vysmát. Takže hledat dobrý servis kde znaj a vědí oč jde je jako hledat jehlu v kupce sena.
Eriku, Tvůj nápad s vyměňováním dílů z auta odvedle je perfektní.Ale už jsem se taky přesvědčil, že takle vyměním skoro všechno a jede to pěkně třeba 200 km a pak je to stejný.Takže dokonalá metoda to není, ale rozhodně je to dobrý.
Eriku, Tvůj nápad s vyměňováním dílů z auta odvedle je perfektní.Ale už jsem se taky přesvědčil, že takle vyměním skoro všechno a jede to pěkně třeba 200 km a pak je to stejný.Takže dokonalá metoda to není, ale rozhodně je to dobrý.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Tak zrejme mi uz je jasne,že bez kvalitnej diagnostiky to tak lahko nevyriešim,čo by som mohol spraviť je asi začať od toho,čo napisal Petr HC a potom postupne vylučovať ostatne vady a keď to nepomôže tak diagnostika-pokial dovtedy nezničím auto .Práve to je to,lebo auto potrebujem súrne každý deň a na opravu nie je čas a keď je tak nie je kde-viď diagnostika v ZM(katastrofa chlapci z SOUP toho vela nevedia).Chlapi dik za rady,poteším sa keď ich bude ešte viac,no isté je že vada je zrejme len nejaka prkotina-aspoň podla toho čo píšete
Už jsem se o tom někde zmiňoval – ale znovu – k „vejmněnkaření“ se může v krajním případě uchýlit amatér. Pokud s tím však začne profesionál, zaslouží si být učiněn nezaměstnaným. Oni si někteří „takyprofíci“ takto usnadňují práci s diagnostikováním závady, ale to představuje pro zákazníka nejen zbytečně vyhozené peníze , ale především nejistý výsledek opravy.plavec píše: ... takle vyměním skoro všechno a jede to pěkně třeba 200 km a pak je to stejný.Takže dokonalá metoda to není, ale rozhodně je to dobrý.
For Zelvotron, pokud má Sabojsa r.v. 2004, měl by mít již téměř nezničitelný bezkontaktní snimač polohy ŠK – jak se pozná - viz Fórum.
Ale napadá mně ještě (vzhledem ke stavu najetých km) ucpaný filtr paliva nebo nedostatečný výkon palivového čerpadla. I to by však měl profesionální servis zjistit. Ve fóru jsou uvedeny tlaky i kde a jak se to měří.
Téměř všechno tady již bylo probíráno – takže – Sabojso – neboj sa použít ve fóru příkaz „Hledat“a najdeš tam spoustu možností jak závadu odstranit.
Ale napadá mně ještě (vzhledem ke stavu najetých km) ucpaný filtr paliva nebo nedostatečný výkon palivového čerpadla. I to by však měl profesionální servis zjistit. Ve fóru jsou uvedeny tlaky i kde a jak se to měří.
Téměř všechno tady již bylo probíráno – takže – Sabojso – neboj sa použít ve fóru příkaz „Hledat“a najdeš tam spoustu možností jak závadu odstranit.
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned dub 05, 2009 22:52
- Bydliště: Praha , Prešov
Je to len také plácnutie do vody, moja skúsenosť: Podobné príznaky som mal u lady samary. Chyba bola v tom, že som mal zanesený benzínový filter. Použil som vtedy aditívum do paliva. A ten sajrajt zaniesol filter. Každopádně ak to vymeníš , bude ťa to stáť len pár korún. Ale neviem kde to je v 2112
Nešťastný majitel Lady 2112 1,5 8V
Benzínový filtr se nachází nad zadní nápravou.Pozor při výměně je nutno dát nový správně, na něm je namalovaná šipka směru průtoku.
Jinak pro PETR HC : Jistěžě jsem amatér.
Jinak pro PETR HC : Jistěžě jsem amatér.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Podobnú závadu som mal aj ja. Občas motor stratil ťah a išiel trhane a po chvíli sa spamätal a zasa šiel normálne. Na voľnobehu bolo poznaľ, že šiel na 2 alebo 3 valce, ale RJ udržala voľnobežné otáčky. Postupne to bolo čoraz častejšie. A bolo jedno, či zohriaty alebo studený. V Slovlade - BA mali diagnostiku, ale z nej nič konkrétne nevyčítali. Na tretí pokus sa to podarilo, bol to zapaľovací modul. Ale boli fér, peniaze si vypýtali až keď to fungovalo.
Ale keď som ja kupoval pred 6 rokmi moju Ladu v Zlatých Moravciach, predajca sa chválil, že sú tuším druhý najlepší servis LADA na Slovansku (Auto Extra, tuším p. Kroupa). Žeby sa tak pokazili?
Ale keď som ja kupoval pred 6 rokmi moju Ladu v Zlatých Moravciach, predajca sa chválil, že sú tuším druhý najlepší servis LADA na Slovansku (Auto Extra, tuším p. Kroupa). Žeby sa tak pokazili?
no já myslím že diagnostika neumí říct že je vadný modul zapalování.Jen se rozsvítí check engine.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch