Ahoj, měnil jsem obě zadní poloosy jelikož u jedný bylo podezření, že po nárazu kolem do obrubníku je ohlá a u té druhé to ložisko divně chrčelo když se s ním točilo.
Chci se zeptat zda je normální, že se dá s ložiskem malinko viklat... U všech 4 poloos to šlo...
Ložisko poloosy
Moderátor: Moderátoři
Každé ložisko musí mít určitou minimální vůli. Kam by se jinak vešla vrstvička maziva?
Takže ano, malinká vůle na novém ložisku je normální.
(Např. na zemědělské nebo důlní stroje se dokonce používají ložiska s vůlí větší, než je obvyklé, protože se musí počítat s tím, že se záhy po montáži přidá k mazivu i trocha "svinčíku")
Takže ano, malinká vůle na novém ložisku je normální.
(Např. na zemědělské nebo důlní stroje se dokonce používají ložiska s vůlí větší, než je obvyklé, protože se musí počítat s tím, že se záhy po montáži přidá k mazivu i trocha "svinčíku")
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Proto jsou ložiska označena písmeným dodatkem podle vůle.
A= hnedle žádná vůle (dvojitý ložisko u škodovky - poloosa)
B= normální běžný ložiska (třeba v cirkulárce nebo tak nějak)
C= zvětčená (zadní i přední ložiska u trabanta, mimo tropoida, tam jenom zadní)
Nevím zda to má nějaká pokračování...
Tak se koukni co je na ložisku napsaný za číslem třeba 6206 C .
A= hnedle žádná vůle (dvojitý ložisko u škodovky - poloosa)
B= normální běžný ložiska (třeba v cirkulárce nebo tak nějak)
C= zvětčená (zadní i přední ložiska u trabanta, mimo tropoida, tam jenom zadní)
Nevím zda to má nějaká pokračování...
Tak se koukni co je na ložisku napsaný za číslem třeba 6206 C .
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto