Stránka 1 z 4
Motor z krajiny zazrakov
Napsal: ned bře 08, 2009 11:14
od Lada Rider
Takze mam problemy s motorom a v temach som tu nevycital potrebne informacie. Uz sa pri tom motore citim ako alica v krajine zazrakov, takze vas prosim o radu. Mam nasledujuci problem:
Motor ma stale chudobnu zmes-biele sviecky a nejde to dobre aj volnobeh si robi co chce.
Obcas maju tendenciu sviecky hnednut ale zas sa to dosere same od seba. Karburator je tam uz treti, momentalne ozon 2107 DAAZ bez ekonomizeru prerobeny na mechaniku, vycisteny osadeny 130/150 a 150/200. Obcas ten motor aj tak cudne poskakuje, tlaky ma subjektivne dobre lebo klukov je to makacka pretocit. Skusal som to uz vsemozne nastavovat a prd to robi.
A najvacsi gol je, ze nastavim rozvod na znacky perferktne napnem retaz este aj pajsrom zapacim a tak zatiahnem a chvilu sa vozim a tam pri tom upokojovaci kmitov sa svojvolne povoli ale nepreskoci uplne tam ostane visiet - tak tomu nerozumiem.
Poprosim teda rady napady, lebo ja uz nemam fantaziu co tomu moze byt.
Napsal: ned bře 08, 2009 12:37
od Křečík Barbuška
No origo osazení je tuším 112/150 a 150/150.
Napsal: ned bře 08, 2009 18:50
od Marek
Tady nejde o osazení karburátoru - myslím, že k tomuto osazení spíš dospěl proto, že za každou cenu se snaží donutit motor k obohacení směsi.
Především problém je v napínáku rozvodového řetězu - buď je poškozený nebo je na dlouhozdvihu použitá napínací lišta z krátkozdvihu.
Ohledně bohatosti směsi - máš nízkou hladinu v komoře, to je celý problém. Nastav ji na výšku hladiny, ne plovákem.
Napsal: ned bře 08, 2009 19:20
od Lada Rider
Marek, toto neni karburatorom sposobene, vravim ze tam je uz treti aj som to kontroloval, ale za predpokladu ze mas pravdu ako to teda nastavit spravne? hak je asi inde a ten rozvod nevyzera ze by do toho niekto hrabal asi to budem musiet rozobrat.
A myslis ze za predpokladu ze by rozvod bol posunuty mohlo by to sposobit tie biele sviecky a bez reakcie na nastavovacie srouby na karburatore?
Napsal: ned bře 08, 2009 19:29
od Pája
Kouk bych se po falešnym vzduchu a dal tam napínák, kterej napíná.
Napsal: ned bře 08, 2009 19:35
od Marek
Pája píše:...... a dal tam napínák, kterej napíná.
Jo, to bude ono, protože napínák, který nenapíná, není napínák, ale napíču. Člověče, na to, že jsi skoro stoletý kmet, Ti to pořád dobře pálí !!!
Napsal: ned bře 08, 2009 19:41
od Lada Rider
okej tak ako skontrolujem spolahlivo tu hladinu a kolko ma byt pre ozon 2107???
Napsal: ned bře 08, 2009 20:01
od Marek
Lada Rider píše:okej tak ako skontrolujem spolahlivo tu hladinu a kolko ma byt pre ozon 2107???
Pro všechny karburátory Lada je hodnota 28 mm od vrchní hrany plovákové komory. Měří se čtyřikrát, v každém rohu komory, a výsledek je průměr těchto čtyř měření.
Napsal: ned bře 08, 2009 20:02
od Lada Rider
Marek, okej dakujem zajtra vyskusam
Napsal: pon bře 09, 2009 10:36
od Lada Rider
tak marek som tu znova, zmeral som hladinu ako si povedal je ok, pre istotu som vymenil aj membranu v cerpadle takze palivova sustava bude snad ok. motor nastartuje bez plynu len klucikom chvilu poskakuje a zdochne a zas to prestalo reagovat na stelovacie srouby. A strasne to sici z karburatora ako keby to mega tahalo vzduch to nikdy predtym nerobilo - mam tam orezany filterbox este od cias 011, tak to vzdy slo normalne akurat to krochtalo pri pridani plynu, ale teraz take mega sicanie...
Napsal: pon bře 09, 2009 12:21
od Little Red Riding Hood
Lada Rider, hele nemáš špatnou membranu v tom nesmyslu pro nastavení volnoběhu myslím že to je... je to směrem k podběhu, na spodním dílu karbecu a hned vedle toho byl ten mikrospinač... mimojine jak to máš zapojene na podtlak??.. ja když experimenotval s ozonama tak sem s tim bazmekem měl problém pokažde mi to tam salo, nebo byla dirava membranka..
Napsal: pon bře 09, 2009 12:35
od Lada Rider
Little Red Riding Hood, membranu to nema, je to ozon bez ekonomizeru t.j. aj bez podtlaku
Napsal: pon bře 09, 2009 13:18
od Little Red Riding Hood
noto je jasne to sem četl, ale ja nemyslím otvirání druhe komory, ale myslím ten nesmysl... to je to na foce..
Napsal: pon bře 09, 2009 13:35
od Lada Rider
to co je na fotke je ekonomizer to je ozon 2107-xxxxxx-30, mne ten bazmek dal majo z ozonu 2107-xxxxxx kde nie je ziadna membrana ani podtlak proste len krutis ako na webri... ekonomizer a podtlakove otvaranie komory su dve rozdielne veci
Napsal: pon bře 09, 2009 13:39
od Křečík Barbuška
LRRH, některé ozony nemají tu podtlakovost, ale pouze takovou "raketku" s jemným závitem. Označované jsou 2107-1107010-20 či 2105-1107010-20 .