Stránka 1 z 38
2101
Napsal: úte bře 15, 2005 11:14
od dmatej
Napsal: úte bře 15, 2005 11:16
od Myso
a co takto namiesto picungu "to je sprosty" zalozit tema "2101" ???
Napsal: stř bře 16, 2005 19:04
od Tomáš
No to je pravda že o I. nejslavnějším žigulíčkovi 2101 tady nepadla ani řeč...
A přitom jakej to je krasavec,a jak je pěkně vybavenej (podotýkám že I. auto vyjelo v roce 1970),na tu dobu velmi moderní,tak já např.můžu porovnávat se 125p/1300. tu jsem měl byl to rok 71.
I.Laduška má motor OHC to je na dobu 70.let nevýdaná moderna.Fiat 125P i když vychází z novějšího modelu OHV.No a původní 124 jme my z Brna viděli
II.přístrojovka je klasického typu na tu dobu opět moderní....125p má teploměr
III. dílenské spracování a robusnost je velmi neporovnávatelná např s vozi škoda 1000/100 (při zavírání dveří u zmíněných vozů mám pocit,že zavírám víko od popelnice)
Já mám 1500ccm ,ale měl jsem možnost se projed z 2101 a byl jsem velmi překvapen jak motor o objemu 1200ccm dokáže být pružný
Napsal: stř bře 16, 2005 19:34
od Radek
Jediná podstatná slabina těchto vozů je jejich stáří, i když na druhé straně to dokazuje, jaký jsou Lady držáky... a co se týče vzhledu, je to samozřejmě klasika. Nevyměnil bych svojí 05 za nic, ale 01 je dost dost dobře vypadající... Ještě tak do ní hodit patnáctku s pětiqaltem a byla by to silniční raketa...
Napsal: stř bře 16, 2005 19:41
od Tomáš
Radek píše:Jediná podstatná slabina těchto vozů je jejich stáří, i když na druhé straně to dokazuje, jaký jsou Lady držáky... a co se týče vzhledu, je to samozřejmě klasika. Nevyměnil bych svojí 05 za nic, ale 01 je dost dost dobře vypadající... Ještě tak do ní hodit patnáctku s pětiqaltem a byla by to silniční raketa...
no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102
Napsal: stř bře 16, 2005 20:11
od Radek
Tomáš píše:no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102
jo, to je myslím pravda, ale bráno pocitově to je starší kára než třeba 03, i když technicky v nich takovej rozdíl zas taky není.
Napsal: stř bře 16, 2005 20:44
od Pool
Radek píše:Tomáš píše:no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102
jo, to je myslím pravda, ale bráno pocitově to je starší kára než třeba 03, i když technicky v nich takovej rozdíl zas taky není.
Tak hošani.. Výroba 2102 byla oficiálně přerušena až v roce 1986. 2101 se vyráběly do roku 1984. V roce 2000 byl automobil 2101 vyhlášen ruským časopisem "za volantem" jako nejlepší automobil století. Můj otec tvrdí, že v některých postsovětských zemích se 2101 malosériově vyrábějí dodnes..
Napsal: stř bře 16, 2005 20:45
od Tomáš
tak to je nářez
nová 2101 jako veterán dost dobrý
Napsal: ned bře 20, 2005 18:41
od Tomáš
takže teď jezdím i s 2101,kamoš ju koupil a dáváme ju do gala...a musím vám říct,že su krutě překvapenej...šlape jak hodinky a to je teda co říct i s motorem 1200ccm ve čtyřech jsme hravě udělali 140km/h
Napsal: ned bře 20, 2005 18:56
od Ondrej
Napsal: ned bře 20, 2005 18:58
od Tomáš
jo jo ale jen na pokus jinak je to blbost ho takhle trápit....došly ti fotky??
Napsal: ned bře 20, 2005 19:03
od dmatej
Smutná zpráva...
Jelikož jsem za poslední měsíc už potřetí píchnul, chtěl jsem si půjčit další kolo ze staré 2101, co stojí na dvoře a dodnes čekala, až našetříme na repasi motoru. Sundal jsem kolo, kotouč pod ním byl mírně orezlý, ale to mě nezarazilo. Zarazila mě prasklina na tom oblouku co spojuje podlahu s čumákem - a několik dalších. Věděl jsem, že je kastle ve špatným stavu, ale s tímhle jsem nepočítal....tak padlo poslední rozhodnutí, starej Žigul půjde do šrotu
A já se tak těšil, až zas budu ujíždět favoritům.... nojo, všichni tam jednou musíme
Ačkoliv. Napadá mě ještě jedna kulišárna - přece je škoda dokladů, že? Nedala by se vzít nějaká kastle z vrakoviště? Tady v Plzni u Waltra jich měli několik v docela slušným stavu....prosím, poraďte!
Žigul má totiž v sobě celou řadu nových dílů - čepy, obložení spojky, zadní ložiska, přední brzdový válečky, hl.brzdový válec, spodní válec spojky, přední světla, .... to je přece škoda, ne?
Tak mi prosím vás poraďte - rozebrat a sešrotovat nebo sehnat kastli a přehodit, co se dá?
Napsal: ned bře 20, 2005 19:12
od Ondrej
Jo, už jsem je zkoukl
Docela se činíte
Jen co se vám nelíbilo na originálním odklápěcím mechanismu přední SPZ
Ten mi přišel vychytaný
Jinak docela pech, beztak jediný plastový kus v celém mechanizmu zámku
Dílů mám ve sklepě jak nasraných, ale tuhle blbost zrovna ne... klasika
Napsal: pon bře 21, 2005 07:14
od Luděk Musil
To Dmatej: Pokud seženeš dobrou (ale dobrou) kastli, tak je škoda vyhazovat dobrý vůz. L.
Napsal: pon bře 21, 2005 23:26
od Ziko
dmatej píše:Smutná zpráva...
Ačkoliv. Napadá mě ještě jedna kulišárna - přece je škoda dokladů, že? Nedala by se vzít nějaká kastle z vrakoviště? Tady v Plzni u Waltra jich měli několik v docela slušným stavu....prosím, poraďte!
Žigul má totiž v sobě celou řadu nových dílů - čepy, obložení spojky, zadní ložiska, přední brzdový válečky, hl.brzdový válec, spodní válec spojky, přední světla, .... to je přece škoda, ne?
Tak mi prosím vás poraďte - rozebrat a sešrotovat nebo sehnat kastli a přehodit, co se dá?
Pořid novou kastli,a "jediný" co uděláš je, že tam vše narveš, ahlavnmě předěláš štítky, a na magistrátu si za 10kc koupíš kolek na změnu barvy (podle toho do jaké kastle to narveš
)
A kdyby se ti to nechtělo, tak to pro¨dej na díli, za něco větší cenu, než by ti dalo vrakoviště:)