celne sklo
Napsal: pon srp 29, 2005 22:12
Nemate niekto postup vymeny celneho skla,pripadne aj nejaku radu ako ho vymenit a nic neposkodit...Nejaku skusenost...
No já to už dělal a taky na radu kámoše.j.cernak píše:Nemate niekto postup vymeny celneho skla,pripadne aj nejaku radu ako ho vymenit a nic neposkodit...Nejaku skusenost...
Dávali jste tam klínek???, nebo to byla guma bez klínku. mám 4 bodný rány od šroubováku, 1 rozbité sklo a psychycky rozhozeného šváru Nakonec se to povedlo Jak vy? podělte se o skušenosti, čeká me zadní sklo DíkBA3 píše:No já to už dělal a taky na radu kámoše.
Sklo jsem si nachystal dal na něho těsnění a do těsnění jsem dal po obvodě prádelní šňůru přiložil jsem okno k otvoru kámoš mě ho z druhé strany přidržoval a já jsem si nohou přidržoval jeden konec šňůry a druhý vtahoval do auta a gumové těsnění se po provaze vsouvalo za rám auta.
Guma co drží sklo se má natřít nějakým lepidlem ( já to ničím nenatíral a drželo mě to.
Delal jsem to nekolikrat. Pokusim se popsat postup. Stary sklo se vynda jednoduse. Da se pryc klinek z tesnici gumy a potom se z vnitrni strany sklo opatrne vytlaci ven. Nasleduje montaz noveho skla. Nejdrive na nej nasadime tesnici gumu. Do te pak vlozime klinek (jeste pred montazi na auto). Potom do gumoveho tesneni po obvodu vlozime nejakou snuru (jak psal BA3). Ja jsem pouzil telefoni kabel (musi se davat pozor, aby se nepretrhl). Delal jsem to tak, ze oba konce koukali uprostred v dolni casti okna. Potom se sklo s gumovym tesnenim a klinkem prilozi na sve misto a lehce pritlaci. Nasleduje postupne vytahovani snury (kabelu) stridave za oba konce. Pri tom se musi okno zvenku neustale pritlacovat a hlavne kontrolovat, jestli je stale rovne a uprostred. Idealni je, kdyz jsou na to dva lidi, ale zvladne to i jeden (musi stridave tahat za konce snury zevnitr auta a zaroven kontrolovat polohu skla zvneku auta). Jak jsem psal, delal jsem to nekolirat. Nic na tom neni.j.cernak píše:Nemate niekto postup vymeny celneho skla,pripadne aj nejaku radu ako ho vymenit a nic neposkodit...Nejaku skusenost...
Koukám, že to každý dělá krapet jinakBrandy píše:Do te pak vlozime klinek (jeste pred montazi na auto).
HMMMMMMmmmmmmmmmVašátor píše:Koukám, že to každý dělá krapet jinak
Já to dělal tak, že jsem na sklo nasadil gumu (bez klínku), do gumy provaz (jak již bylo popsáno) a pak jsme ve dvou lidech pomocí vytahování provázku gumu se sklem vsadili do rámu kastle. Klínek jsme nasadili až po nasazení okna.
No, žádná sranda to nebyla, ale zase nějakej extra problém taky ne. Lehce jsme to mázli olejem a pak pomocí šroubováku objeli. Jedna strana klínku (bok) se zasunula a druhá se pomocí šroubováku a zatlačení prstem nacpala.Chaloupka píše: jak si tam ten klínek narval? šel pěkně, nebo si se sním rval?
Nám teda dal zabrat
Já klínek nedávno měnil a sice je třeba zapojit obě ruce a trochu dát pozor, aby se šroubovák nevysmekl a nezakousl do laku, ale silikon olej, šroubovák, nůž na zkrácení klínku, trocha trpělivosti, Vašátorův postup (ono to snad ani jinak nejde) a prostě jedna z lepších prací, neb ten výsledek...Vašátor píše:No, žádná sranda to nebyla, ale zase nějakej extra problém taky ne. Lehce jsme to mázli olejem a pak pomocí šroubováku objeli. Jedna strana klínku (bok) se zasunula a druhá se pomocí šroubováku a zatlačení prstem nacpala.
a za 3 roky to mozes robit znova... pica klinekTeepee píše:neb ten výsledek...
Já vim, ale klínek stál u Vašenkova 40Kč. Jednou za tři roky ho klidně vyměnim. Lepší to mít 3 roky pěkný, než pořád hnusný, protože to stejně dýl než 3 roky nevydrží... Myšo to víš, my retraři si na chromy potrpíme.Myso píše:a za 3 roky to mozes robit znova... pica klinek