celne sklo
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned dub 10, 2005 09:40
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
celne sklo
Nemate niekto postup vymeny celneho skla,pripadne aj nejaku radu ako ho vymenit a nic neposkodit...Nejaku skusenost...
Re: celne sklo
No já to už dělal a taky na radu kámoše.j.cernak píše:Nemate niekto postup vymeny celneho skla,pripadne aj nejaku radu ako ho vymenit a nic neposkodit...Nejaku skusenost...
Sklo jsem si nachystal dal na něho těsnění a do těsnění jsem dal po obvodě prádelní šňůru přiložil jsem okno k otvoru kámoš mě ho z druhé strany přidržoval a já jsem si nohou přidržoval jeden konec šňůry a druhý vtahoval do auta a gumové těsnění se po provaze vsouvalo za rám auta.
Guma co drží sklo se má natřít nějakým lepidlem ( já to ničím nenatíral a drželo mě to.
- Chaloupka
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte črc 11, 2006 12:05
- Bydliště: HK/Březhrad
- Kontaktovat uživatele:
Dávali jste tam klínek???, nebo to byla guma bez klínku. mám 4 bodný rány od šroubováku, 1 rozbité sklo a psychycky rozhozeného šváru Nakonec se to povedlo Jak vy? podělte se o skušenosti, čeká me zadní sklo DíkBA3 píše:No já to už dělal a taky na radu kámoše.
Sklo jsem si nachystal dal na něho těsnění a do těsnění jsem dal po obvodě prádelní šňůru přiložil jsem okno k otvoru kámoš mě ho z druhé strany přidržoval a já jsem si nohou přidržoval jeden konec šňůry a druhý vtahoval do auta a gumové těsnění se po provaze vsouvalo za rám auta.
Guma co drží sklo se má natřít nějakým lepidlem ( já to ničím nenatíral a drželo mě to.
VAZ 2103, "velitelský vůz", r.v. 1978, 5Q
Delal jsem to nekolikrat. Pokusim se popsat postup. Stary sklo se vynda jednoduse. Da se pryc klinek z tesnici gumy a potom se z vnitrni strany sklo opatrne vytlaci ven. Nasleduje montaz noveho skla. Nejdrive na nej nasadime tesnici gumu. Do te pak vlozime klinek (jeste pred montazi na auto). Potom do gumoveho tesneni po obvodu vlozime nejakou snuru (jak psal BA3). Ja jsem pouzil telefoni kabel (musi se davat pozor, aby se nepretrhl). Delal jsem to tak, ze oba konce koukali uprostred v dolni casti okna. Potom se sklo s gumovym tesnenim a klinkem prilozi na sve misto a lehce pritlaci. Nasleduje postupne vytahovani snury (kabelu) stridave za oba konce. Pri tom se musi okno zvenku neustale pritlacovat a hlavne kontrolovat, jestli je stale rovne a uprostred. Idealni je, kdyz jsou na to dva lidi, ale zvladne to i jeden (musi stridave tahat za konce snury zevnitr auta a zaroven kontrolovat polohu skla zvneku auta). Jak jsem psal, delal jsem to nekolirat. Nic na tom neni.j.cernak píše:Nemate niekto postup vymeny celneho skla,pripadne aj nejaku radu ako ho vymenit a nic neposkodit...Nejaku skusenost...
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Koukám, že to každý dělá krapet jinakBrandy píše:Do te pak vlozime klinek (jeste pred montazi na auto).
Já to dělal tak, že jsem na sklo nasadil gumu (bez klínku), do gumy provaz (jak již bylo popsáno) a pak jsme ve dvou lidech pomocí vytahování provázku gumu se sklem vsadili do rámu kastle. Klínek jsme nasadili až po nasazení okna.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Chaloupka
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte črc 11, 2006 12:05
- Bydliště: HK/Březhrad
- Kontaktovat uživatele:
HMMMMMMmmmmmmmmmVašátor píše:Koukám, že to každý dělá krapet jinak
Já to dělal tak, že jsem na sklo nasadil gumu (bez klínku), do gumy provaz (jak již bylo popsáno) a pak jsme ve dvou lidech pomocí vytahování provázku gumu se sklem vsadili do rámu kastle. Klínek jsme nasadili až po nasazení okna.
my taky, jak si tam ten klínek narval? šel pěkně, nebo si se sním rval?
Nám teda dal zabrat
VAZ 2103, "velitelský vůz", r.v. 1978, 5Q
No, žádná sranda to nebyla, ale zase nějakej extra problém taky ne. Lehce jsme to mázli olejem a pak pomocí šroubováku objeli. Jedna strana klínku (bok) se zasunula a druhá se pomocí šroubováku a zatlačení prstem nacpala.Chaloupka píše: jak si tam ten klínek narval? šel pěkně, nebo si se sním rval?
Nám teda dal zabrat
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Já klínek nedávno měnil a sice je třeba zapojit obě ruce a trochu dát pozor, aby se šroubovák nevysmekl a nezakousl do laku, ale silikon olej, šroubovák, nůž na zkrácení klínku, trocha trpělivosti, Vašátorův postup (ono to snad ani jinak nejde) a prostě jedna z lepších prací, neb ten výsledek...Vašátor píše:No, žádná sranda to nebyla, ale zase nějakej extra problém taky ne. Lehce jsme to mázli olejem a pak pomocí šroubováku objeli. Jedna strana klínku (bok) se zasunula a druhá se pomocí šroubováku a zatlačení prstem nacpala.
Bílý LADA a okřídlená spol.
No ten klinek se lip nasazuje, kdyz je guma venku. Taky jsem mel tu zkusenost, ze pri vymene samotneho klinku mi do auta zacalo tect. Asi se to nejak hnulo. Taky proto mi prislo lepsi nejdriv vlozit klinek a pak to nasadit do karoserie jako komplet.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Já vim, ale klínek stál u Vašenkova 40Kč. Jednou za tři roky ho klidně vyměnim. Lepší to mít 3 roky pěkný, než pořád hnusný, protože to stejně dýl než 3 roky nevydrží... Myšo to víš, my retraři si na chromy potrpíme.Myso píše:a za 3 roky to mozes robit znova... pica klinek
Horší jestli tam fakt dokáže začít téct, taky jsem z toho měl strach, vidím, že opodstatněný.
Bílý LADA a okřídlená spol.
chce to PRAX a PRAX a zase PRAX
ja uz menim klinky bez problemu na zalozenom skle, fakt to chce len cvik. Ked som to robil prvykrat zrusil som si lak sroubovakom, druhy krat som si ho zapichol do ruky. Ale po takych 10tich sklach to uz ide ako po masle
ja uz menim klinky bez problemu na zalozenom skle, fakt to chce len cvik. Ked som to robil prvykrat zrusil som si lak sroubovakom, druhy krat som si ho zapichol do ruky. Ale po takych 10tich sklach to uz ide ako po masle
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Petanek2101
- Příspěvky: 1106
- Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele: