Renault 10 Major
Napsal: stř led 21, 2009 13:03
Včera jsem v práci sprovozňoval Renault 10 Major (r.v.65-71)s automatickou převodovkou a zaujala mě jedna věc. Tento vůz má osazen karburátor Solex, který má 3 přívěry vzduchu. Když to vezmu od shora (od vzducháče směrem k sání):
první klapka - klasická přívěra vzduchu sytiče ovládaná termostaticky dle teploty vody
druhá klapka (prostřední) - klasická klapka ovládaná plynovým pedálem, přičemž dalším táhlem ovládá jakousi mega cívku, asi snímač polohy.
třetí klapka - v dolní části karburátoru je ještě jedna klapka, připojená na jakousi velkou cívku. Nevede k ní žádné mechanické táhlo, pouze táhlo od nějaké cívky. Nevíte někdo k čemu by to mohlo být? Jestli tato cívka ovládá klapku, či klapka ovládá cívku, přičemž je klapka otevíráná podtlakem? Nejde mi to moc do hlavy
Foto ZDE
případné další odkazy + technická data:
odkaz 1
odkaz 2
odkaz 3
Pokud by toto někoho zajímalo, příští týden kdyžtak dodám fotky
první klapka - klasická přívěra vzduchu sytiče ovládaná termostaticky dle teploty vody
druhá klapka (prostřední) - klasická klapka ovládaná plynovým pedálem, přičemž dalším táhlem ovládá jakousi mega cívku, asi snímač polohy.
třetí klapka - v dolní části karburátoru je ještě jedna klapka, připojená na jakousi velkou cívku. Nevede k ní žádné mechanické táhlo, pouze táhlo od nějaké cívky. Nevíte někdo k čemu by to mohlo být? Jestli tato cívka ovládá klapku, či klapka ovládá cívku, přičemž je klapka otevíráná podtlakem? Nejde mi to moc do hlavy
Foto ZDE
případné další odkazy + technická data:
odkaz 1
odkaz 2
odkaz 3
Pokud by toto někoho zajímalo, příští týden kdyžtak dodám fotky