Tempomat to nebude určitě, protože klapka olvádaná pedálem plynu je ovládána pouze mechanicky. Tudíž jakmile pustí člověk plyn, klapka se zavře.
Spíš když teď nad tím přemýšlím, bude to asi to, co popisuje Petr HC

. Automatická převodovka je totiž řešena takovým zvláštním systémem, na přístrojové desce je krabička s čudlíky, na kterých jsou napsané čísla kvaltů. Tudíž asi když "řadím", zavře se automaticky i tato klapka, jak psal Petr.
V tom případě bude asi chyba nekde v elektrice, protože klapka je stále zavřená
Díky za pošťouchnutí, pomohlo mi si uvědomit, k čemu by to mohlo být. Když tak nad tím přemýšlím, mohl by to být i "Markův" tempomat. Jen mi není jasný, jak by to pracovalo, protože při puštění pedálu plynu se jedna (prostřední) klapka zavře. Příští týden to asi prozkoumám důkladněji
Jo, má dvoupedálové ovládání a 4st. automat převodovku