Stránka 1 z 3

tesnenie pod hlavu

Napsal: čtv led 15, 2009 09:36
od Sid
Kúpili sme si na 02ku nové tesnenie pod hlavu. Prídeme do garáže, kukáme a ono miesto pekných výrezov na vodné kanály má iba malé dierky 5,5mm. To sa takéto šmejdy už bežne vyrábajú, alebo to je len nezdarený kus :?:

Napsal: čtv led 15, 2009 09:43
od čmelák
kde si ho kupoval a kolko stalo? chod spatky do obchodu vypytaj si aspon 5 vyber krajsie

Napsal: čtv led 15, 2009 10:06
od Sid
U nás v nd. Mu ho ideme poobede ojebať o hlavu. Nech nám nepredáva také šmejdy. To dobré by malo mať také diery ako hlava :?:

Napsal: čtv led 15, 2009 10:16
od Wolf
Sid píše:U nás v nd. Mu ho ideme poobede ojebať o hlavu. Nech nám nepredáva také šmejdy. To dobré by malo mať také diery ako hlava :?:
Škoda, že je to tak daleko, mám jedno 12-ti stovkové těsnění doma a je mi na nic.

Napsal: čtv led 15, 2009 10:26
od Pája
Od prvního válce ke čtvrtýmu se díry na vodních kanálech zvětšujou(nebo naopak?). Začíná to právě kulatejma dírama a končí dírama se stejnym půdorysem jako kanály. Je to kvůli rovnoměrnýmu chlazení. Ale jestli máš na všech kanálech stejný díry, tak je to nejspíš na prt.

Napsal: čtv led 15, 2009 10:54
od Sid
Ale aj tak je to divné nie, že v bloku máš kanály ako hovado a v tesnení malé dierky. Veď tade to ani poriadne nepretečie.

P.S: Nemáte niekto fotku poriadneho tesnenia :?:

Napsal: čtv led 15, 2009 11:01
od Saša
For Sid : S těmi díry v těsnění je to v pořádku . Mají bejt kulaté , malé a různého průměru jak psal Pája .

Napsal: čtv led 15, 2009 11:02
od Marek
Přesně jak píše Pája - je to správně. Otvory pro průtok chladicí kapaliny se postupně zmenšují. Musí to tak být.

Napsal: čtv led 15, 2009 11:25
od Sid
Na prvom sú menšie, na štvrtom už vačšie. Dole na štvrtom sú už rovnaké ako na bloku, hore len guľaté. Ale aj tak sa ho na to spýtame, či to náhodou nieje nepodarok.

Napsal: čtv led 15, 2009 11:52
od čmelák
ja by som ich vyrezal rovnake nech to chladi

Napsal: čtv led 15, 2009 11:54
od Maysner
kazdy tesneni co se mi dostalo do ruk melo ty diry tak. je to spravne. jak uz napsali vejs. sak se podivej na tesneni co si z motoru sundal, nebo ho sundej

Napsal: čtv led 15, 2009 12:00
od Sid
Ono som ho jaksi hneď zahodil... čím si to vyrezal? Ja som to skúšal pilnikovať, ale kokotina. Proste je to na pilníček moc.

Napsal: čtv led 15, 2009 12:07
od Pája
Bejt tebou, tak to nechám tak, jak to inženýři spočítali. Díry v hlavě a bloku maj max. velikost, protože voda musí obtékat co nejblíže zahřívaným místům. Díry v těsnění regulujou rychlost vody.

Napsal: čtv led 15, 2009 20:07
od Marek
Přesně tak - pokud vyřežeš všechny díry na stejně velké, zvýšíš průtok u prvních válců na úkor průtoku válců posledních. Může se tak stát, že čtvrtý válec se neuchladí a kousne se.

Nedělej s tím nic, je to tak správně.

Já jsem to taky kdysi nevěděl, zvětšil jsem díry na stejnou velikost a během 5000 km mi na třetím a čtvrtém válci popraskaly pístní kroužky a čtvrtý píst se zakousnul, že jsem ho musel vyměnit (to bylo ještě na staré 21061 v roce 1995).

Napsal: čtv led 15, 2009 21:11
od čmelák
najdem foto hned to bude


trada aha co to