Tak po temer pul roce si to tu opet zaslouzi prispevek.
INFORMACE PRO ME BUDOUCI JA: STK plati do 10. 9. 2020
(ja na to vzdy zapomenu a protoze doklady nemivam u sebe, pak jsem vzdy na zacatku zari s Vasatorem v hospode a hledam na foru, do kdy ze to mam)
Tak a ted abych opet napsal par radku...
Vcera jsem auto vyzvedl z garaze a ze to pujdu projet, at se po delsim stani trochu ozivi brzdy. Nabidl jsem tatovi projizdku. Pro nej to byl obrovsky zazitek. Od 60 km/h vyse kricel, ze se boji ze jedu moc rychle. Od 70 km/h nadaval, ze motor moc vytacim. No co vam budu povidat, vic jak 90 jsem si s nim jet nedovolil (kdyby vedel...
)
No ale jinak vylet ok.
Po prijezdu domu jsem se jal kontrolovat stav vozidla pred STK. Brutalne mi cinka pri rozjezdu a razeni kardan. Vule se mi ale nepodarilo odhalit. Hluci to tak uz dva roky a po vzoru "bud to upadne nebo si zvyknu" to zatim funguje ok. Na jare to odvezu Vaskovi. Nebo do srotu. Uvidime.
Take jsem otrel z podvozku veskery olej a jine rozlite provozni kapaliny (vetsinou mou nesikovnosti - viz pribeh vymeny oleje - nez netesnosti). Pri kontrole svetel se opet ukazal tradicni problem v podobe blikace na pravem blatniku. Po zjisteni, ze tata nema ani kontaktol ani neco podobneho jsem alespon ve svem starem pokoji nalezl drat a vyresil opravu elegantni cunarnou - kostra primo na baterku. Blikac blika a na sraze zas bude pri vypnutem odpojovaci "troubit"...
Pak jsem vyluxoval auto a rozhodl se, ze opravim klepani, ktere jde od sedadla spolujezdce a rozciluje me uz 5 let (dosud to neupadlo a ja si fakt nezvyk :/ ). Zavadu jsem identifikoval jako ulomenou packu spodniho plastoveho krytu B sloupku. Prilepil, zadelal a... No dneska pri jizde se ukazalo, ze klepe neco jineho
Naopak se mi pri tom podarilo definitivne urvat sedadlo spolujezdce (ktere urval svou zadnici Metelka dva roky zpet v Jedovnici
). Ted uz nejde zaaretovat vubec. No co, stejne jezdim sam.
Nejvetsi vzruso prislo dneska - STK.
Nejdriv jsem zasel do garaze na emise:
Ja: "Dobry den, jsem tu na EK"
Technik: "Jasny, dejte mi papiry a najedte si dovnitr"
Ja: "Jo, jdu pro auto"
Technik, koukajice na TP: (zjistil, ze zigul) "A do haje"
EK v pohode, vsak to rikam furt, ze z vyfuku mi jdou delfini a jednorozci (dobre pozorovatelne pri delsim behu motoru v uzavrene garazi).
No a pak TK. Opet bez problemu, tedy na lince. Po obdrzeni protokolu jsem zjistil zajimavou vec:
Od minule TK se mi opravila lehka zavada "Netesnost prevodky rizeni". Pravdepodobne byla opravena vcera mnou, kdyz jsem ji zespoda otrel hadrem.
Naopak mi vznikla lehka zavada nova "Nektera cast systemu zaveseni kol (ramena) je zkorodovana,...". No co si budeme povidat, chtel jsem se technika zeptat, zda je debil nebo jak jsou podle nej kola zavesena na rozcich dveri. Ale necham to byt. Chapu, ze se v tehlech autech dnesni lidi uz moc nevyznaj a tak nechapou, ze se tomu rika dvere a ne ramena...
No a ted do haly, pod plachtu a snad vyjedu driv jak do Hradiste