Skalouši, takže Ti nejde vůbec nic co je na elektriku? To je pěkná volovina dát tam silnější pojistku.To není řešení, protože silnější pojistka tam pouští víc proudu než je zdrávo a pak se stane to co se Ti bohužel stalo.Dej vědět, jak Ti to opravili.Skalouš píše:Lada je na Mělníce. Zatím nevím přesně, co tomu je, ale podle telefonické informace od p. Buriana to zřejněm vypadá na kompletně vypálenou pojistkovou skříňku díky bastlu v osvětlení SPZ v kombinaci s tím, že někdo dal na světelný okruh 30A pojistku.
Bastlem v osvětlení SPZ jsem vinen já, neb se tam vliven koroze a stárnutí plastu rozpadl vnitřek lampičky. Mě nenapadlo nic lepšího, než to asi před rokem uvnitř stáhnout telefonním drátkem. Po čase se bužírka nejspíš prodřela a proud procházel skrz ten telefonní drátek namísto žárovkou. To odpalovalo původní pojistku. A namísto té původní pojistky jsem asi dal 30A pojistku, která ten zkrat asi vydržela, ale "trochu" topila a roztekla pojistkovou skříňku. Doufám, že jsem tam tu pojistku nedal já, když jsem je zkoušel měnit. Považoval bych se za barvoslepýho tuplovanýho vola. Jsem zvědavej, jak ty rozteklosti budou vypadat. Dále jsem stanovil strop na cenu opravy 10000kč, tak jsem zvědavej, jestli se do toho na Mělníce vejdou. (je to cca třetina tržní hodnoty té mé plečky).
211x
Moderátor: Moderátoři
Plavec: Souhlasím, ale napadlo tě, že by tedy pojistky například od stahování oken, kde jsou 30A standardně, v případě zkratu tu skřínku pravděpodobně taky vytavily?
Nicméně souhlasím, že je to pitomost.
Nicméně souhlasím, že je to pitomost.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Ovšem to mě nenapadlo, ale myslím že je to docela malá pravděpodobnost.Skalouš píše:Plavec: Souhlasím, ale napadlo tě, že by tedy pojistky například od stahování oken, kde jsou 30A standardně, v případě zkratu tu skřínku pravděpodobně taky vytavily?
Nicméně souhlasím, že je to pitomost.
Má Mělník internetový stránky?
Když jsem auto pořídil a pustil větrání na vyšší výkon, tak mi to přepalovalo pojistku. V autorizovaným servisu (Pardubice) závadu odstranili tím, že tam dali silnější pojistku, což vedlo k tomu, že jsem měl zanedlouho auto se saunou v základní výbavě (něco vyhořelo v ovládání topení a větrání a auto jen topilo). Vyřešil jsem to až služební cestou do Prahy, kterou jsem protáhl přes Mělník, kde na počkání vyměnili vadný modul ovládání topení za nový (auto bylo v záruce). Takže Skalouši nemusíš si nadávat, postupoval jsi jako v autorizovaném servisu.plavec píše: Skalouši, takže Ti nejde vůbec nic co je na elektriku? To je pěkná volovina dát tam silnější pojistku.To není řešení, protože silnější pojistka tam pouští víc proudu než je zdrávo a pak se stane to co se Ti bohužel stalo.Dej vědět, jak Ti to opravili.
Jen v rámci www.lada.cz , předpokládámplavec píše:Ovšem to mě nenapadlo, ale myslím že je to docela malá pravděpodobnost.Skalouš píše:Plavec: Souhlasím, ale napadlo tě, že by tedy pojistky například od stahování oken, kde jsou 30A standardně, v případě zkratu tu skřínku pravděpodobně taky vytavily?
Nicméně souhlasím, že je to pitomost.
Má Mělník internetový stránky?
Nemyslím, že by existovali nějaké jiné stránky, než "lada.cz".
Nicméně myslím si, že by měla dřív odejít pojistka něbo něco jiného v el. rozvodu, ale ne pojistková skříňka......
Ale hlavní chyba dle mě tkví v tom, že se mi zcela rozpadli ty vnitřky světýlek pro osvětlení SPZ.
To by se u auta starého 5-6let, podle mě, stávat nemělo.....
... a od toho se odvíjejí moje pitomosti....
...navíc je již nebojím "experimentovat" a bastlit, když vím, že stejně Laděna půjde v nejbližší době z domu a tak maximálně přijdu o 30tkč, což je cena toho auta, když to dám rovnou do šrotu....
Nicméně myslím si, že by měla dřív odejít pojistka něbo něco jiného v el. rozvodu, ale ne pojistková skříňka......
Ale hlavní chyba dle mě tkví v tom, že se mi zcela rozpadli ty vnitřky světýlek pro osvětlení SPZ.
To by se u auta starého 5-6let, podle mě, stávat nemělo.....
... a od toho se odvíjejí moje pitomosti....
...navíc je již nebojím "experimentovat" a bastlit, když vím, že stejně Laděna půjde v nejbližší době z domu a tak maximálně přijdu o 30tkč, což je cena toho auta, když to dám rovnou do šrotu....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Skalouši já si myslím, že obvody by měly být silnější než je tavná hodnota 30A pojistky. Nicméně pro zajímavost, já stále ještě používám pojistky předepsané a už jsem měl minulý rok pojistkovou skrínku také rozebranou a na v ní umístěném tišťáku jsem musel přemosťovat vypálené spoje (cosi jako by-pass). Najednou mi tehdy, zrovna když jsem to nejméně potřeboval, přestaly svítit brzdová světla (a už si nevzpomínám, co ještě). Pro Rusy asi byla nejlepší ta stará klasická pojistková skřínka jak byla v 2101 . W.
Plavec:Ve dveřích řidiče máme nálepku kde je: LADA 110 přední 200kPa zadní 200kPa, ale mě to přijde málo, ta tabulka je asi dělaná na 8v sedan a 16v kombi je přeci jen o něco těžší, takže dopředu dávám min. 210kPa, vzadu podle zatížení, s prázdnym klidně i těch 200, s plným zatížením jsem tam dal 260 a rozhodně bych neřek že to bylo hodně. Taky trochu záleží na rozměru pneumatik.
Skalouš: nejdřív vždycky odejde nejslabší místo, v tomhle případě pojistková skřínka... . No a těch věcí co by se u takhle starýho (mladýho) auta stávat neměly je víc, takže mě to ani nepřekvapuje
Skalouš: nejdřív vždycky odejde nejslabší místo, v tomhle případě pojistková skřínka... . No a těch věcí co by se u takhle starýho (mladýho) auta stávat neměly je víc, takže mě to ani nepřekvapuje
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Zelvotron: Čekal bych, že odejde nějaký vypínač nebo relátko, nebo třeba spečený dráty atd, ale ne pojistkovou skříňku, kde jsou i jiné pojistky 30A....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
No já tu skříňku měl jednou rozebranou a je pravda že když se to srovná s plošňákama ze starejch rádií nebo tv tak to zas takovej rozdíl co do dimenzace neni.
Když už sme u tý elektriky, neví někdo kde najdu relátko zadních mlhovek? Na tý desce neni, cvaká to (teda když to cvaká) někde uprostřed přístrojovky, je to někde u ŘJ? Zůstává totiž občas viset a pak ty mlhovky nejdou zapnout nebo vypnout, za jízdy to funguje skoro na 100%, ale za klidu tak půl na půl, někdy ani to ne, kašlal bych na to, ale v říjnu bude technická a tam by pro to asi neměli pochopení, ledaže bych jim nakecal že Lada má nějaký jištění proti zapnutí zadních mlhovek při stání, ale to by asi neprošlo .
Když už sme u tý elektriky, neví někdo kde najdu relátko zadních mlhovek? Na tý desce neni, cvaká to (teda když to cvaká) někde uprostřed přístrojovky, je to někde u ŘJ? Zůstává totiž občas viset a pak ty mlhovky nejdou zapnout nebo vypnout, za jízdy to funguje skoro na 100%, ale za klidu tak půl na půl, někdy ani to ne, kašlal bych na to, ale v říjnu bude technická a tam by pro to asi neměli pochopení, ledaže bych jim nakecal že Lada má nějaký jištění proti zapnutí zadních mlhovek při stání, ale to by asi neprošlo .
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Vyhorenie poistkovej skrinky kôli silnejšej poistke? To sa mi nezdá, ale elektrike zasa až tak veľmi nerozumiem aj keď na Tavrii som dokázal opraviť zhorenú káblovačku po montáži alarmu jedným UA kutilom, podotýkam, že vtedy, keď mi ten kutil dával ten alarm som nemal čas, ako teraz mnohí z vás, zaoberať sa autom. Káblovačka zhorela až za chladič, drôty boli skoro komplet zatavené, ale poistková skrinka sa len trochu a to len pri dvoch poistkách zdeformovala, ale zostala funkčná. Podotýkam, že sovietske el. schémy mali dokonca pár chýb, toto mi dalo poriadne zabrať. Je to asi tak, že Lada je v niektorých veciach až neuveriteľne citlivá, ale to asi všetky súčasné najlacnejšie jednorázovky. Ale to sú len také úvahy z nedostatku skúseností a znalostí.
Tavri, že ty nie si priaznivcom Tuningu a dal si si koncovku na výfuk. Ja, tu koncovku mám už druhú, lebo prvú mi ukradli a dokonca mi teraz ukradli aj puklice s mojim vlastným ozanačením Lada. Tavri, mimochodom, tuning, to je koníček, každý koníček niečo stojí a ty do Lady nechceš dať ani fuka. Chápem ťa. Z tvojho pohĺadu je napr. Tavria vyrobená v r.1994 rovnaká, ako vyrobená v r. 2004. Chápem to. Z môjho pohľadu je to obrovský rozdiel. Ja veľmi dobre vnímam všetky nedostatly na Lade a predsa sa jej chcem držať, dokonca mi teraz aj nejaké peniaze zarába. Čo som tu písal o spotrebe benzínu meranej počítačom, tak je to asi o jeden liter viac. Písal som, že tú veľmi lacno a slabo natunenú moju Ladu dám, slovo som nedodržal, pretože som si stále hovoril, že ešte niečo treba spraviť... Takže neskôr, a ak tu niekoho tuning Lady zaujíma, tak práve jemu sa ospravedlňujem.
Tavri, že ty nie si priaznivcom Tuningu a dal si si koncovku na výfuk. Ja, tu koncovku mám už druhú, lebo prvú mi ukradli a dokonca mi teraz ukradli aj puklice s mojim vlastným ozanačením Lada. Tavri, mimochodom, tuning, to je koníček, každý koníček niečo stojí a ty do Lady nechceš dať ani fuka. Chápem ťa. Z tvojho pohĺadu je napr. Tavria vyrobená v r.1994 rovnaká, ako vyrobená v r. 2004. Chápem to. Z môjho pohľadu je to obrovský rozdiel. Ja veľmi dobre vnímam všetky nedostatly na Lade a predsa sa jej chcem držať, dokonca mi teraz aj nejaké peniaze zarába. Čo som tu písal o spotrebe benzínu meranej počítačom, tak je to asi o jeden liter viac. Písal som, že tú veľmi lacno a slabo natunenú moju Ladu dám, slovo som nedodržal, pretože som si stále hovoril, že ešte niečo treba spraviť... Takže neskôr, a ak tu niekoho tuning Lady zaujíma, tak práve jemu sa ospravedlňujem.
Jee, vidíš to mě nenapadlo, hledat samolepku.Dík kouknu se.JInak já nemám 16v, ale 8v, kombíka stříbrné barvyzelvotron píše:Plavec:Ve dveřích řidiče máme nálepku kde je: LADA 110 přední 200kPa zadní 200kPa, ale mě to přijde málo, ta tabulka je asi dělaná na 8v sedan a 16v kombi je přeci jen o něco těžší, takže dopředu dávám min. 210kPa, vzadu podle zatížení, s prázdnym klidně i těch 200, s plným zatížením jsem tam dal 260 a rozhodně bych neřek že to bylo hodně. Taky trochu záleží na rozměru pneumatik.
Skalouš: nejdřív vždycky odejde nejslabší místo, v tomhle případě pojistková skřínka... . No a těch věcí co by se u takhle starýho (mladýho) auta stávat neměly je víc, takže mě to ani nepřekvapuje