Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Moderátor: Moderátoři
u me ne ja jsem ty origo odtikaci otvory zavaril. jen to okolo nich hnijepeet2101 píše:že to nebudeš moct vytřít voda si vždicky najde cestičku, třeba skrz podlahujakke píše:Namatlej na všechno silikon a máš klid
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
to vcelku oddalim osetrenim. svary zamazly karosarskym tmelem, podlahy byrouseny na kov, a vsechny natery odznovapeet2101 píše:Je jen otázka času než tam budou prohnilý zas, voda si cestičku najde (nebo prokouše v podobě rzi)Maysner píše:ja jsem ty origo odtikaci otvory zavaril
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Jestli sem to správně pochopil, tak pokud jsou v autě origo podlahy nebo je jejich tvar zachovaný, existuje šance že voda odtokama odteče. Asi je to lepší než kaluž, ikdyž možná je vlhko (voda a vzduch) horší než mokro, reálně ale nevím.
Mně teče do dveří kolem oken, no a při otevření dveří do správné polohy to z nich opět odtokama aspoň z části vyteče. Ta voda tam asi fakt nepatří.
Hřebíčková metoda: Ta může být dobrý fór ve chvíli, kdy se po jisté době zjistí, že si dírky po hřebíčcích uzurpují stále více prostoru v podlaze A u toho cedníčku (rastr 100, průměr 10) jsem se zasmál zvlášť u 01 by to znamenalo doplnění (bohužel už ne zcela) bezprůvanové ventilace.
Mně teče do dveří kolem oken, no a při otevření dveří do správné polohy to z nich opět odtokama aspoň z části vyteče. Ta voda tam asi fakt nepatří.
Hřebíčková metoda: Ta může být dobrý fór ve chvíli, kdy se po jisté době zjistí, že si dírky po hřebíčcích uzurpují stále více prostoru v podlaze A u toho cedníčku (rastr 100, průměr 10) jsem se zasmál zvlášť u 01 by to znamenalo doplnění (bohužel už ne zcela) bezprůvanové ventilace.
toto by fungovalo, kdyz by to ve fabrice nezaslepili asfaltem zvenku i zevnitr. hlavne vevnitr, kde neudelali do asfaltovyho pasu diry pro odtoky. jednu dobu mi tu stal vrak bez oken. prsel do nej. voda az po prahy. az jsem vydloubl asfalt u der, a ty plisky lehce prihl dolu tak vytekla. jenze zas prihly plisky dolu vic hnijou. zaklad je aby voda nesla dovnitrMartasBrno píše:Jestli sem to správně pochopil, tak pokud jsou v autě origo podlahy nebo je jejich tvar zachovaný, existuje šance že voda odtokama odteče.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Před tím, než dělat díry do podlahy, bych šel po příčinách zatékání. Pokud to neteče podlahou (prohnilejma dírama), pak jsou příčiny tři: Těsnění kolem oken, problém ale často není v jeho zpuchření ale v tom, že je v rozích dole ucpaný odtok nebo naopak již prohnilá díra nebo uhlilástojinka rámu okna nebo kombinace. Další příčinou spíš teoretickou jsou těsnění rámů dveří a poslední, nejčestější jsou chybějící nebo poškozené či špatně namontované "igelity" ve dveřích. Tam se voda dostane vždy okolo té stírací lišty a pokud je tam správně igelit, steče půo něm do spodku dveří odkud vyteče otvorama (čístit!!), pokud tam igelit není, teče voda po výplni a nateče do auta. Věřte, že s tím mám docela zkušenosti, nesnesu mokrá auta. Pak je ještě dobré mít "ofuky oken" a v současném vlhkém počasí nechávat stále pootevřená okna a ono to pěkně schne a nepotí se uvnitř.