Stránka 65 z 109

Napsal: stř lis 15, 2006 07:35
od Chaloupka
Proskoušej vůli na levé straně (zvedni na hever). dej pod jednu stranu špalek a stlač druhou stranu auta (rozhoupni), pak to samé s druhou stranou. možná to poznáš. jinak nevim :?

Napsal: stř lis 22, 2006 14:46
od honzat
Tak jsem byl včera v servisu s tím odběrem proudu vklidu, dělá to přístrojová deska. Samozřejmě že jí neměli tak si za týden 70 km cestu zopakuji. Už mě ty drobné závady otravujou , pokud by si někdo chtěl koupit LADU, tak mu to rozmluvím, aby neudělal stejnou chybu jako já.

Napsal: stř lis 22, 2006 17:21
od vlastax
Taky jsem byl dneska s přístrojovkou na Nivě v servisu,celá zhasla.Na závadu nepřišli ale pravou půlku se jim podařilo rozsvítit,ani nevěděli jak.A měnil jsem fridex,trvalo to 2 hodiny není to kde odvzdušnit.Taky drobná závada.

Napsal: čtv lis 23, 2006 09:19
od Jiri
honzat píše:Tak jsem byl včera v servisu s tím odběrem proudu vklidu, dělá to přístrojová deska. Samozřejmě že jí neměli tak si za týden 70 km cestu zopakuji. Už mě ty drobné závady otravujou , pokud by si někdo chtěl koupit LADU, tak mu to rozmluvím, aby neudělal stejnou chybu jako já.
hmmm.... a pak se zeptej kolik stojí nova pristrojovka (po zaruce by to nasr.... jeste vic)

Napsal: pát lis 24, 2006 06:40
od honzat
Opět mi asi odešlo čidlo hladiny oleje v motoru. Lada je 1000 malých bolestí.

Napsal: pát lis 24, 2006 08:09
od Skalouš
Tak to mě cvičilo čidlo hladiny v ostřikovačích. Čidlo oleje mám původní už skoro 5let a hlásí spolehlivě. :-) Lada - co kus to unikát. :-)

Napsal: pát lis 24, 2006 08:28
od tavri
Mně zas nejde čidlo množství chladící kapaliny. Jde o zvyk, stačí občas otevřít kapotu a zkontrolovat všechny kapaliny. U nového vozu by mě to štvalo.
Náhodou Lada teď dlouhodobě nezlobí, za odměnu dostane dálkové ovládání k centrálu. I když by si víc zasloužila novej rozvoďák a seřídit ventily, mám překročený interval.

Napsal: pát lis 24, 2006 08:39
od Skalouš
Tak to bych jí raději na zimu dal ten rozvoďák......
Jsem srab a bál bych se, že se odejde....

Napsal: pát lis 24, 2006 12:16
od rudo.
Rozvoďák je lepšie vymeniť, kým sa neodtrhol, lebo sa na rozvodoch nič nemení. Z toho čo mám zistené na 8 V pri roztrhnutí rozvoďáka sa nič nedeje, ale toto sa už 16 V určite netýka . Tomu sú asi úmerné odporúčania intervalu výmeny rozvoďáka. Od 40 000-80 000 km a 5 rokov. Ten druhý údaj je pre teba Tavri. Na výmenu rozvoďáku v svojom 16 V sa už teraz teším. Konzultoval som to s kamarátom automechanikom. Tavria bola pre mňa dobrá škola.

Stěrače

Napsal: pon lis 27, 2006 10:42
od JakubN
Asi před půl rokem jsem zde probíral občasné stávkování stěračů (stejný prolém měl i "sourozenec" Georgius). Byla to taková porucha-neporucha, někdy se objevila, pak dlouhoudobu vůbec. Myslel jsem, že to bude možná chybné relé, protože někdo uváděl, že mu jej v rámci reklamace měnili. Před týdnem mi stěrače vypověděly službu úplně (no řídit Ladu v režimu IFR není nic příjemného). Pořád ještě je Lada v záruce, ale do servisu se mi moc nechce (je to časově náročné), tak jsem se pokusil včera trochu ty stěrače rozebrat a už to opět funguje. Takže to nakonec vypadá na čistě mechanickou závadu - někde to v tom šíleným heblementu dře. Protože nemám žádnou garáž ani dílnu a navíc je to v záruce, tak jsem to zatím dělal jen tak rychle na ulici, trochu jsem to promazal a vypadá to, že to pomohlo... J.

Napsal: pon lis 27, 2006 11:04
od Skalouš
To vypadá, že vymysleli nějakou inovaci mechanismu stěračů někdy po roce 2002, neb já zatím stírám v pohodě. (I když ty stěraře při pohybu po skle vydávaj šílený zvuky, bez ohledu na použité gumičky) :-)

Napsal: pon lis 27, 2006 11:11
od JakubN
Skalouš píše:To vypadá, že vymysleli nějakou inovaci mechanismu stěračů někdy po roce 2002, neb já zatím stírám v pohodě. (I když ty stěraře při pohybu po skle vydávaj šílený zvuky, bez ohledu na použité gumičky) :-)
Mně gumičky při pohybu po skle nevržou, ale ozýval se skřípavý zvuk (kov na kov) někde z toho mechanizmu. Měl jsem vyndaný ten vrchní plastový dekl, mechanizmus stěračů s motorkem ne, ale to, co jsem viděl, vypadalo stejně jako mechanismus na fotografii od Tavriho v tomto tématu.

Napsal: pon lis 27, 2006 11:18
od Jiri
stera mi chodily bez problemu s vynechavanim ale pri delsi dobe rychleho chodu zacal sterac u ridice utikat za sklo a nebo mlatit na spodni doraz....
takze ta gumicka se velmi rychle opotrebovala a sterac stiral i predni sloupek:-))))
v melniku s tim nic neudelali a ja to nechtel rozebirat

to jsou ty malickosti ktere z lady delaji takovy lego pro vetsi deti...

moc se mi libi reklamni slogan na naradi METABO "Metabo - work! don`t play."

Lada se tvari jako kdyby sla opacnou cestou -LADA - don´t drive! play !:-))

Napsal: pon lis 27, 2006 11:26
od Skalouš
Jiří: To ale není vůbec špatná filosofie, pokud k tomu nepotřebuješ speciální nářadí (např. elektroniku), baví tě to a máš fůru času. :-)
JakubN: Třeba větším přítlakem v pružinách odstranili to vrzání gumiček a pak rychlejc zakukává ten mechanismus, neb jej té nové síle nestihli přizpůsobit. Ale podle tvého zvuku soudím, že se vykašlali na mazání, nebo to jen polili něčím co měli zrovna k dispozici namísto vazelíny..... :-)

Napsal: pon lis 27, 2006 11:30
od Erik
Mám rok výroby 2000 a stěrače zatím (ťuk ťuk ťuk) fungují bez problémů.