Stránka 65 z 109
Napsal: stř lis 15, 2006 07:35
od Chaloupka
Proskoušej vůli na levé straně (zvedni na hever). dej pod jednu stranu špalek a stlač druhou stranu auta (rozhoupni), pak to samé s druhou stranou. možná to poznáš. jinak nevim
Napsal: stř lis 22, 2006 14:46
od honzat
Tak jsem byl včera v servisu s tím odběrem proudu vklidu, dělá to přístrojová deska. Samozřejmě že jí neměli tak si za týden 70 km cestu zopakuji. Už mě ty drobné závady otravujou , pokud by si někdo chtěl koupit LADU, tak mu to rozmluvím, aby neudělal stejnou chybu jako já.
Napsal: stř lis 22, 2006 17:21
od vlastax
Taky jsem byl dneska s přístrojovkou na Nivě v servisu,celá zhasla.Na závadu nepřišli ale pravou půlku se jim podařilo rozsvítit,ani nevěděli jak.A měnil jsem fridex,trvalo to 2 hodiny není to kde odvzdušnit.Taky drobná závada.
Napsal: čtv lis 23, 2006 09:19
od Jiri
honzat píše:Tak jsem byl včera v servisu s tím odběrem proudu vklidu, dělá to přístrojová deska. Samozřejmě že jí neměli tak si za týden 70 km cestu zopakuji. Už mě ty drobné závady otravujou , pokud by si někdo chtěl koupit LADU, tak mu to rozmluvím, aby neudělal stejnou chybu jako já.
hmmm.... a pak se zeptej kolik stojí nova pristrojovka (po zaruce by to nasr.... jeste vic)
Napsal: pát lis 24, 2006 06:40
od honzat
Opět mi asi odešlo čidlo hladiny oleje v motoru. Lada je 1000 malých bolestí.
Napsal: pát lis 24, 2006 08:09
od Skalouš
Tak to mě cvičilo čidlo hladiny v ostřikovačích. Čidlo oleje mám původní už skoro 5let a hlásí spolehlivě.
Lada - co kus to unikát.
Napsal: pát lis 24, 2006 08:28
od tavri
Mně zas nejde čidlo množství chladící kapaliny. Jde o zvyk, stačí občas otevřít kapotu a zkontrolovat všechny kapaliny. U nového vozu by mě to štvalo.
Náhodou Lada teď dlouhodobě nezlobí, za odměnu dostane dálkové ovládání k centrálu. I když by si víc zasloužila novej rozvoďák a seřídit ventily, mám překročený interval.
Napsal: pát lis 24, 2006 08:39
od Skalouš
Tak to bych jí raději na zimu dal ten rozvoďák......
Jsem srab a bál bych se, že se odejde....
Napsal: pát lis 24, 2006 12:16
od rudo.
Rozvoďák je lepšie vymeniť, kým sa neodtrhol, lebo sa na rozvodoch nič nemení. Z toho čo mám zistené na 8 V pri roztrhnutí rozvoďáka sa nič nedeje, ale toto sa už 16 V určite netýka . Tomu sú asi úmerné odporúčania intervalu výmeny rozvoďáka. Od 40 000-80 000 km a 5 rokov. Ten druhý údaj je pre teba Tavri. Na výmenu rozvoďáku v svojom 16 V sa už teraz teším. Konzultoval som to s kamarátom automechanikom. Tavria bola pre mňa dobrá škola.
Stěrače
Napsal: pon lis 27, 2006 10:42
od JakubN
Asi před půl rokem jsem zde probíral občasné stávkování stěračů (stejný prolém měl i "sourozenec" Georgius). Byla to taková porucha-neporucha, někdy se objevila, pak dlouhoudobu vůbec. Myslel jsem, že to bude možná chybné relé, protože někdo uváděl, že mu jej v rámci reklamace měnili. Před týdnem mi stěrače vypověděly službu úplně (no řídit Ladu v režimu IFR není nic příjemného). Pořád ještě je Lada v záruce, ale do servisu se mi moc nechce (je to časově náročné), tak jsem se pokusil včera trochu ty stěrače rozebrat a už to opět funguje. Takže to nakonec vypadá na čistě mechanickou závadu - někde to v tom šíleným heblementu dře. Protože nemám žádnou garáž ani dílnu a navíc je to v záruce, tak jsem to zatím dělal jen tak rychle na ulici, trochu jsem to promazal a vypadá to, že to pomohlo... J.
Napsal: pon lis 27, 2006 11:04
od Skalouš
To vypadá, že vymysleli nějakou inovaci mechanismu stěračů někdy po roce 2002, neb já zatím stírám v pohodě. (I když ty stěraře při pohybu po skle vydávaj šílený zvuky, bez ohledu na použité gumičky)
Napsal: pon lis 27, 2006 11:11
od JakubN
Skalouš píše:To vypadá, že vymysleli nějakou inovaci mechanismu stěračů někdy po roce 2002, neb já zatím stírám v pohodě. (I když ty stěraře při pohybu po skle vydávaj šílený zvuky, bez ohledu na použité gumičky)
Mně gumičky při pohybu po skle nevržou, ale ozýval se skřípavý zvuk (kov na kov) někde z toho mechanizmu. Měl jsem vyndaný ten vrchní plastový dekl, mechanizmus stěračů s motorkem ne, ale to, co jsem viděl, vypadalo stejně jako mechanismus na fotografii od Tavriho v tomto tématu.
Napsal: pon lis 27, 2006 11:18
od Jiri
stera mi chodily bez problemu s vynechavanim ale pri delsi dobe rychleho chodu zacal sterac u ridice utikat za sklo a nebo mlatit na spodni doraz....
takze ta gumicka se velmi rychle opotrebovala a sterac stiral i predni sloupek:-))))
v melniku s tim nic neudelali a ja to nechtel rozebirat
to jsou ty malickosti ktere z lady delaji takovy lego pro vetsi deti...
moc se mi libi reklamni slogan na naradi METABO "Metabo - work! don`t play."
Lada se tvari jako kdyby sla opacnou cestou -LADA - don´t drive! play !:-))
Napsal: pon lis 27, 2006 11:26
od Skalouš
Jiří: To ale není vůbec špatná filosofie, pokud k tomu nepotřebuješ speciální nářadí (např. elektroniku), baví tě to a máš fůru času.
JakubN: Třeba větším přítlakem v pružinách odstranili to vrzání gumiček a pak rychlejc zakukává ten mechanismus, neb jej té nové síle nestihli přizpůsobit. Ale podle tvého zvuku soudím, že se vykašlali na mazání, nebo to jen polili něčím co měli zrovna k dispozici namísto vazelíny.....
Napsal: pon lis 27, 2006 11:30
od Erik
Mám rok výroby 2000 a stěrače zatím (ťuk ťuk ťuk) fungují bez problémů.