Stránka 65 z 106

Napsal: sob srp 04, 2007 19:33
od zelvotron
No tak koroze u tohodle auta taky žádná sláva a na takový prkotiny s elektrikou že občas něco blbne, nejde zapnout nebo vypnout (to je pak větší sranda :D ) sem si už zvyk :wink: . Hlavně že to jede (a dost dobře) a vesele pípá :D :D .

Napsal: ned srp 05, 2007 13:20
od plavec
To je pěkný to veselý pípání, Ale nečekám, že to bude tak až tak rychle reznout, je to přeci pozink.Mám rok 2001.Teď mi jen vytéká fridex buďto z topení, nebo je prasklá hadice co k němu vede.Jsem se na to koukal a ta hadice by šla vyndat jen v případě že by šlo ven i topení, anebo posilovač brzd.Už jste tam někdo lezl?Jak se ten radiator vlastně vyndá ven?

Napsal: ned srp 05, 2007 22:26
od tonda
Nemusíš vyndavat ani topení ani radiátor. Radiátor téct nebude, to by se zamlžilo přední okno. Sundá se odhlučnění na přepážce za motorem, povolí se posilovač brzd a odsune se kousek stranou aby tam byl přístup, vymění se hadice a je to.

Napsal: pon srp 06, 2007 06:27
od Jiri
pokud vím jsou 2 typy provedení topení - zlomový rok je 2002/2003 novější topení má přístup jap píše tonda, starší ročníky to mají složitější (já to nechal dělat na mělníku, stálo to cca 1000kč z toho materiál 20kč.) Opravdu rozebírali toho dost.
problém lady je že většina hadic nemá uvnitř textilní vložku a tenší hadice jsou použity netvarované. :-(

Napsal: pon srp 06, 2007 08:49
od tavri
Včera jsem čistil auto a po víc jak 4 letech si teprve všimnul, že zadní pásy nejsou stejný. Máte to tak všichni nebo je to zase nějaká haluz u mého auta. 8)
Když můžou být rozdílné motorky ve dveřích u zelvotrona... :roll:
Mimochodem, zkuste dát kbelík 10l pod Felicii :-)

Napsal: pon srp 06, 2007 12:07
od JakubN
tavri píše:Včera jsem čistil auto a po víc jak 4 letech si teprve všimnul, že zadní pásy nejsou stejný. Máte to tak všichni nebo je to zase nějaká haluz u mého auta. 8)
Když můžou být rozdílné motorky ve dveřích u zelvotrona... :roll:
Mimochodem, zkuste dát kbelík 10l pod Felicii :-)
Ahoj, já mám rok výroby 2003 a ten zadní dvoubodový pás je jiného typu než ostatní. Je vyrobený v Moravanu Otrokovice, ostatní předpokládám, že jsou originál z Ruska. Z toho usuzuji, že ten třetí pás na zadní lavici montují až v ČR.
J.

Napsal: pon srp 06, 2007 16:10
od plavec
Jiri píše:pokud vím jsou 2 typy provedení topení - zlomový rok je 2002/2003 novější topení má přístup jap píše tonda, starší ročníky to mají složitější (já to nechal dělat na mělníku, stálo to cca 1000kč z toho materiál 20kč.) Opravdu rozebírali toho dost.
problém lady je že většina hadic nemá uvnitř textilní vložku a tenší hadice jsou použity netvarované. :-(
Díky za rady.To jsem tu našel, že ty hadice nemají text. vložku. Problém je v tom že mám právě ten problémový ročník 2001, co nemá žádný přístup k těm hadicím.Na ten posilovač brzd se necítím, tak to dám do servisu.Myslíte si, že bych to mohl reklamovat jako skrytou vadu?Voda se ztrácela už po týdnu ježdění.A na Mělníce asi nebudou mít jiný hadice než bez text. vložky, že? Dám to do místního servisu Bosch.Jsou tam ochotní, teda když nepřijdete v pátek odpoledne před zavíračkou :lol: .

Napsal: pon srp 06, 2007 16:14
od plavec
tavri píše:Včera jsem čistil auto a po víc jak 4 letech si teprve všimnul, že zadní pásy nejsou stejný. Máte to tak všichni nebo je to zase nějaká haluz u mého auta. 8)
Když můžou být rozdílné motorky ve dveřích u zelvotrona... :roll:
Mimochodem, zkuste dát kbelík 10l pod Felicii :-)
To s tou felicií souhlasím, Dělal jsem u lady výfuk a úplně perfektně.Auto nemuselo vůbec na zvedák, prostě jsem si dal molitan pod záda a zajel jsem pod něj.Zkuste nechat ležet pána s pivním mozolem pod felicí, nebo pod fáčekm. :D Jsem hubený a nemůžu se pod fáčko dostat když ho nezvednu.

Napsal: úte srp 07, 2007 11:45
od Jiri
no v servisu musíš natrefit na někoho kdo nemá moc práce a rád si hraje . ne vážně...výměna té hadice to to je fakt na 4-6 hodin, tu 1000kc bez dph nechtěli v mělníku jen tak pro nic a za nic. Mělník používí origo náhradní díly a tak nic jiného než originál hadici nečekejte (doslova jsem se na to ptal a chtěl jsem preventivně měnit i tu druhou)
jinak jsem se ptal celkem zkušených garážníků a poslali mě s tou hadicí do *** :-) práce na celý den, vůbec se jim do toho nechtělo. A kdyby to byl radiátor tak než ho seženou tak jim bude auto překážet v garáži...

Napsal: úte srp 07, 2007 19:51
od Skalouš
Zvláštní je, že trvaj na origo hadici, ale tlumiče, kotouče, výfuk, startér atd. si člověk může vybrat buď ruskej, českej nebo jinej..... :-)

Napsal: stř srp 08, 2007 07:12
od Jiri
je to divný ale věcí okolo lady nechápu víc tak proč o tom přemýšlet.......:-)

btw tu druhou hadici preventivně nevyměnili prý byla dobrá...
řekl bych že chlazení a bylo nejslabší místo motoru lady, sice výkon chalzení dostatečny,
ale neustale uniky kapaliny vicka od expanzky.. praskle hadice.....

Napsal: čtv srp 09, 2007 17:41
od zelvotron
tavri: zámky pásů máme vzadu všechny tři stejný, zato u řidiče je zámek pásu jinej než jinde v autě. S tim kbelíkem:ale hopnout na zadní sedačky bych si nelajs :D Loni sme jeli na dovolenou ve 4 plus plnej kufr a z Lady sme měli starou dáčii :) , jenže nemáme ladakostky.
Mimochodem teď sem stříkal pátý dveře voskem a sundat to čalounění nebyla žádná sranda, drželo tam jak přivařený :) .

Napsal: čtv srp 09, 2007 21:49
od Čahoun
tavri píše:Včera jsem čistil auto a po víc jak 4 letech si teprve všimnul, že zadní pásy nejsou stejný.
U mě(111-ka,2003) jsou všechny pásy vzadu i vepředu stejný,ale je pravda,že je to dovoz Německo,takže tam můžou vyvážet Rusové jinou výbavu než k nám.

Narozeniny

Napsal: pát srp 10, 2007 07:40
od zelvotron
Zapomněl jsem se pochlubit, včera auto oslavilo 50 000 km. Za odměnu sme navštívili Motorest Lada a pak se ještě stavili na Koněvce :D .

Napsal: sob srp 11, 2007 22:37
od kovi
Všechny zdravím a chtěl bych jen pár prvních dojmu.Po měsíci si mě 112 získala,jezdí se s ní opravdu dobře.je to žigul jak jsem zvyklý,svižný,prostorný a orginální i vzhledem.Sice někdo řekne,že trošku opožděný za dneškem,ale mě se libí.taky mi trošku některými tvary připomene mé oblíbené auto tatru 603.Jinak protože v bazaru jsou amateři tak musím hledat některé ovládací prvky sám.Už jsem zprovoznil i plyn.Taky se mi líbí,že když někomu řeknu,že jsem koupil ladu myslí si,že jsem blázen,když ji pak vidí tak nechce věřit,že to je žigul.Jinak všechny tady zdravím