Stránka 64 z 109

Napsal: sob lis 04, 2006 20:54
od Nulašestka
How else can you tell if your Lada was built by convicts?
Once it leaves the factory it runs and runs and runs ...
Tohle je teda tak blbý až je to pomalu směšný. :D

Napsal: pon lis 06, 2006 22:26
od ELSIN
[quote="tavri"]Taky jsem se divil, co to je za sračky ten Tosol, když jsem jej vyměňoval za Fridex G48.



Když jsem vyrovnával hladinu chladící kapaliny, tak pod víčkem a kolem hrdla byla hnědožlutá jakoby vazelína, asi vypláchnutá z trubek a přírub chladící soustavy, Hadrem jsem to odstranil a dolil kapalinou na bázi ethylenglykolu kterou používá Škoda.
Dále se nic hnědého nevyskytuje, jen si nejsem jistý tím mícháním kapalin asi zmíněného Tosolu a Fridexu.
Hlavně že to nezamrzne!

Napsal: úte lis 07, 2006 08:24
od tavri
Já to radši vylil. V rámci preventivních výměn všech provozních kapalin při koupi ojetinky. Mám také mnohem starší model. Kanystr 4l nestojí svět (asi 390 Kč - Hypernova)

Napsal: úte lis 07, 2006 08:50
od Jiri
Viděl jsem víc aut ktery měly na takovouhle hmotu v chladici kapalině . Nemůže za to tosol ani fridex, všecky kapaliny na bazi ethylenglykolu i propylenglykolu jsou misitelne vez problemu.
tohel je vysledek smichani oleje nebo tuku s nejakym glykolem. neni to ale zadny duvo k obavam, nicemu to nevadi (tedy pokud te hmoty v chaldicim okruhu vyrazne nepribyva:-)))
ja jsem drive do lady kupoval DIVINOL 5l/380kc, diky obcasnym unikum nebylo potreba nic menit, jen dolevat:-))))

Napsal: úte lis 07, 2006 14:51
od honzat
Dneska jsem se konečně dostal na to abych změřil odběr proudu auta v klidu. Mám na multimetru rozsah jan do 200 mA , a ten mi nestačil, ani při odpojení rádia. Zkoušel jsem odpojit rádio zkrz středový tunel z boku, výsledek byl, že jsem asi přerešil nějaký spoj , protože mi přestal jít centrál, rádio se mi odpojit nepodařilo, pak mě napadlo vyndat pojistku na kterou je rádio zapojené. Asi mám někde nějaký zkrat.

Napsal: úte lis 07, 2006 16:24
od Jiri
Honzo, ten odber je priserne veliky... bateka v aute byva nabiat tak max na 60procent ... prod by mel byt tak jednotky az desitky mA.
Zkus postupne odpojovat jednotlive spotrebice nebo vytahovat pojistky....

Napsal: úte lis 07, 2006 16:58
od Dusan
kontrolna otazka nesvieti ti svetielko v kufri alebo v odkladacej schranke ???

Napsal: úte lis 07, 2006 17:25
od Skalouš
To mám zapojené od výrobce přes světla, takže po vypnutí světel to zhasne.

Napsal: stř lis 08, 2006 11:22
od franta
Ještě k té chladící kapalině, takže myslíte že G48 bude stačit. A dále kde všude se to odvzdušňuje? Má to někde nějaké odvzdušňovací kohouty?
Franta

Napsal: stř lis 08, 2006 12:33
od tavri
franta: Zavdušnění chl. systému mě nejdříve taky děsilo, takže jsem zvolil metodu postupného vypouštění a dolévání, což je pracné a nedokonalé, pak se mi ten šroub dole vysmekl z ruky a celé to vyteklo. Naštěstí se se nikde nic nezavzdušnilo, vzduch, pokud někde zůstal, se normálně po spuštění motoru vybublal nahoru.
G48 je takový střed v kvalitě. Mám ho předepsaný v příručce. Stabil je pro krabice a stará auta obecně. 8)

Napsal: stř lis 08, 2006 13:31
od Jiri
G48 je jen tzv ekologicky produkt co tolik neskodi zivotnimu prostredi - se zelenym by se nemel michat..

Napsal: stř lis 08, 2006 17:41
od Křečík Barbuška
tavri píše:Stabil je pro krabice a stará auta obecně.
Sice na to ty krabice celá léta jezdily, ale nyní si již mohou dopřát něco lepšího, cena "lepších" kapalin je skoro stejná a vůči hliníku (hlava) jsou ohleduplnější.

Napsal: čtv lis 09, 2006 05:43
od Wolf
Koko Loko píše:
tavri píše:Stabil je pro krabice a stará auta obecně.
Sice na to ty krabice celá léta jezdily, ale nyní si již mohou dopřát něco lepšího, cena "lepších" kapalin je skoro stejná a vůči hliníku (hlava) jsou ohleduplnější.
S tim souhlasim a jenom bych doplnil, ze jsou ohleduplnejsi nejenom k hlinikove hlave, ale mnohdy i k hlinikovemu chladici :wink: . Ale vazne, ja osobne zastavam nazor, ze si neni treba pridelavat starosti a tak radeji pouzivam Fridex G plus a vim, ze mam na 5 let pokoj. O ekonomii uz ani nemluvim. Nesouhlasim s lidmi, kteri si treba do moderniho motoru nalijou olej, ktery dostali v hospode od traktoristy a pak se divi, ze jim odesly treba zdvihatka. W.

Napsal: úte lis 14, 2006 14:44
od rudo.
Zdravím všetkých! Nemali ste niekto podobný problém? Pri prudkom zabrzdení a následnom zastavení sa auto na strane vodiča v predu nakloní viac ako na strane spolujazdca v predu. A do kríža k tomu sa na strane spolujazdca v zadu nadvihne viac ako na strane vodiča v zadu. Pri brzdení, ale začne najprv brzdiť pravá strana a keď už zablokuje na to aj ľavú auto začne ťahať do ľava. Ako rozhojdávam auto na mieste a sledujem účinok tlmičov, rozdiel nevidím. Pri vyšších rýchlostiach auto nepláva na hupakoch. Nejaví známky vybitých tlmičov, aj keď v zadu niečo niekedy poškripuje od zadného tlmiča na strane spolujazdca a tento tlmič je aj mokrý, no na mieste pri zahojdaní nič nepočujem. Všetky tlmiče sa pri hojdaní na mieste javia ako účinné. Skúste mi niečo poradiť. Dík.

Napsal: úte lis 14, 2006 16:01
od Jiri
:-) ja mel povolene srouby u predni napravy:-)