Stránka 7 z 19
Napsal: pát bře 13, 2009 09:48
od Maniac
Saša píše:Trefa mám malé bezvýznamné +
Máš.

Napsal: pát bře 13, 2009 12:06
od Little Red Riding Hood
no a co to teda snimá??.. počet mihnutých zubu za nějakej čas??..
Napsal: pát bře 13, 2009 12:15
od Jelen
Otáčkoměr bude trochu kecat, možná by chtělo přepočítat poměr zubů a v otáčkoměru upravit dělič. Ale pokud tam budeš nechávat žiguláckej otáčkoměr, tak je tahle debata bezpředmětná, protože ten je zapojenej stejně na rozdělovač, takže se nic nezmění a bude to chodit normálně a to čidlo bych tam vůbec necpal.
Napsal: pát bře 13, 2009 12:21
od Little Red Riding Hood
Jelen píše:Ale pokud tam budeš nechávat žiguláckej otáčkoměr, tak je tahle debata bezpředmětná, protože ten je zapojenej stejně na rozdělovač, takže se nic nezmění a bude to chodit normálně a to čidlo bych tam vůbec necpal.
hmm hmm.. dobre, to je dobrej napad.. čim mi kablu tim lip...

otázka jestli tam dá ten krátkej fiat, ktere je podobnej jako lada, nebo nechá origo rozdělovač na hlavě.. ten má jen kladivko...
Napsal: pát bře 13, 2009 13:37
od Jelen
Oni jsou i rozdělovače na 4 válce s dvouma kladívkama? Myslel jsem, že je každej jen s jednim.
Napsal: pát bře 13, 2009 13:43
od Maniac
Jelen píše:Oni jsou i rozdělovače na 4 válce s dvouma kladívkama? Myslel jsem, že je každej jen s jednim.
Ne jako že mám na výběr kterej rozdělovač tam dám jestli do bloku nebo na hlavu. Ale dám tam ten do hlavy poháněnej vačkou když už to bude stříkačka.

Napsal: ned bře 15, 2009 21:01
od Stanley__001x
Maniac píše:Oni jsou i rozdělovače na 4 válce s dvouma kladívkama? Myslel jsem, že je každej jen s jednim.
Taky jsou, třeba v dkw
Napsal: sob bře 21, 2009 20:07
od Maniac
Tak konečně už mám vše ,aby to mohlo jíd do provozu ,setrvák převrtán a haluzově sehnáno saní na karbec, stříkačka u mě prohrála z důvodu pojebané elektriky na kterou už nemám nervy. Třeba to se do toho jednou pustím a bude to stříkačka ,ale už chci jezdit a bude mi muset stačit aspon 2.0 karbec. Ale už se to blíží ke zdárnému konci stačí už jen nasednout do motorového prostoru.

Napsal: sob bře 21, 2009 20:54
od peet2101
kua to je aspoň strojovina
Napsal: ned bře 22, 2009 12:04
od Atex
no jsem hodne zvedavy jak to pojede teda
Napsal: ned bře 22, 2009 12:14
od Štěpán
S karbecem a dobrým vejfukem to odhaduju na nějakých 85kW ( možná i víc ), takže kolem 200km/h to může mít maximálku.
Napsal: ned bře 22, 2009 20:49
od Atex
Štěpán Getsko píše:S karbecem a dobrým vejfukem to odhaduju na nějakých 85kW ( možná i víc ), takže kolem 200km/h to může mít maximálku.
85kw?? to snad vic ne? jako ja nevim, kolik ma ten motor vykon vubec? (mozna sem to prehlidl)
Napsal: ned bře 22, 2009 22:55
od Yellow01
V argentě měl kolem 120 koní.
Napsal: ned bře 22, 2009 23:17
od Little Red Riding Hood
argenta je hlavně tak o 300-400 kg vic ne?..
Napsal: pon bře 23, 2009 09:17
od Yellow01