Stránka 7 z 19

Napsal: pát bře 13, 2009 09:48
od Maniac
Saša píše:Trefa mám malé bezvýznamné +
Máš. :wink:

Napsal: pát bře 13, 2009 12:06
od Little Red Riding Hood
no a co to teda snimá??.. počet mihnutých zubu za nějakej čas??..

Napsal: pát bře 13, 2009 12:15
od Jelen
Otáčkoměr bude trochu kecat, možná by chtělo přepočítat poměr zubů a v otáčkoměru upravit dělič. Ale pokud tam budeš nechávat žiguláckej otáčkoměr, tak je tahle debata bezpředmětná, protože ten je zapojenej stejně na rozdělovač, takže se nic nezmění a bude to chodit normálně a to čidlo bych tam vůbec necpal.

Napsal: pát bře 13, 2009 12:21
od Little Red Riding Hood
Jelen píše:Ale pokud tam budeš nechávat žiguláckej otáčkoměr, tak je tahle debata bezpředmětná, protože ten je zapojenej stejně na rozdělovač, takže se nic nezmění a bude to chodit normálně a to čidlo bych tam vůbec necpal.
hmm hmm.. dobre, to je dobrej napad.. čim mi kablu tim lip... :wink: otázka jestli tam dá ten krátkej fiat, ktere je podobnej jako lada, nebo nechá origo rozdělovač na hlavě.. ten má jen kladivko...

Napsal: pát bře 13, 2009 13:37
od Jelen
Oni jsou i rozdělovače na 4 válce s dvouma kladívkama? Myslel jsem, že je každej jen s jednim.

Napsal: pát bře 13, 2009 13:43
od Maniac
Jelen píše:Oni jsou i rozdělovače na 4 válce s dvouma kladívkama? Myslel jsem, že je každej jen s jednim.

Ne jako že mám na výběr kterej rozdělovač tam dám jestli do bloku nebo na hlavu. Ale dám tam ten do hlavy poháněnej vačkou když už to bude stříkačka. :)

Napsal: ned bře 15, 2009 21:01
od Stanley__001x
Maniac píše:Oni jsou i rozdělovače na 4 válce s dvouma kladívkama? Myslel jsem, že je každej jen s jednim.
Taky jsou, třeba v dkw

Napsal: sob bře 21, 2009 20:07
od Maniac
Tak konečně už mám vše ,aby to mohlo jíd do provozu ,setrvák převrtán a haluzově sehnáno saní na karbec, stříkačka u mě prohrála z důvodu pojebané elektriky na kterou už nemám nervy. Třeba to se do toho jednou pustím a bude to stříkačka ,ale už chci jezdit a bude mi muset stačit aspon 2.0 karbec. Ale už se to blíží ke zdárnému konci stačí už jen nasednout do motorového prostoru. :)

Napsal: sob bře 21, 2009 20:54
od peet2101
kua to je aspoň strojovina

Napsal: ned bře 22, 2009 12:04
od Atex
no jsem hodne zvedavy jak to pojede teda

Napsal: ned bře 22, 2009 12:14
od Štěpán
S karbecem a dobrým vejfukem to odhaduju na nějakých 85kW ( možná i víc ), takže kolem 200km/h to může mít maximálku.

Napsal: ned bře 22, 2009 20:49
od Atex
Štěpán Getsko píše:S karbecem a dobrým vejfukem to odhaduju na nějakých 85kW ( možná i víc ), takže kolem 200km/h to může mít maximálku.
85kw?? to snad vic ne? jako ja nevim, kolik ma ten motor vykon vubec? (mozna sem to prehlidl)

Napsal: ned bře 22, 2009 22:55
od Yellow01
V argentě měl kolem 120 koní.

Napsal: ned bře 22, 2009 23:17
od Little Red Riding Hood
argenta je hlavně tak o 300-400 kg vic ne?..

Napsal: pon bře 23, 2009 09:17
od Yellow01