Stránka 7 z 17

Napsal: ned črc 05, 2009 12:31
od peet2101
Že by to nějak extra škublo to si nevybavuju psíš to změní zvuk a líně zrychluje dál. Odpoledne pojedu pryč tak se na to zaměřím a pak napíšu.

Napsal: ned črc 05, 2009 15:19
od JmJ
peet2101 píše:Že by to nějak extra škublo to si nevybavuju psíš to změní zvuk a líně zrychluje dál. Odpoledne pojedu pryč tak se na to zaměřím a pak napíšu.
jestli to aspon zmeni zvuk a nedusi se to, tak to zrejme pracuje aspon z pulky dobre. skubnout by to spravne asi nemelo, ale je to krasna detekce otevreni druhe komory :-)

mel jsem strach, ze se to zacne dusit, jako to auto, kde byl ten karbec puvodne.

Napsal: pon črc 06, 2009 13:09
od Laďuša
Pokud vim, decentní škubnutíčko by tam bejt mělo správně. Aspoň na Wébru teda.

Napsal: pon črc 06, 2009 13:44
od MacGyver
Tak toho škubnutí jsem si tedy při zrychlení nikdy nevšimnul, jinak v tom tedy škube kolen 3500 ot/min furt, asi by to chtělo nové VN kabely.

Napsal: pon črc 06, 2009 16:55
od JmJ
MacGyver píše:Tak toho škubnutí jsem si tedy při zrychlení nikdy nevšimnul, jinak v tom tedy škube kolen 3500 ot/min furt, asi by to chtělo nové VN kabely.
:lol: jedno skubnuti se zjevne mezi ostatnimi ztrati :lol:


u ozonu se velikost skubnuti podle meho odviji od toho, jak moc se to vytoci na prvni komoru. kdyz se na to dupne od nizkych otacek, tak to na druhou komoru prejde zcela plynule. kdyz se na to dupne pri rozumne vyssich tockach, tak je citit stredni poskubnuti, ale jak se to vytoci na jednu komoru hodne vysoko a pak se da plyn na plno, tak to s sebou skubne docela citelne.

videl bych to na to, ze je v ten moment moc vzduchu a malo benzinu. klapka se otevre ale trva, nez si zacne sosat i benzin. kdyz se druha komora otvira plynule, tak s tim neni problem. je otazkou, jestli to tak soudruzi zamysleli, nebo je neco zle. kazdopadne mi se to libi :-) na dalnici vim, kdy jedu za draho :-)

Napsal: úte črc 07, 2009 10:38
od Puhi
JmJ, S Corym sme to rozoberali, treba mať správne nastavenú "vlasovú" vôľu druhej klapky, je tam dorazový "červík"
potom by to škubať nemalo

Napsal: úte črc 07, 2009 14:21
od JmJ
Puhi píše:JmJ, S Corym sme to rozoberali, treba mať správne nastavenú "vlasovú" vôľu druhej klapky, je tam dorazový "červík"
potom by to škubať nemalo
mit tam minimalni skvirku, aby to cucalo aspon trochu porad, aby pak nevazla dodavka paliva, az se na to dupne? no ja myslel, ze od toho je akceleracni pumpicka v prvni komore, ale ve druhe prave nic takoveho neni, co by pokrylo tu diru.

Napsal: úte črc 07, 2009 14:56
od Puhi
ono pri správnom nastavení by to cucať nemalo, akurát že by nemal byť spadnutý ten benzín, neviem to vysvetliť... jednoducho aby sa držal v rozprašovači (aspoň myslim ze tak sa to volá)

Napsal: úte črc 07, 2009 15:34
od JmJ
Puhi píše:ono pri správnom nastavení by to cucať nemalo, akurát že by nemal byť spadnutý ten benzín, neviem to vysvetliť... jednoducho aby sa držal v rozprašovači (aspoň myslim ze tak sa to volá)
ja myslim, ze si rozumime. proste bude palivo "ready" a nebude to trvat, nez si ho to nasaje. pricemz tedy by to melo jit vystelovat tak, ze si to cuca tak malo vzduchu, ze vznikly podltak jen drzi palivo v systemu, ale sila, ktera drzi kapalinu v tom "potrubi" je silnejsi, nez sila podtlaku.

je to mozne.

ovsem jak sem psal, tohle prece musi pracovat i v prvni komore, kde je ale stejne jeste akceleracni pumpicka, ktera myslim ma pokryt prave to, kdy se klapka prudce otevre a je vic vzduchu nez je zdravo. a nez se smes dorovna, tak se uzije palivo vstriknute akceleracni pumpickou.

mozna kecam nesmlysly, tak se nedivte :-)

Napsal: pát srp 28, 2009 20:10
od peet2101
Tak aby to tu neumřelo dám pár novinek:

-po měření spotřeby s Ozonem sem dosahl čísla 7,56l/100km což je oproti necelím 10l celkem fajn.

-začal mi prosakovat olej pod hlavou, sice neubívá nijak výrazně a ani neteče do vody, ale blok je pořád potečenej.

-nasadil sem nový VN kabely

-namontoval sem motorek ostřikovačů z corsy

-nasadil sem nový rádio s CD, Mp3, SDkartou a USB portem, které ovšem na ty starý tesla repráky z televize nehraje, tak sem objednal 2x 500w ovály, 2x 120w kulatý repra a jednu malou 400w tubu se zabudovaným zesikem 8) .

Bohužel na auto teť není moc času protože stále buduju garáž, ale stavba už finišuje a hned jak bude hotovo budu muset sehnat svařeče s COčkem a lakýrníka na opravu karoserie. V další fázi se bude řešit motor, ale to je zatím hudba budoucnosti, do té doby bude muset vydržet chudinka dvanáctka :? .

Napsal: sob pro 26, 2009 17:19
od peet2101
Takže garáž už nějakou chvilku stojí a já sem se v dnešní krásný den rozhodl že umeju a naleštím auto. Dvě hodiny sem vysával sedačky a špičkou nože sem vyrypoval kousky něčeho z látky. Pak sem auto umyl a jel na benzinku pro leštěnku. Cestou jsem zaznamenal jakési cvakání/lupání ve sdruženém přístroji, nenapadá někoho co to může být?? Při leštění sem si uvědomil neblahou skutečnost nutnosti celolaku (nějaké lokální stříknutí blatníku nemá cenu), ale na celolak tet nemám takže bych chtěl vady zakytovat přebrousit a stříknout. Potřebuju ale poradit čím je stříknout aby to pokud možno moc nestálo a hned to neslezlo. S kamarádem sem konzultoval základovku, ale ta prej nic nevydrží, nemáte někdo skušenosti s něčím co něco přežije a pokud možno moc nestljí (to bych ale asi už chtěl moc :mrgreen: )??

Napsal: sob pro 26, 2009 17:23
od Laďuša
peet2101 píše:zaznamenal jakési cvakání/lupání ve sdruženém přístroji, nenapadá někoho co to může být??
Pravidelný a spíš takový jako rychlejší cvakání? Ne vyloženě lupání, jako by se něco chtělo lámat? To by mohlo bejt uvolněný lanko od náhonu tachometru.

Napsal: sob pro 26, 2009 20:27
od Maysner
dobrej je alkyton, plechovka stoji 309 kc, je to zakladova i vrchni barva v jednom, leskla dela peknej povrch, muzes ji strikat i natirat, zalezi jestli chces mit auto flekaty ci ne :roll:

Napsal: sob pro 26, 2009 20:36
od peet2101
Laďuša, Díky, zítra prověřím.

Maysner, To by bylo ideální, ale potřeboval bych to natlačit do spreje, natírat to nechci a pistoli nemám:-(. Kde by se to dalo sehnat??

Napsal: sob pro 26, 2009 20:39
od Maysner
natlacit do spreje. hmm. prodavaj to v bauhausu, hornbachu, mozna i baumax nebo obi. je to 0.7l, nektery barvy maji v litrovkach za tu cenu (cerna mat i lesk, stribrna a jeste nejaky)
treba marosqo ma alkytonem strikany cely auto