Stránka 7 z 25
Napsal: úte lis 25, 2008 17:14
od Pája
Spíš asi voda, ne? Ale hladina se nějak ustálila, tak snad v poho.
Napsal: úte pro 02, 2008 23:16
od Pája
Tak voda ubejvá zkrz úplně nový těsnění na hřídeli vodní pumpy. Ach ty nový díly.
Dneska sem to trochu projel, za Acibukem do Olmíku a zpět. Jízdu sem si celkem užíval a jel docela svižně a motor si řek o 8L/100km. Kdyby mi ochrnula pravá noha, tak by to snad jelo i za sedm.
Napsal: úte pro 02, 2008 23:35
od Malda
Hmmm, spotreba hodne slusna. Kolik na tom uz mas namotano?
Napsal: stř pro 03, 2008 07:31
od Pája
Spotřeba nic moc, Luděk jezdil s 18kou i pod sedm. Mám asi 800km.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st prosinec 03, 2008 07:55 ]
"Za sedum" jsem jezdil s 17-kou na benzín
- to jen tak na okraj.
A podstatné asi bude, že Luďa není sportovec a jezdí klidně - žádná raketa! L.
Napsal: stř pro 03, 2008 09:09
od Saša
Pája píše:Tak voda ubejvá zkrz úplně nový těsnění na hřídeli vodní pumpy. Ach ty nový díly.
Nezoufej . Je to divné ale téct to přestane (pokud je dobře obrobeno oběžné kolo) . Musí se zabrousit grafitový těsnící kroužek . I mně to teklo po výmněně (ucpávky a ložiska) víc než před ní a za cca 1000km ani kapka .
Napsal: stř pro 03, 2008 10:27
od Little Red Riding Hood
Saša, mě nová ucpávka netekla, ale brutálně to kvílí když se to zajíždí...
Napsal: stř pro 03, 2008 17:11
od Pája
No prvních cca 300 km to neteklo a začlo to až teď, tak nevim. A trochu kvílet to začlo taky asi při 500 km, ale jen na volnoběh a studený. Uvidíme, ještě jí dám pár set km.
Je fakt, že za posledních 300 km ubylo z bandasky asi dva centimetry, takže žádná hrůza.
Napsal: ned led 25, 2009 21:18
od Pája
Tak voda snad už neubejvá. Dneska sem byl pro nějaký věci v Bruntále, tak zas cca 350km k dobru. Už sem na cca 1600 km, omezovač posunutej zatim na 4500ot/min, ale ani v těch otáčkách se nic neděje. Buď si budu muset koupit lambdu, nebo to jet naladit na brzdu kde maj i lambdu, jen nevim, jak seženu na to trysky a vzdušníky.
Napsal: čtv led 29, 2009 22:31
od rosta
dneska jsem se bavil s jedním kořenem v práci kterej dělal mechnika soutěžákům a říkal mě že je dobrý sehnat deset trysek z karbu a na sloupový vrtačce vyvrtat do trysky větší dírku-vím žeto zní hrozně ale říkal že se udělá díra třeba jen o desetinu milimetru větší a už je to znát a každou trysku vyvrtat o pět stovek větším průměrem a potom už jen laborovat a kombinovat a že prej ten ŠEDA z horního jelení by ti mohl poradit-jestli budeš chtít pošlu ti na něj číslo
Napsal: pát led 30, 2009 10:24
od Pája
Nebudem to hrotit. Je to přece jenom provizorium. Mazec přijede se Čmelákem z Maďarska...
Napsal: pát led 30, 2009 13:39
od Saša
Příští týden Vám vyfotím jednu zajímavost . Víte že existují i stavitelné (seřizovaci) trysky . Našroubují se místo původních a jejich průměr (průtok) se dá nastavit . Po odladění motoru se připojí na měřící přístroj a pomocí vzduchu se změří průtok , dle tabulky pak stanoví průměr trysky .
Napsal: pát led 30, 2009 13:45
od Pája
Na co foto? Řekni kde se to dá sehnat a jestli to pasuje na ozóna! Na fotky mi to nejezdí
Napsal: pát led 30, 2009 16:11
od Saša
Do ozóna to jistě jde. Jsou jen o malinko delší . Nastavoval jsem tak karbec na rogale . Má je známý z letiště zachránil je před vyhozením když v Aviji rušili vývoj motorů . Skušebna s brzdou byla k mání za 30 ťkč komplet) "Dnes" to již asi nikdo nevyrábí a neprodává éra karburátorů je minulostí .
Šikovný soustružník s malým soustruhem je má hotové za chvilku .
Napsal: pát led 30, 2009 18:26
od Marek Doležal
Ani ve snu mně nenapadlo, že něco takovýho existuje.
Sem s tou fotkou
Napsal: čtv čer 04, 2009 19:44
od Pája
Včera sem ho byl prohnat na dalších sprintech. Přeházel sem vzdušníky, dal otevřenej filtr a nalil 100oktan a nejelo to zle. Pár celkem rychlejch aut sem nechal za sebou. Omezovač je už na 5500ot/min. Najeto mám cca 2500km.