Stránka 7 z 18

Napsal: pát kvě 09, 2008 17:40
od Tommel
Ano nejvic je poškozený druhý valec, v pistu je dira :roll: uvidim jak to rozeberu víc :|

Napsal: pát kvě 09, 2008 17:45
od Saša
Vypadá že je tam něco zasekané znám to z dvoutaktu ale tam se to má kudy dostat nad píst . Špatný předstih by udělal díru v pístech .

Napsal: pát kvě 09, 2008 17:50
od Cory
Cast zlomeneho piestneho kruzku?Otazkou je, ci sa ulomok mohol dostat z osadenia von, ale neviem ci je to realne, to je len taka hypoteza, lebo ako rozmyslam, tak rozmyslam, fakt neviem, co by sa tam mohlo dostat. Este ma napada, ci sa tam nedostali nejake maticky z karbu

Napsal: pát kvě 09, 2008 17:55
od Tommel
Ale žadné matičky nic, prostě se něco zespodu probojovalo nějak nahoru asi kroužky :roll:, uvidim jak to rozdělam víc, snad o víkendu :mrgreen:

Napsal: pát kvě 09, 2008 20:53
od Maysner
neco zezdola slo nahoru. nahore je vse ok. to bylo prvni co sme kontrolovali pri rozdelani. to co tam delalo bordel vypada asi jako 3mm dlouhy granulky. vsechny pravidelnej tvar
jinak motor tak najel hodne km. toto se stalo nekdy ke konci cesty od maja pres frydek do brna. u maja byla hlava dole a vse v poradku :roll:

Napsal: pát kvě 09, 2008 23:20
od Cory
Neviem no, z coho by sa to nabralo? Najskor kruzky abo co :roll:

Napsal: pát kvě 09, 2008 23:21
od Maysner
uvidime az se to cely rozdela

Napsal: úte kvě 20, 2008 16:31
od Tommel
Rozebrano
Obrázek Obrázek Obrázek 8)

Napsal: úte kvě 20, 2008 22:39
od Hurikán
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Cos s tím pístem dělal????? To vypadá, jako by měl někdo hlad a trochu si zakousl. :roll: :?:

Tohle fakt nechápu. Žeby vada materiálu? Mno nevím. Pokud před úpravou píst fungoval normálně, tak bych hledal spojitost s úpravou. :?

Napsal: úte kvě 20, 2008 22:41
od Little Red Riding Hood
no ted hlavně koukám jsou ty písty nějaké malé.. jako málo vysoké.. to je u 1700 normální??...

Hurikán, to je komůrka pro vstřik... :P

Napsal: úte kvě 20, 2008 22:55
od Saša
"Kouknu se na ně v mé olejový vaně" Skoro se bojím ! (Projekt 1500) Snížil jsem hlavu (03) cca 1,3mm . Záběh proběhne na LPG (benzín není možno z technických důvodů použít).Rád "nasaji" předem informace než sklidit posměch .(premiéra na sraze) . "Burn out speciál"

Napsal: stř kvě 21, 2008 11:51
od Majo
1500vku mam znizenu o 1,3mm doma a to som znizoval blok, jazdila niekolko desiatok tisic km, teraz stale pojazdna trochu zere olej tak je v traktore...
1,6ku mam znizenu o 2,3mm na bloku + 0,5 na hlave, jazdim s tym uz 19tkm na 95oktanovy benzin a chodi to cim dalej lepsie...

Ten Tommelov motor som par hodin pred smrtou ladil ja(ako predstih, tak bohatost zmesi u oboch sustav), isiel paradne, neverim ze ten crash suvisi s upravou.
Ten piest vyzera uplne brutalne, povedal by som ze vada materialu, nechapem to, ale neverim ze to spravi kompresny pomer :P

Napsal: stř kvě 21, 2008 12:00
od Maysner
mozna to jen ta uprava uspisila :roll:

Napsal: stř kvě 21, 2008 16:39
od Hurikán
Little Red Riding Hood píše:to je komůrka pro vstřik...
Vstřik čeho? Oleje? :mrgreen:
Je asi docela pravděpodobné, že byl píst nekvalitní a navíc nějak načnutý. No a díky skokovému zvýšení tlaků se rychle odporoučel ze scény. Nevím, jestli by na to mohly mít ev. vliv i poškozené kroužky. ??? Ale spíš asi ne.

Napsal: stř kvě 21, 2008 18:32
od rosta
já si myslím že se ten píst jednoduše roztavil-víte co tam je při vašich tlacích za teplotu?proč asi soutěžáci používali kovaný písty :idea: necháte mechaniku seriovou a honíte kompresi :roll: a pak to takhle dopadne použijte soutěžácký kovaný písty-smith a máte po problému :wink: