Stránka 7 z 15
Napsal: pát dub 13, 2007 15:12
od Little Red Riding Hood
ještě lepší by bylo dát baterku do kufra a udělat tam pořádnej náporák.. na karbec přírubu a z ní trubku..
Napsal: sob dub 14, 2007 21:27
od Pool
готово
Napsal: sob dub 14, 2007 21:41
od Křečík Barbuška
Jaké jsou první dojmy?
Napsal: sob dub 14, 2007 22:01
od Pool
Koko Loko píše:Jaké jsou první dojmy?
Robím teď z 0-100 za 12
Ne... Zatím jsem jenom kodrcal po městě, takže bez dojmů. Ale když jsem nastartoval a dal ruku zepředu do roury, tak bylo cítit jak si to táhne...
Všechno jsem utěsnil, přívod teplého vzduchu a dírky pro ten malej filtřík, spoje. Až bude možnost zkusím někde roztočit trojku a pokud půjde víc jak 6500 tak budu moct napsat, že je to i lepší než předtím
Napsal: ned dub 15, 2007 20:04
od Pool
Heh
tak mi to dnes za jízdy celé spadlo na řemenici, můžu začít znova, protože roura je na maděru
Ještě že tam nemám vrtuli, to by byl rachot !
Napsal: ned dub 15, 2007 20:10
od Maysner
co pouzit filtr box z hranatyho a nathnout to kratsi cestou napravo od chladice? slo by to tam lip bez ostryho ohybu a zamezilo by se moznymu ohrivani vzduchu od chladice
Napsal: ned dub 15, 2007 21:01
od čmelák
Napsal: úte dub 17, 2007 20:56
od Acibuk
kamarad to ma na Skoda vyresene takovou tim sirokym husim brkem na kabely..idealka, tvarovatelne...
Napsal: čtv dub 19, 2007 22:02
od Křečík Barbuška
Otázka pro Maja, psal jsi něco o tom, že třeba nastavit karb s ohledem na ořezané sání, proto se ptám co jsi tím myslel. Předpokládám, že základní věci jako plovák a vůle klapek zůstávají, takže mi vychází, že jsi myslel změnu velikosti trysek a vzdušníků za účelem vyrobení bohatší směsi. Máš nějaké vyzkoušené hodnoty pro 15ctkový Ozónik?
Napsal: čtv dub 19, 2007 22:06
od Myso
podla mna len staci nastavit bohatost, teda urcite je lepsie hrat sa s tryskami, ale zaklad je ked tam drbnes otvorene tak pohybat bohatostou a nanovo ju nastavit...
tak to budem robit ja, mam otovoreny airbox v skatuli a na zraze ho nasadim aby som vam vsetkym natrhal prdele
Napsal: čtv dub 19, 2007 22:14
od Křečík Barbuška
V karburátorech nejsem vůbec kovanej, ale myslel jsem, že porejpáním těch dvou šroubků se pošteluje jen volnoběh a schopnost plynulého přecházení z volnoběhu do otáček a naopak, pro výrobu směsi pro jízdu pod palbou jsem myslel, že slouží trysky a vzdušníky, je tak? Nebo se jako vždy mýlím
?
Napsal: pát dub 20, 2007 06:33
od JmJ
Koko Loko píše:V karburátorech nejsem vůbec kovanej, ale myslel jsem, že porejpáním těch dvou šroubků se pošteluje jen volnoběh a schopnost plynulého přecházení z volnoběhu do otáček a naopak, pro výrobu směsi pro jízdu pod palbou jsem myslel, že slouží trysky a vzdušníky, je tak? Nebo se jako vždy mýlím
?
volnobeznym okruhem jde paliva i behem jizdy pod plynem. takze kdyz udelas bohatsi smes na volnobeh, tak je bohatsi i behem jizdy pod plynem. volnobeh nepracuje pouze pri brzdeni motorem u karburatoru s ekonomizerem. (tak sem to pochopil ja, po letech vedeckeho vyzkumu
)
Napsal: pát dub 20, 2007 07:34
od Acibuk
položím vám otázku na tělo - má nějakej přínos vyřezat do kapoty nad filterboxem obdélníkovou díru, dát do ní nasávač a ten nasávaný vzduch přivést na čouhající rouru z filterboxu? (1500ka na LPG)
Napsal: pát dub 20, 2007 08:47
od Křečík Barbuška
Acibuk píše:položím vám otázku na tělo - má nějakej přínos vyřezat do kapoty nad filterboxem obdélníkovou díru, dát do ní nasávač a ten nasávaný vzduch přivést na čouhající rouru z filterboxu? (1500ka na LPG)
Ty chceš rozřezávat tu krásnou modrou kapotu?
Nevím u benzínu by to možná bylo přínosné, ale plyn prý nemá rád moc velkej průvan.
Napsal: pát dub 20, 2007 09:23
od Acibuk
Ne,to v žádném případě, sháním se výhledové po jiné, tahle by šla v daném případě do měkkého obalu a k uskladnění, to bych jí neprovedl. Všechny věci, co upravuju, pořizuju 2x... Jednou původní, jednou moje.