Stránka 7 z 14

Napsal: pon dub 04, 2005 08:21
od anton77
Pred tydnem jsem namontoval dvojrourovej a jsem s nim fakt spokojeny. Super zvuk a to se mi libi! Nezda se mi, ze by byl az moc hlasitej... Fakt super!

Napsal: pon dub 04, 2005 09:56
od dmatej
To já směřuju opačným směrem. V budoucnu hodlám upravit výfuk tak, aby pokud možno nebyl slyšet vůbec, a možná při otáčkách nad 4000 ať si zařve.
Už potřetí jsem koupil poslední díl výfuku, který vůbec neodpovídá mým požadavkům, bhužel nebyl čas a peníze někde hledat a srovnávat. Hrozně rychle rezne, jsou poddimenzovaný ty úchyty po stranách (časem ureznou) a oproti předchůdci dělá větší rámus. Poslední "odejitý" odešel po 19ti měsících (Žigulovi i Ládínkovi vedu precizní deníčky:-))

Předtím Ládínek jen ševelil (než výfuk prorezl). Viděl jsem i jinej, bohužel jsem zapomněl kde - úchyty OK, přesně dosedající plechy i sváry ... škoda, že se na to nepíše (nevyráží) výrobce, jen norma. Myslím, že byl asi o 100kč dražší, než tamten šmejd, ale myslím, že by se to vyplatilo.

Podotýkám, že pořád mluvím o obyčejných výfucích na 2101-...?...-2105.

Napsal: pon dub 04, 2005 10:41
od Myso
ja som zistil ze tie sportove vyfuky robia ramus podla objemu motora.takze ak ma pato 1700i tak je mozne ze robil vacsi hluk ako robi niekomu na 1300vke.mne huci tiez viac ako hucal na 1300vke.ale mam 5kvalt a jazdim 90% dialnicu a niesom taky srackar zeby som to nevydrzal.je pravda ze na zadnych sedadlach to asi huci viac...

Napsal: pon dub 04, 2005 11:37
od Pato
Ramus nie je dobry vyraz. Skorej taky tazko definovatelny vibrozvuk v nizkej frekvencii nieco ako ked ti nad hlavou na streche huci klimatizacia (na budove nie v aute) Je fakt ze nizke zvuky (vibracie) posobia na organizmus deprimujuco a stresujuco a u niektorych jedincov mozu vyvolat aj neoddovoditelny panicky strach.

Na Slovensku existuju tri druhy "original vyfukov"
1. klasicky rusky - zadny tlmic spajany po bokoch "naplocho" - odhnivaju uchyty a trubka na privode, rury pasuju akotak
2. nejaka lacnejsia napodobenina udajne madarska (tak to tvrdili v predajni) - hnije to cele a velmi rychlo, a pri montazi to treba ohybat, lebo nepasuje
3. iny tvar - zadny tlmic ako napr Favo alebo Filcka (stoceny a falcovany) udajne to vyraba nejaka presovska firma (viac som nezistil) -zatial sa tvari seriozne a pri montazi sadol jak rit na serbel, dokonca sa mi vidi lepsi ten obluk nad napravou - nebucha o panhardsku tyc ako na rusovi, a vidi sa mi trocha hlucnejsi (asi ma inaksie prepazky)

Napsal: pon dub 04, 2005 12:19
od dmatej
No, ty, co jsem já kupoval, jsou podle všeho český a řekl bych, že je to ještě nepovedená napodobenina toho ruskýho. Co exemplář to jiný sesazení, reziví vždy vzadu pod trubkou (napřed odpadne plech nahoře i dole, pak úchyty skoro zároveň s prorezivěním díry na konci). Na střední díl pasuje celkem dobře, o panhardku mi drktal jen ten první exemplář (a taky o podlahu, nakonec jsem ho domlátil tak, aby seděl líp). I novej ale netlumí nicmoc (viz výše).
Že bych koupil do foroty na Slovensku? :-)

Napsal: pon dub 04, 2005 22:07
od Števo
Ja som svoj kupoval priamo v madarsku. A nesadol mi, ale preto , ze mam zle ohnutu stredovu cast . Este aj original vyfuk sa mi opieral o kufor. :cry:

Myso ak mi to vyda od leta budu 1600(80x80)remene tri :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř dub 06, 2005 16:22
od čmelák
stevo odkial mas creva z 1,6 fiata?

Napsal: stř dub 06, 2005 17:52
od Števo
Kombinacia viacerich. Iba dve veci budu z Fiata(1,4 a 1,6). Ostatne origos LADA. Ak to pojde :roll:

Napsal: stř dub 06, 2005 18:35
od Myso
z 1,4 beres piesty?

Napsal: stř dub 06, 2005 21:38
od Števo
Teraz neviem presne ako su. Z jedneho su piesty 80mm s vybratim na ventili. A z druheho kratke ojnice.

Napsal: čtv dub 07, 2005 07:30
od Myso
tak je to.1,4 piesty, 1,6 kratke ojnice.a nebude to mat nedobeh?sa mi zda ze tie piesty z 1,4 su nizsie...(madar v trnave z nich este kusok odbrusil a pouzil ich bez kratkych ojnic...)

Napsal: čtv dub 07, 2005 16:37
od Števo
Troska som pozrel tak som udal zle udaje :oops: :oops: .
Ojnice z 1,4. A piesty z Fiat 128 Rally. Ale hlavne , ze su 80mm co potrebujem :lol: :lol: . Piesty budu chodit uplne po vrch.Zarovno s blokom.

Napsal: čtv dub 07, 2005 17:44
od Myso
ok, tak to ma byt.aky to mas 1,4 ze to bude pasovat?snad nie UNO?

Napsal: pát dub 08, 2005 08:41
od Majo
trochu to tu uvediem na pravu mieru - ak sa pouziju piesty z Fiata(naozaj je to 128, no myslim, ze su zhodne s tymi co ma Zsolt) tak tam kratsie ojnice ist nemozu lebo by tam bol obrovsky nedobeh! Takze to je to riesenie co ma Zsolt. Znizit ich este trochu a dat na normalne ojnice(a maju cap na zalisovanie, nie zo zavlackami, takze bez vacsich uprav sadnu ako rit na serbel) :)
Potom je este druha verzia, a sice, ze zozeniem piesty na 3.vybrus 2105, teda 80,0(no zatial mam len jeden jediny exemplar priamo z Ruska), daju sa kratsie ojnice(z coho to sa uvidi - mam tu asi 4 motory Fiat - od 1,4 Mirafiori, cez dve 1,6 az po 2,0T) a bude sa musiet prerobit cap na zavlacky do Lada piestov.
Takze Stevo bude mat motor bud a'la Zsolt alebo a'la Myso :D

Napsal: pát dub 08, 2005 16:48
od Števo
Tak uz su moje zdroje prezradene :? :D :D :D .
Ale zhanam ak sa daju radsej piesty ala ziguli.

A treba priznat s tymto projektom spolupracujem s Majom.