Maďarské výfuky

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
anton77

Příspěvek od anton77 »

Pred tydnem jsem namontoval dvojrourovej a jsem s nim fakt spokojeny. Super zvuk a to se mi libi! Nezda se mi, ze by byl az moc hlasitej... Fakt super!
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

To já směřuju opačným směrem. V budoucnu hodlám upravit výfuk tak, aby pokud možno nebyl slyšet vůbec, a možná při otáčkách nad 4000 ať si zařve.
Už potřetí jsem koupil poslední díl výfuku, který vůbec neodpovídá mým požadavkům, bhužel nebyl čas a peníze někde hledat a srovnávat. Hrozně rychle rezne, jsou poddimenzovaný ty úchyty po stranách (časem ureznou) a oproti předchůdci dělá větší rámus. Poslední "odejitý" odešel po 19ti měsících (Žigulovi i Ládínkovi vedu precizní deníčky:-))

Předtím Ládínek jen ševelil (než výfuk prorezl). Viděl jsem i jinej, bohužel jsem zapomněl kde - úchyty OK, přesně dosedající plechy i sváry ... škoda, že se na to nepíše (nevyráží) výrobce, jen norma. Myslím, že byl asi o 100kč dražší, než tamten šmejd, ale myslím, že by se to vyplatilo.

Podotýkám, že pořád mluvím o obyčejných výfucích na 2101-...?...-2105.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ja som zistil ze tie sportove vyfuky robia ramus podla objemu motora.takze ak ma pato 1700i tak je mozne ze robil vacsi hluk ako robi niekomu na 1300vke.mne huci tiez viac ako hucal na 1300vke.ale mam 5kvalt a jazdim 90% dialnicu a niesom taky srackar zeby som to nevydrzal.je pravda ze na zadnych sedadlach to asi huci viac...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pato
Příspěvky: 88
Registrován: sob bře 19, 2005 22:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pato »

Ramus nie je dobry vyraz. Skorej taky tazko definovatelny vibrozvuk v nizkej frekvencii nieco ako ked ti nad hlavou na streche huci klimatizacia (na budove nie v aute) Je fakt ze nizke zvuky (vibracie) posobia na organizmus deprimujuco a stresujuco a u niektorych jedincov mozu vyvolat aj neoddovoditelny panicky strach.

Na Slovensku existuju tri druhy "original vyfukov"
1. klasicky rusky - zadny tlmic spajany po bokoch "naplocho" - odhnivaju uchyty a trubka na privode, rury pasuju akotak
2. nejaka lacnejsia napodobenina udajne madarska (tak to tvrdili v predajni) - hnije to cele a velmi rychlo, a pri montazi to treba ohybat, lebo nepasuje
3. iny tvar - zadny tlmic ako napr Favo alebo Filcka (stoceny a falcovany) udajne to vyraba nejaka presovska firma (viac som nezistil) -zatial sa tvari seriozne a pri montazi sadol jak rit na serbel, dokonca sa mi vidi lepsi ten obluk nad napravou - nebucha o panhardsku tyc ako na rusovi, a vidi sa mi trocha hlucnejsi (asi ma inaksie prepazky)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

No, ty, co jsem já kupoval, jsou podle všeho český a řekl bych, že je to ještě nepovedená napodobenina toho ruskýho. Co exemplář to jiný sesazení, reziví vždy vzadu pod trubkou (napřed odpadne plech nahoře i dole, pak úchyty skoro zároveň s prorezivěním díry na konci). Na střední díl pasuje celkem dobře, o panhardku mi drktal jen ten první exemplář (a taky o podlahu, nakonec jsem ho domlátil tak, aby seděl líp). I novej ale netlumí nicmoc (viz výše).
Že bych koupil do foroty na Slovensku? :-)
Naposledy upravil(a) dmatej dne pon dub 04, 2005 22:17, celkem upraveno 1 x.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

Ja som svoj kupoval priamo v madarsku. A nesadol mi, ale preto , ze mam zle ohnutu stredovu cast . Este aj original vyfuk sa mi opieral o kufor. :cry:

Myso ak mi to vyda od leta budu 1600(80x80)remene tri :lol: :lol: :lol:
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

stevo odkial mas creva z 1,6 fiata?
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

Kombinacia viacerich. Iba dve veci budu z Fiata(1,4 a 1,6). Ostatne origos LADA. Ak to pojde :roll:
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

z 1,4 beres piesty?
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

Teraz neviem presne ako su. Z jedneho su piesty 80mm s vybratim na ventili. A z druheho kratke ojnice.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

tak je to.1,4 piesty, 1,6 kratke ojnice.a nebude to mat nedobeh?sa mi zda ze tie piesty z 1,4 su nizsie...(madar v trnave z nich este kusok odbrusil a pouzil ich bez kratkych ojnic...)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

Troska som pozrel tak som udal zle udaje :oops: :oops: .
Ojnice z 1,4. A piesty z Fiat 128 Rally. Ale hlavne , ze su 80mm co potrebujem :lol: :lol: . Piesty budu chodit uplne po vrch.Zarovno s blokom.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ok, tak to ma byt.aky to mas 1,4 ze to bude pasovat?snad nie UNO?
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

trochu to tu uvediem na pravu mieru - ak sa pouziju piesty z Fiata(naozaj je to 128, no myslim, ze su zhodne s tymi co ma Zsolt) tak tam kratsie ojnice ist nemozu lebo by tam bol obrovsky nedobeh! Takze to je to riesenie co ma Zsolt. Znizit ich este trochu a dat na normalne ojnice(a maju cap na zalisovanie, nie zo zavlackami, takze bez vacsich uprav sadnu ako rit na serbel) :)
Potom je este druha verzia, a sice, ze zozeniem piesty na 3.vybrus 2105, teda 80,0(no zatial mam len jeden jediny exemplar priamo z Ruska), daju sa kratsie ojnice(z coho to sa uvidi - mam tu asi 4 motory Fiat - od 1,4 Mirafiori, cez dve 1,6 az po 2,0T) a bude sa musiet prerobit cap na zavlacky do Lada piestov.
Takze Stevo bude mat motor bud a'la Zsolt alebo a'la Myso :D
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

Tak uz su moje zdroje prezradene :? :D :D :D .
Ale zhanam ak sa daju radsej piesty ala ziguli.

A treba priznat s tymto projektom spolupracujem s Majom.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“