Stránka 7 z 109

Napsal: čtv zář 29, 2005 07:57
od Skalouš
Nic s z toho nedělej, mě po výměně radiátoru stále někde ubývá voda.
Když jedu cítím ve vzduch fridex. Takže nejspíš to pořád teče někde v té oblasti... Zatím to není mnoho, tak uvidíme.
Na Harfě v Neptunu jsem byl nedávno a naposled. :-)
(Dělali mi demontáž)

tekoucí voda

Napsal: čtv zář 29, 2005 10:32
od Jura Baran
No, když už ti vyměnili ten radiátor, tak si vzpomínám, že dobrej podraz na tekoucí vodu v kabině byl kohout od topení (Samara). Zejména, když se takhle po dleší době s ním pohnulo, například na podzim, nešel nejdřív pořádně oteřít (myšleno tím přes ovládání na palubce) a musel se dootevřít ručně pod palubkou. Pak to s chutí teklo na tom kohoutu. Ale to se vždycky usadilo, protože jestli tam bylo nějaký těsnění, který nepoužíváním zesichalo nebo co, nevím. Každopádně ta voda potom stýkala od kohoutu po bovdenu ovládání ke spodnímu (na nohy) průduchu ventilace, kde to prouděním teplého vzduchu osichalo a smrdělo po fridexu. PS: cca po 10 letech odešly na chladiči spoje, teklo to jak vodopád a musel bejt novej; to ale nesmrdělo v kabině, jenom výrazně ubývala voda a auto dělalo loužičky. :(

Napsal: čtv zář 29, 2005 16:57
od Jiri
topeni samara/110 nova rada - 110 uz nema kohot topeni , vsecko ovladaji klapky vzduchu pomoci serva. a do radiatoru tece voda porad (proto je pod palubkou v lete fest vedro - po urcite dobe se ta tepelne izolace taky ohreje) take kohout jako nespolehlivy element odpadl, bohuzel ty hadice k radiatoru topeni vedou az do prostoru co je dobre zakryty a tim padem to muze tect a nikdo nic nevidi, horka voda se hned odpari a studeny to bez tlaku netece.
Modely od roku 2003 (snad ) maji uz roury radiatoru delsi a tak se pry da hadice vymenit bez slozite demnontaze vseho okolo...

Btw plyn.. ono to vypada ze problem nebude na LPG ale nekde jinde motor jede ok, check engine na benzin nesviti..... ale vypada to ze to taky cjlasta jak nezvreny chtel jsem se kouknout na signal z lambdy osciloskopem ale nenasel jsem doma 12V napajeci kabel k osciloskopu ... tak snad se k tomu dostanu o vikendu Bohuzel co si clovek neudela sam to nema.. Sarlatanum co montujou plyn moc neverim, predvedli ze umi pripojit akorat PC ke sve ridici a oblbovaci jednotce ale vubec netusi jak funguje RJ co je v autaku a co tahle RJ ovlada.... Myslim ze vetsina plynaru si s nastupem elektoniky moc nerozumi. Dnes to neni o tom namontovat mixer nebo parohy do karbecu.....

Napsal: pon říj 03, 2005 05:12
od tavri
A hodiny zas po ránu nejdou :(

Napsal: pon říj 03, 2005 07:48
od Jiri
uchyceni stredniho dilu vyfuku. Nedavno zacalo mit auto divny zvzk ..tak jsem se kouknul na vyfuk.. vyfuk je v pohode ale naraz se urvyla oba skoro nove gumove zavesy stredniho dilu . Jeden jsem mel nahradni a tak jsem ho tam zkusil nasadit. Bohuzel roztrhl se pri nasazovani... tak si jedu koupit novy grafitovy tesneni a rad bych ty zacesy pokud mozno z jine "serie" asi jinde nez u lady...

ventilátor chladiče

Napsal: pon říj 03, 2005 17:00
od Jan Vašák
Zdar!
Děkuji za informaci o ventilátoru.
Ventilátor je OK, ale i po odpojení kontrolky se samovolně neroztočí.
Možná je špatné relé, ale nikde jsem ho nemohl najít. Je určitě u těch pojistek? A pokud ano, které to je? Je tam jedno, které má pouze 3 vývody a u něj nevím k čemu je a potom vícekontaktové relé větší úplně na levé straně a u toho také nevím k čemu je určené. Z těch ostatních to není žádné.
Dík

Napsal: pon říj 03, 2005 22:56
od Jiri
tak které relé to je to nevím ale dalo by se to zkusit.. pres rele tam je dost veci.. to vicekontaktova krbice je cyklovac. nekde na strankach je taky schema elektriky. ja takhle mrtodou pokusu a omylu jledal rele na vyhrivani zadniho skla... a nasel:-) melo od vyroby jeden kntakt ohnuty a skoro ulomeny..........

Relé větráku chladiče

Napsal: úte říj 04, 2005 07:19
od Jan Vašák
1 vícekontakt relé je na stěrače - to vím, ale je tam ještě jedno u kterého nevím účel - řekl bych, že to bude pro zapalopvání, pal. pumpu apod. To rel= na větrák prostě nevím. Ve schématu je označené jako K11 a takové číslo na soklu pojistek a relé vůbec není. Možná je nějaké pod palubkou, jak je řídící jednotka CZ a el. stahování apod.

Jinak k servisům: byl jsem na garančce v SIGservisu v Olomouci a celkem spokojenost. Ten druhý servis v Olomouci - Eurocar byla naprostá tragédie takže až zde zjistili, že palivový filtr tam byl ještě z výroby apod. Zatím jsem tam byl jen jednou, ale asi mohu doporučit. Slušné jednání a ochota (ačkoliv z toho větráku taky moc moudří nejsou ) SK měli hotovou za 4 hodiny, já potřeboval auto, takže jsem to tam kvůli tomu nechtěl nechávat déle.

Pokud budete někdo něco vědět ohledně toho větráku, tak napište. Dík

Napsal: úte říj 04, 2005 10:24
od Jiri
tak to fakt nevim kde hedat tohle rele:-( nezbyva nez jit po dratech podle barev..uprimnou soustrast

ja jsem byl dnes rano v melniku problem byla vysoka spotreba (jak n lpg tak i benzin)- diagnostikovali vadnou vahu vzduchu ne ze by neukazovala ale pry udavala nesmyslene hodnoty. Obcas autak nedrzel volnobezne otacky. No namitnul jsem ze i kdyz vahu vzduchu odpojim tak se nic nezlepsi a ten nahradni program ridici jednotky zadne zlepseni nepinese. TAkze mam ted novou vahu vzduchu, volnobeh to taky nedrzi a spotreba - uvidime.....? NO abych ochranil tu vahu vzduchu tak jsem zainvestoval do protizaslehove klapky:-))) jsem zvedav jestli jsem tech 5000 neinvestoval zbytecne...

ventilátor

Napsal: úte říj 04, 2005 10:28
od Jan Vašák
Zdar,
volal jsem do Mělníka a tam mi řekli, žr pod palubkou jsou ještě další 3 relátka(střední tunel u spolujezdce) a jedno z nich je na ventilátor, měl by z něj vést bílo-černý silnější drát. Odpoledne se na to mrknu a dám vědět. Může tam prý být i rozpojený konektor.
Čau

Napsal: úte říj 04, 2005 10:41
od franta
Jiří a svítil Ti check engine?
Franta

Napsal: úte říj 04, 2005 11:15
od Skalouš
Postupoval jsem stejně. Taky jsem neprv koupil klapku. (po šílený explozi do sání). Pak jsem koupil ještě za 2000kč externí "cut off" řízenej proudem do vstřiků. A pak jsem to celý po cca 50000km provozu nechal slavnostně vymontovat. :-)
40000km po odpojení plynu a 3500km po demontáži plynu to jezdí bez problémů. :-)
Začíná se ze mě stávat odpůrce LPG. :-)

Pro J.V. Ventilátor v Praze pravidelně používám, zatím bez problému.

Napsal: úte říj 04, 2005 11:37
od Wolf
Skalouš píše:...Začíná se ze mě stávat odpůrce LPG. :-)
Vitej mezi svymi. Nejsem odpurce, ale LPG zrovna take nemusim. W.

Napsal: úte říj 04, 2005 11:38
od Jiri
ne check engine nesviti. Vaha vzduchu nikdy nema za nasledek rozsviceni check engine... I kdyz je mi zahadou jak spotreba 9-10l na 100km (benzin, ne plyn) muze byt v pohode z hlediska lambdy. Na motoru nepozoruju zadny ubytek vykonu proste jede v pohode tahne od nizkych otacek... vse ok. kdyz je pricinou spatneho volnobehu vaha vzduchu tak se to projevi jen na benzin. na lpg to vliv nema, udaje vahy vzduchu ridici jednotka plynu ignoruje (mam podtlak se servem) Pokud vim tak se tahle jednotka ridi tim co dal lambda a na raklade tehle informace hybe se servem na hadici k mixeru. Bohuzel problemy s volnobehem mam i pri provozu na LPG. takze bych to videl na nejakou haluz od jinych čidel.. kdyz blbne lambda tak by mohly vstriky davat prilis bohatou smes a otevirallo by se servo na LPG. Snimac detonaci je nejspis v pohode, snimac polohy klikoveho hridele.. to je otazka spatny predstih muze znamenat zvysenou spotrebu ale nevim jestli by se to pak negativne neprojevilo na vykonu motoru .

Napsal: úte říj 04, 2005 11:47
od Jiri
Skalousi..podle vseho pricinou vysoke spotreby nebude ani vaha vzduchu ani LPG - mam ted spotrebu poctivych 10l/100km(benzinu) coz pro cca 2000km mesicne neni zadna slava. poslednich 1000km jsem ujel na benzin, zadny zavody poklidna jizda - ocekaval bych max do 7litru. Svicky jsou maji najeto 1000km a nevypadaji moc dobre:-(