Re: Atmosfericke motory
Napsal: stř črc 10, 2019 11:22
Znova to napíšu, já už bych nové auto bez toho nechtěl. Honza
Za skoro dva roky ve Vestě se mi nestalo, že by se seply kdy nemajídandy píše: P.s.1: niekto tu vychvaľoval asistenta na stierače. Nevieš ako sa zapínajú? Pretože mňa tá somarina skoro stála raz infarkt a raz krk, keď sa zapli v nesprávnej chvíli.
Troufám si tvrdit, že ve Vestě by zámek zevnitř měl jít otevřít i bez baterky, ale nezkoušel jsem to a teď si nechci vymazat adaptační mapy . Spíš jsem čekal argument vylézání z auta na dně rybníku ...dandy píše: P.s.2: doma to mám, ale aj v práci sa budem snažiť nafasovať auto so švihadlami vzadu. Chytáte sa za hlavu?
1.Ak nájdem doložím link na relatívne nedávno uerejnený článok o dedovi, ktorého nový povoz zamkol a nič nefungovalo. Po troch či štyroch dňoch ho dehydrovaného našli vnúčence čo prišli pozrieť deda... Kľakla mu komplet elektronika, dôvod uvedený nebol. Dedo sa chcel prvý krát previezť na novom aute.
2.Jeden z našich riaditeľov má Tuarega v rope a plnke. Ráno prišiel normálne do práce a na obed sa nijako nevedel dostať do auta. Nevedel to ani privolaný technik predajcu, auto naložili na odťahovku a otvorili ho v servise kladivom... Dôvod? Pokleslo napätie v riadiacej jednotke centrálu. Z neznámej príčiny...
To už je extrém, ale tiež možný argumentGeorgius píše:Spíš jsem čekal argument vylézání z auta na dně rybníku ...
O elektronizácii výbav a asistentov vo vozidlách som písal vo všeobecnosti. Neviem ako má kalina a vesta riešené zámky dverí, ale trendom automobiliek je spoločné využitie selenoidu centrálneho zamykania aj na bežné otváranie dverí z vnútra. Prostredníctvom mikrospínača na kľučke ( napr. otváranie kufra či piatych dverí u koncernu VW). Okrem zjednodušenia a zlacnenia výroby to odstraňuje možný zdroj neželaných zvukov spôsobených nejakým tiahlom.Georgius píše:Troufám si tvrdit, že ve Vestě by zámek zevnitř měl jít otevřít i bez baterky, ale nezkoušel jsem to a teď si nechci vymazat adaptační mapy .
ako zakladetelovi temy mi to nevadi nevadi, ze sa to zmenilodandy píše:Prečítal som celých 6,5 strany a debata sa trochu zmenila na debatu o pokroku a spiatočníctve.
Tak to jsem netušil, Lada má klasické páčky, takže myslím že mikrospínače do ní ještě nedorazily, ale odmykat auto počítačem ... brrrdandy píše:Prostredníctvom mikrospínača na kľučke ( napr. otváranie kufra či piatych dverí u koncernu VW). Okrem zjednodušenia a zlacnenia výroby to odstraňuje možný zdroj neželaných zvukov spôsobených nejakým tiahlom.
Ne , MŮJ počítač (nehovořím o počítačích mého zaměstnavatele) běží s OS GNU/Linux a restartovat se neplánovaně nemusí (vyjma selhání HW, ale to není restartování ale vypnutí) a mobil s čistým Androidem jsem od jeho koupi před rokem ještě nerestartoval ani jednou. Jediné co restart občas vyžaduje je čínská MMS z Petrohradu ve Vestě, protože přestane hrát zvuk. Ale to je prý možná taky HW problém, pracujeme na tom.dandy píše: Ešte sa ti nestalo, že by si musel resetovať svoj mobil alebo PC?
To je fakt nebezpečné autoDusan píše:Dneska se mi to stalo zase, ….
Přikládám video z palubní kamery, přesně na těch kolejích auto samo os sebe nouzově zabrzdilo, na fleku, s ABS, i s přitažením pásů.
Nejspíš přední radar chytá nějaké falešné echo od hrany koleje, která tam trochu vyčnívá.
Story pokracuje, proste sem tam auto ma problem...
Video tu:
http://forum.skodahome.cz/topic/125043- ... nt-2405764