Stránka 7 z 19
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: úte bře 22, 2016 16:43
od Laďuša
No dobře, ale protože jsou bebíčka a novej stroj nedokáže naměřit požadovanej rozsah, tak jako všechny vyhází? Zdá se mi, že to je zase pěknej bordel.
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: sob dub 02, 2016 18:25
od koprfilmtatra
Poradí někdo na jaký typ je tento čep řízení? Dneska jsem ho sehnal v mototechně, ale tohle asi na mou 1200 pasovat nebude, co...?
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: sob dub 02, 2016 18:58
od Luděk Musil
Na sedanech a kombících 210X jsou ty tyče (víceméně) rovný. L.
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: sob dub 02, 2016 20:41
od Cory
Niva?
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: sob dub 02, 2016 20:58
od valda1971
koprfilmtatra píše:Poradí někdo na jaký typ je tento čep řízení? Dneska jsem ho sehnal v mototechně, ale tohle asi na mou 1200 pasovat nebude, co...?
Ne na 2101 - 2107 to není.
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: sob dub 09, 2016 16:55
od koprfilmtatra
Rozhodl jsem se naladit motor v rámci jeho možností na nejlepší možné parametry. Nechal jsem si udělat rozdělovač s oktanovým korektorem s vlastní křivkou předstihu, nové zapalovací kabely(měděné, červené), přetryskovaný karburátor, náporové sání a bavlněný vzduchový filtr KN. Motor jede úžasně, získal značnou pružnost zejména v nižších otáčkách, spotřeba kolem 7,5l, 0-100 za 16 vteřin.
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: pon dub 11, 2016 08:39
od Luděk Musil
Jen pro info: zrychlení z 0-100 se měří se 4 lidmi na palubě (cca 320 kg) a 50 kg v kufru.
Pro Ladu 1200 by to mělo být něco kolem 21 sec.
Zkus to změřit znovu. L.
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: pon dub 11, 2016 20:55
od koprfilmtatra
V příručce píšou auto obsazené řidičem 20s, auto plně obsazené 22 sekund. Těch 20 sekund jsem měl před úpravami, nyní je to těch 16s(řidič + 100kg v kufru). Hlavní podíl na tom má jiná křivka předstihu, kdy nastalo zlepšení na 17s, zbytek je náporové sání a filtr
.
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: pon dub 11, 2016 21:12
od Cory
Ako je spravene to naporove sanie a filer? Pretoze vacsinou to posobi opacne...ale velmi dobre posobi na placebo efekt
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: ned kvě 01, 2016 19:25
od koprfilmtatra
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: sob kvě 14, 2016 18:49
od koprfilmtatra
Dneska jsem se pustil do výměny silentbloku převodovky. Důvodem bylo klepání převodu v místě držáku...silentblok totálně promočený olejem a úplně měkký, rozpraskaný. Namontoval jsem tedy nový, originální díl, naprosto tvrdý silentblok....a co se nestalo. Klepání sice zmizelo, ale auto dost nepříjemně vibruje a to i na volnoběh, kdy jde cítit motor v karoserii. Copak se s tím dá dělat? Krom toho, že nemontuju zpátky ten starý..protože raději klepání než tyhle vibrace.
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: čtv kvě 19, 2016 12:04
od Jimmi
Vyměnit ty silentbloky všechny najednou.....
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: pát kvě 20, 2016 20:56
od koprfilmtatra
Tak problém se silentblokem vyřešen. Sehnal jsem poctivý sovětský originál a vše funguje perfektně, o motoru a převodu ani nevím.
Takže pozor na silentbloky z novovýroby, které se tváří jako originál...děs a hrůza. Lze rozeznat dle síly plechu silentbloku - viz.foto.
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: pát kvě 20, 2016 23:43
od valda1971
No, jak všechna druho/třeťo výroba.....
Re: VAZ 2101 - 1981
Napsal: pon pro 19, 2016 21:01
od koprfilmtatra