Stránka 7 z 8

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 19:06
od MartasBrno
studuj... přihořívá...

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 19:37
od ger007
spinacka ?? opalene kontakty ? ?? alebo cele zle ?? skus nastartovat len cez kable a uvidis :-D

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 20:31
od smajchl
Tezko hledat kdyz se to ted chova OK... sel sem k tomu s multimetrem ve dne ze zmerim ubytky... ubytek motor - minus baterie je 0,2V a starter tocil jak za mlada... takze haluz.. nemam na cem identifikovat chybu kdyz se to ted chova OK.. zkusim rozebrat ten starter - jeho spinac az bude cas...

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 20:37
od MartasBrno
Jo. Někdy to netočí kvůli spojům po cestě, nědy kvůli relé na starteru, ale i přidřená futra starteru můžou brzdit. Ae to snad nebude tvůj případ. Kdyby tě někdy potkala výměna relé na starteru, pozor, jsou různé typy různě velké. Naposledy jsme žasli nad nadávajícím Cooperem, který v Jedovnici řeil nekompatibilitu íčkového a neíčkového typu...

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 20:43
od smajchl
Diky, spoje.. vypadaj dobre ty co jsou videt, na starter jsem jen sahal a nic uvolnenyho tam aspon neni.. Ovsem vadnej spoj by se neopravil pres noc sam prece... Diky za upozorneni na ruzny typy rele. Na remenici jsem si dal tu matici na kliku takze kdyz to bude v 2101 tak to pujde nastartovat i bez starteru (teda aspon v to doufam ze utocim 1700 klikou :-D )

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 21:54
od Vašátor
Starter je venku za 10 minut, když se zasekneš, tak za 30 minut. Já bych ho vyndal, rozdělal, promazal, vyčistil .... vyzkoušel, složil .... a máš jednu možnost vyloučenou. Přes internet se to neopraví... Tahle debata už zabrala víc času, než samotná rozborka starteru :mrgreen:

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 22:02
od smajchl
Jasny udelam neboj... ja se ted ucim na zitrejsi test z nejaky fujtajbl veci a tak sedim u kompu a porad nekam odskakuju.. treba sem ;-) Diky moc za rady... ja se radsi ptam nez neco podelam...

karburátor na 1700

Napsal: sob pro 28, 2013 19:14
od marou
Zdravím všechny,
prosím o radu. Prohledával jsem forum a hledal nejvhodnější karburátor na motor 2107, přesnou odpověd jsem však nenašel. Mám na svém žigulíkovi 2101,motor z 21044i 1.7 a karburátor 2107-110 7010.Nijak se nepřetryskovával. Nevím jestli je to dostačující, nebo jestli karburátor úplně nevyměnit. :)

Re: karburátor na 1700

Napsal: sob pro 28, 2013 19:18
od Yellow01

Re: karburátor na 1700

Napsal: sob pro 28, 2013 19:27
od marou
takže OZON 2107 je ten můj karburátor?

Re: karburátor na 1700

Napsal: sob pro 28, 2013 19:29
od Cory
Solex 21073 je origo na 1,7.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: sob pro 28, 2013 20:47
od Majo
a Ozon 2107 nie je o nic horsi....
takze si len vybrat

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: sob bře 07, 2015 08:16
od Honza854
A co tam šoupnout Pierburg z Favoritu s přetryskováním? Jsou podle výrobce stavěný do 1.6, nebo 1.9 (teď si nemoho vzpomenout)... Měl jsem to v 2103 na 1500 motoru... Bylo to perfektní vč. poloautom sytiče a dalšího. K tomu jsme měl podtlak regul. rozdělovač ladováckej. U Karburátoru byla nutná jeho orientace tak aby nedogázelo k nesprávnému působení setrvačných sil na plovák, což nějak naráželo na osazení fovoriťáckého tělesa čističe. Taky ovládání škrticí klapky je tam lankem, takže se musel provrtat původní kloubek úhlové páky převodu plynu a spojit s lankem. Samotné sání mělo navíc tu termosilovou regulaci sacího vzduchu, takže to bylo dobré. Už před více než deseti lety se dal v klidu takový komplet koupit za pár korun a bylo to perfektní. Dodávám, že jsem to tam měl hlavně kvůli automatickému sytiči a dalším vychytávkám které jsem využíval při provozu na plyn LPG. Na benzín to fungovalo také perfektně, chod motoru byl kultivovaný a díky airboxu a celkové konstrukci byl motor mnohem tišší (nehučelo tolik sání ani při plném plynu). Na druhou stranu bych si to dnes do své nové 2103 nildy nedal, jezdím s Weberem, protože má takové to správné tvrdé ovládání a dost surový projev, který mi připomíná staré časy...

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: ned bře 08, 2015 09:19
od Marek
Nevím, jestli něco tak nespolehlivého a nezdařilého, jako byl Favorití karburátor, bastlit do Lady. Navíc krmit tím vysokootáčkovou jedna sedmičku je z kategorie snů. Nic nesériového se na to nedá sehnat a je to k ničemu.

Na motor 1,7 lze naprosto bez problémů osadit OZON 2107 s pouhými dvěma úpravami tryskování ze sériových dílů. Pokud je někdo spíš příznivcem Seloxu, pak existuje typ Solex 21073 - ten lze použít bez úpravy osazení, jen s výměnou svorníků na sacím potrubí.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: ned bře 08, 2015 11:41
od Majo
ja som stale nepochopil zmysel tychto "uprav". Ked si niekto mysli, ze tym, ze nahradi Ozon niecim inym a usetri na tom, tak je(slusne povedane) naivny. A ak nahodou skutocne usetri, tak to bude mala uspora na ukor velkej strany vykonu.