Takže všechny tlakoměry (i profi mechanické přímo k tomu určené) ukazují to samé. Za studena max 3 bary, za tepla max 1-1,5 !!
Opět jsem sundal vanu, domek vačky, a do všeho ze všech stran strčil kompresor a foukal, ale bez úspěchu, všechno je pruchozí jak má, a nikde necítím že by to foukalo, snad jen lehounce kolem kliky, nedokážu posoudit jak "moc" to tam má fičet...
Chci se ještě zeptat, na co je ta horní díra (na schématu označená číslem 3), co je pod olejovým filtrem?
Zde schéma - pohled na blok po sundání olej. filtru:
1) vstup oleje z vany od čerpadla
2) vstup do motoru
3) co to je a kam to vede?
Divné je, že za studeného motoru při točení startérem po pár vteřinách vidím olej na vačce, a ted, když jsem sundal domek vačky a motor byl ještě vlažný tak jsem točil startérem jak divej, pozoroval tu direčku ale nevylezla z ní ani kapka

už mi to asi hlava nebere...