Stránka 7 z 8

Napsal: pon bře 28, 2011 21:10
od Maysner
MartasBrno píše:
No a možná se té stovky nakonec dožijeme :wink:
Nestras :koko:

Napsal: ned dub 03, 2011 16:22
od Sid
Tak a je rozhodnuté. 21044 pôjde buď ku gerovi, alebo Majovi, alebo do šrotu. Už je vyhliadnutá aj náhrada.

Napsal: ned dub 03, 2011 16:53
od Křečík Barbuška
Pošli ji ku Gerovi, bude sranda :lol: . Co bylo vybráno náhradou za ruského bohatýra?

Napsal: ned dub 03, 2011 17:13
od Sid
Horúci favorit je 21061 v stave tajfunovej jahody s 15000 km. Až by to nevyšlo, tak Tatra 613 U tej Tatry je však problém s nemožnosťou zohnať ťažné zariadenie.

Napsal: ned dub 03, 2011 17:43
od Křečík Barbuška
Sid píše:Horúci favorit je 21061 v stave tajfunovej jahody s 15000 km.
A ta to tažné má? :albino:

Napsal: ned dub 03, 2011 18:19
od ger007
ma :-P

ja nad touto lakavou nabidkou stale uvazujem, avsak uvidime ako to spravim z mojou leasingovou spolocnostou do stredy to neak rozhodnem

Napsal: ned dub 03, 2011 19:59
od MartasBrno
Koko Loko píše:
Sid píše:Horúci favorit je 21061 v stave tajfunovej jahody s 15000 km.
A ta to tažné má? :albino:
Spíš, se zeptej, jestli by za zachovalým veteránem tahal plnej vozejk na stavbu... Auto stavu Hurikánovy Jahody si zaslouží péči Hurikánovy Jahody.

Sid, jak vypadá ta 613? Cena, stav?

Napsal: ned dub 03, 2011 20:14
od Tommel
613 jako pracovni auto :lol:

Napsal: ned dub 03, 2011 20:16
od ger007
vidno ze sida vobec neznate ! :-D

Napsal: ned dub 03, 2011 20:38
od Laďuša
Já sehnat prakticky novýho žigulíka, tak nevim, proč bych ho nevyužíval jako prakticky nový auto ;) Naopak, já mam tak ňák úctu před běžně užívanýma pěknýma autama :)

Napsal: ned dub 03, 2011 22:38
od Křečík Barbuška
MartasBrno píše:Spíš, se zeptej, jestli by za zachovalým veteránem tahal plnej vozejk na stavbu... Auto stavu Hurikánovy Jahody si zaslouží péči Hurikánovy Jahody.

Nedělej scény, potřebují auto na ježdění a když chce i tažné tak je jasné, že se bude i tahat :P . Na parádu křísí to pohnilé čtyřoko co má v garáži.

Napsal: pon dub 04, 2011 00:06
od MartasBrno
Koko Loko píše:Na parádu křísí to pohnilé čtyřoko co má v garáži.
Ano a to se vyplatí.

Napsal: pon dub 04, 2011 16:59
od Sid
Chalani nerobte zbytočné scény. A nerozjímajte nad tým. Nič vám nebráni, aby ste tú 21061 utekali kúpiť skôr ako my. Ťažné to má a čo sa za tým ťahá na vozíku je úplne jedno. 21044 sme ošetrili pred zimou len tak zbežne a cez zimu nepribudla ani bodka hrdze. Tá 613 je používaného stavu za 1600 eur. Ale obzrieť sme ešte neboli. Maťo dúfam, že to dobre dopadne. Bola by škoda to hodiť do šrotu.

Napsal: pon dub 04, 2011 20:43
od ger007
hned ako pridem domov, pustim sa do vybavovania :)

usazení převodovky

Napsal: úte dub 05, 2011 16:30
od Jarin
Zdarec
Jelikož tu řešíte převodovku 5kvalt a patálie sní spojené tak mám dotaz
na experty,ikdyž se nejedná přímo o převodovku 5kvalt Lada ale Fiat-snad
to nebude vadit.Do 05 jsem osadil převodovku 5kvalt Fiat 124(tunel a vše jsem
předělal tak jak má být).Na motor pasuje taky bez problému,bohužel jediné co nepasuje
tak je silentblok ze žigula(ani s 4q a 5q).Originál silentblok jsem vyhodil(byl hotový)stím že
koupím druhý.Bohužel silentblok je momentálně nesehnatelný(originál).Dvakrát už byly
Fiaťáci z ADH Hulín v Itálii a prostě není ani tam.Naštěstí jsem vyhrabal ten originál,odřezal jsem
zněho horní část uchycení k převodovce a navařil jsem na to plát(9x4cm) tak aby to vycházelo
k silentbloku z Lady 5q.Teď ale nevím jestli první osadit motor na převodovku a až poté co si to sedne tak to spojit k sobě,nebo to prostě nějak jinak vyměřit a osadit´,vyměřit to ale zas
nemám podle čeho.V každém případě to musí být 100%.Dík za každý užitečný postřeh.Jarek