Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: stř zář 25, 2013 20:11
Obrat o 360° neznamena viac ako obrat o 180° Len tak na okraj
Já jsem koupil Nivu novou a můžu říct: Měl jsem mnoho aut nových i ojetých, ale na žádném jsem neopravoval tolik, jako na Nivě. Kdo chce mít Nivu, musí se smířit s tím, že bude opravovat. S tečením chladicí kapaliny jsem bojoval hned od začátku, alternátorem proteklo mnoho litrů kapaliny, nicméně altík zatím drží. Teď se to usadilo a dolévám už jen tak normálně.Hanuš píše:zdravím.
Před dvěmi lety jsem koupil nivu, najezdil jsem cca tak 3000, lehký terén, spíše cesty.. A to proto, že pořád opravuji. Lada Niva r.v. 2003, 1.7i, alternativní pohon LPG najeto 120 000. Při příjezdu domů po koupi jsem pouze udělal kosmetické úpravy - vyvaření 3.dvěří, kolem přužin v podběhách..., plastové podběhy, obroušení rezavých míst, zatření...výměna všech olejů...
Další opravy ložisko vodní pumpy totálně vysypané vodotrysk pod kapotou, nateklo do alternátoru (to jsem ještě nevěděl co v altiku dělá fridex) po dalším měsíci ježdění nedobíjení, ani kontrolka nesvítila. Altík v háji. Následovalo výměna prachovek na poloosách a gufara v difu (jedno z nich teče i po výměně). Dále startér v háji, kohout topení tekl - výměna. V další době spíše dní než měsíců ohřívání pak vaření vody - výměna tesnění pod hlavou pak i termostatu. nadávno komplet zadní brzdy.
A těď ??? Všechny prachovky na poloosách v háji (byly tam tak 5 měsíců), radiátor topení teče - a dost, termostat teče (po 2. měsících teče ve spoji a dost), a zase od toho fridexu v háji alternátor...
Takže je to normální i u vás dalších majitelů lady??? Díly vydrží ale absolutně ......Co se stalo v altíku (lze to nějak opravit???) teď mám i zvýšené otáčky, je to tím že to nedobíjí??? jezdím jenom na baterku. Jo a ztrácí se mi brzdovka, nikde nic neteče, a pak i prokluzuje spojka poradte