Stránka 7 z 29
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: ned bře 04, 2012 18:49
od dmatej
Cory píše:No ked je spodna remenica na znackach a vrchne rozvodove kolo tiež, tak ma palit 4. valec, a potom 2.-1.-3.-....Takze v dmatejovom pripade to pali na konci vyfukovej doby.
1-3-4-2, i podle Jurčenka, říkáš to obráceně
- ale přivedl jsi mě na dobrou stopu, protože já to měl přesně naopak, tak jak jsi psal Ty
Po menším laborování Laďka nastartovala, božský to zvuk, po tom se mi stejskaloooo
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: ned bře 04, 2012 22:05
od MartasBrno
Teda upřímně, ta sochařina je fakt šílená, udělal jsi si krutý pomník.
Muselo být těžký dělat to v mrazu, osobně podobné věci nechávám na léto.
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: pon bře 05, 2012 08:19
od Teepee
Tak ale, nemáš horkovzdušnou pistoli?
https://picasaweb.google.com/1034647282 ... 7385192162
Kdyby to huplo dolů, a jestli na tom děláš zcela sám... :
https://picasaweb.google.com/1034647282 ... 0729630418
Ale krásná ukázka toho, co se dá v domácích podmínkách s trochou chuti a umu, na správně jednoduchém autě udělat.
Dostal jsem chuť, dát se nějak takhle do Hnědého LADY.
Jenže já mám ženskou, a hlavně děti, které nechci přehlížet, tak bude muset v té garáži ještě chvíli počkat.
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: pon bře 05, 2012 11:08
od JmJ
Na programatora dost dobry
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: pon bře 05, 2012 19:50
od dmatej
Jojo, dělám sám. Děti bohužel nemám, zatím jsem nenašel správnou mamču ...
Horkovzdušku jsem tehdá ještě neměl, teď už mám. Zlevněnou CMI z OBI za 300 Kč, ale zatím pálí pěkně
Teda, ale takové uznání jsem nečekal, děkuji, pánové kolegové
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: pon bře 05, 2012 20:25
od zelvotron
Já to tedy obdivuju, ale zároveň v tom vidím obrovskou marnost. No a jak to dokončíš, tak s emůžeš vrhnout rovnou na kalinu, ne?
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: pon bře 05, 2012 21:03
od Crocodile
a předělat jí na Grantu !
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: pon bře 05, 2012 21:06
od Kopr
Proč marnost
asi ji má rád ,já mu fandím , i když motor bych si sehnal asi druhý než bych se tak kakal s tím co tam má
jinak celkem výživné fotky ti povím
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: stř bře 07, 2012 00:24
od dmatej
Kopr píše:Proč marnost
asi ji má rád ,já mu fandím , i když motor bych si sehnal asi druhý než bych se tak kakal s tím co tam má
jinak celkem výživné fotky ti povím
Motor je druhý! Jenže byl těžký, tak jsem sundal hlavu, když už jsem měl nasyslené dvojí těsnění. Načež jsem zjistil, že jeho těsnění je přicpané, vačka lehce zběhlá ... tož jsem to přeskládal jak nejlíp šlo. Zas taková práce to není, na kroužky ani simerinky ventilů jsem se ale nekouknul ... což jsem už asi mohl ... snad bude dobrej.
Na Grantu se nic předělávat nebude, akorát vyměním kabeláž od centrálu, ale trvám na zadokolce s tahavým motorem, schopný potrápit v serpentýnách i ta levňoučká BMW (stejně to neuměj řídit)
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: ned bře 11, 2012 09:45
od plavec
Tyjo na tom je práce jako na kostele. To by to auto musela bejt pro mě srdcovka. Jinak bych ho radši nechal slisovat. S tím už mám i pár zkušeností
Ale držím palce, pokud ji budeš dávat do kupy !
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: pon bře 26, 2012 22:23
od dmatej
Další kontrolní otázka:
Motor nastartuje na sytič, předstih seřízený, volnoběh seřízený, ale po nějakých 5 minutách, ač ohřátý, najednou z ničeho nic chcípne.
Podezříval jsem kde co, benzín tam jde.
Dneska to nechtělo chytit už vůbec.
Svíčky zablité od benzínu.
Vytáhl jsem kabel od svíčky na 3. válci a zkoušel u bloku udělat jiskru. Nic.
Vyměnil jsem cívku, žádný rozdíl.
Napětí na cívce v klidu při otočením klíčku na rozsvícení kontrolek je nějakých 11,38V proti plášti cívky a to z obou kontaktů, na baterce tou dobou 12,24V. To je dobře?
S odtrhem jsem nehýbal, víčko je v obstojném stavu, odpor v palci má nějaký 1MOhm? Nějak jsem se nemohl dohodnout s měřákem, ale nevypadá to, že by tady byl problém.
Kondík. Může to být kondík? Ten jsem ještě neměnil ...
Baterka je teď na dobíječce ...
Jinak Laďka má vnitřek už taky nastříkaný na zeleno, a je osazená řidičova sedačka. Stenlyho dřící návarek pod B-sloupkem jsem ubrousil, poprvé jsem sundal nějaké dveře, pročež jsem si koupil obyč. levný šroubovák, který ale už teď tvrdostí překvapivě překonal nové Narexáky ... nikdy bych neřekl, že plastová rukojeť dokáže unést takové rány kladivem
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: pon bře 26, 2012 22:31
od Cory
mne odpor v palci ukazoval nejakych 5,37 neviem čoho, už si nepamatam
Hlavne musi ukazovať stale rovnaku hodnotu. Takto som opravoval samaru, kde v servise bolo menene vsetko (sviecky, kable, hlava rozdelovaca, rozvody, robena hlava, menena cievka, karb...) za 9000Sk a nakoniec som zistil, ze problem bol v palci za 40 Sk
A hodnoty pri merani skakali divoko. Prejavovalo sa to tak, ze motor naskocil, po chvili zdochol a nic..naskocil az na dalsi den...pokial som siel po rovinke, tak to islo, ale ako som mu pridal, tak sa to zakuckalo a zdochlo - sviecky boli mokre a začmudene.
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: úte bře 27, 2012 12:03
od Vašátor
Ohmickou hodnotu palce si najdi v Tůmovi či podobné literatuře. Kondenzátor taky může dělat bordel. Nicméně pokud je to ulitý benzínem ... seřizoval jsi hladinu benzínu? Ovšem horní i spodní doraz! jehlového ventilu na plováku.
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: úte bře 27, 2012 16:01
od Křečík Barbuška
Palec můsí být řádově v kiloohmech. Tuším 5,6 kilo nebo tak nějak. "Bezkontaktní" palce mají kolem 2 kiloohmů. Pokud se měřák dohadoval o megaoohmech je palec respektive jeho rezistor v háji.
Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: úte bře 27, 2012 17:07
od zelvotron
Kopr píše:Proč marnost
asi ji má rád ,já mu fandím , i když motor bych si sehnal asi druhý než bych se tak kakal s tím co tam má
jinak celkem výživné fotky ti povím
No protože když člověk vidí co za hniličky se zachraňuje a přitom kolikrát pěkný auta jdou pod drapák... Každopádně obdiv si zaslouží.