Stránka 7 z 25

Napsal: čtv říj 29, 2009 07:12
od viktoria77
Jasné, niaka chyba tam musí byť, ale to sa opraví, keď zbehnem do servisu.

Napsal: čtv říj 29, 2009 07:49
od Wolf
viktoria77 píše:Pozdravujem,
tak po tri a pol mesiacoch som sa konečne dočkala...
Gratuluji a přeji Ti, aby jsi za dlouhé čekání byla odměněna bezproblémovým provozem a ten nefunkční klakson byl poslední závadou, kterou bude třeba řešit. Ať dobře slouží.

Napsal: čtv říj 29, 2009 08:20
od viktoria77
Wolf ďakujem a dúfam, že niake veľké problémy nebudem musieť riešiť. Zatiaľ som milo prekvapená a aj okolie.

Napsal: čtv říj 29, 2009 09:17
od Wolfhunt
viktoria77 píše:Wolf ďakujem a dúfam, že niake veľké problémy nebudem musieť riešiť. Zatiaľ som milo prekvapená a aj okolie.
Ano, to si zvyknes, gratulujem k autu! A nenechaj sa odradit moznymi poruchami - po prve: vzdy si uvedom cenu toho auta - v podobych parametroch by ine znacky boli o 30-50 percent drahsie. A po druhe - aj nove auta sa kazia, proste nevyjde seria. Svokru si takto 2x za rok volaju na tzv. preventivky - hold kupila auto z prvej serie, kde boli nejake nedostatky a tie stale sleduju.

Mne napr. niekde vzadu rezonuje nejaky plast a jedneho dna na to pridem, ze ktory.

Tak uz len radovo tisice kilometrov bez nehody. A aby si vzdy na aute dosla domov - to bola vysada otcovej 2107ky. Odisiel alternator, ale auto na baterke urobilo 85 km a domov sme sa dostali. A take vrtochy ten stary "Solzenicyn" maval asi tak raz za rok. Vzdy sme vsak na nom domov dosli. Tak snad tato danost LADY zostala zachovana aj pri tychto "oblych" verziach...

Napsal: čtv říj 29, 2009 09:24
od viktoria77
Pomer cena a výbava je v Lade úplne v poriadku. S tým som spokojná a pravda je aj to, že akékoľvek nové auto sa môže pokaziť a môže to byť aj svetoznáma značka. Takže rátat s tým treba a beriem to v pohode. No a dostať sa zovšadial domov to je najhlavnejšie. Tak verím, že ma nikde nesklame. A rada budem tejto značke robiť reklamu, tie pohľady ľudí ma vedia pobaviť, že čo to je za auto. :D

Napsal: čtv říj 29, 2009 09:25
od staneko
Já myslím, že spokojenost bude ..... zatím se sem tam dolaďují jen kosmetické vady .... :wink:

Napsal: čtv říj 29, 2009 12:46
od Marek89
Odkiaľ si ju kupovala ?

Napsal: čtv říj 29, 2009 12:55
od viktoria77
Firma Autoextra Zlaté Moravce.

Napsal: čtv říj 29, 2009 13:13
od FOMA
No aj ja gratulujem,kým by som v lani nekúpil 11ku tak by jsme zrejme netrpezlivo vyčkávali na Prioru kombi,ale vážně neviem ako by sme prepravovaly kočík v našej bývalej 21061.
A souhlasím s tím ako tu povedal Wolfhunt-že Lada vždy došla domov,tak snad to bude patit i nadalej :wink: Ale jednu sme mali vážně štastie-upadlo nám kolo,ale naštastie u vrat pred domom(ale to už mala za sebou 20rokov a skor 200tis.km najazdených)... :twisted:
Tak něch PRIORa slůži a at si spokojná a dělá tak dobré meno značke:D

[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt říjen 29, 2009 13:39 ]
Tomáši nenič ten krásný slovenský jazyk :( . L.

[ Komentář přidal: Majo: ne listopad 01, 2009 14:38 ]
Ludku, nahodou, mnoho "slovakov" tu ovlada slovencinu ovela horsie nez Tomas ;-)

Napsal: čtv říj 29, 2009 13:23
od viktoria77
Ďakujem a verím, že mi bude dobrým a hlavne spolahlivým spoločníkom, aby som ju mohla odporúčať aj ďalším ľudom ak budú mať záujem. A vyhovuje mi aj priestorovo, kedže aj vzadu sediaci majú dosť volného miesta.

Napsal: čtv říj 29, 2009 18:14
od ra100
Aj ja sa pripájam ku gratulantom.Bude aj nejaké foto?

Napsal: čtv říj 29, 2009 18:48
od +Stano-
Taktiež gratulujem, vela šťastných kilometrov bez nehody a bez poruchy.

Napsal: pát říj 30, 2009 05:55
od viktoria77
Ďakujem všekým, a jasné spravím aj dáke foto a pripojím to sem. Čoskoro.

Napsal: stř lis 04, 2009 05:47
od viktoria77
Zdravím,
po 400 km mi začala svietiť kontrolka motora. Stalo sa to niekomu? Neviem čo by to mohlo byť, musím volať do servisu.

Napsal: stř lis 04, 2009 06:11
od Wolf
viktoria77 píše:Zdravím,
po 400 km mi začala svietiť kontrolka motora. Stalo sa to niekomu? Neviem čo by to mohlo byť, musím volať do servisu.
:) Alespoň víš, že kontrolka funguje :D . Možná by bylo vhodné nejdříve provést reset ŘJ, ale nejvhodnější bude asi opravdu domluvit se servisem, vždyť je to v záruce, tak ať se snaží :wink: