Stránka 59 z 190

Re: Lada Vesta

Napsal: sob bře 11, 2017 12:38
od vodis
To podle zaměření každého soudruha. :mrgreen:

Re: Lada Vesta

Napsal: sob bře 11, 2017 13:11
od Georgius
Vašátor píše:
Georgius píše:
radek mb píše:plakát s vozidlem Lada Vesta.
A první cena jsou ty holky, nebo Putin? :mrgreen:
Na to jsem se právě ptal :finga:

Re: Lada Vesta

Napsal: sob bře 11, 2017 16:11
od DJW
Vašátor píše:
Georgius píše:
radek mb píše:plakát s vozidlem Lada Vesta.
A první cena jsou ty holky, nebo Putin? :mrgreen:
Beriem toho Putina. :mrgreen:
Zenske, prachy a ostatne pridu same, ked budem mat pod palcom 2700 atomoviek ;)

Re: Lada Vesta

Napsal: sob bře 11, 2017 18:05
od radek mb
MOžná je to tím, že stárnu, ale já bych také dal přednost Putinovi. Jeden den s ním plus nějaká opulentní hostina na mojí počest. Holky pěkné, o tom žádná, ale žádná určitě neumí uvařit boršč jako moje manželka.

Re: Lada Vesta

Napsal: sob bře 11, 2017 18:34
od JmJ
radek mb píše:MOžná je to tím, že stárnu, ale já bych také dal přednost Putinovi. Jeden den s ním plus nějaká opulentní hostina na mojí počest. Holky pěkné, o tom žádná, ale žádná určitě neumí uvařit boršč jako moje manželka.
:rolleyes: :? :shock: :hrob:


;-)

Re: Lada Vesta

Napsal: pon bře 13, 2017 20:40
od koprfilmtatra
Dovolím se s Vámi podělit o mé dojmy z nové Lady. Dnes jsem měl možnost si ji osobně prohlédnout v autosalonu v Žilině. Jel jsem tam s rozhodnutím vůz si objednat. Na první pohled je Vesta velmi pěkné auto, velké, s agresivním vzhledem. Při nastupování zaujme úhel otevření dveří, který je opravdu velký. Interiér je velmi prostorný, pěkně zpracovaný, díly slícované, použité tvrdé plasty nejsou na závadu. Pokud si nastavím sedačku řidiče na svou postavu(200cm), tak mám na pracovišti řidiče dostatek místa na nohy, opěrka hlavy však již nestačí ani na nejvyšší poloze. Nad hlavou je ještě pár cm místa. Pokud si sednu za sebe, tak před koleny mám ještě cca.10cm místa k sedadlu řidiče, nicméně na hlavu už žádné. Pokud si za mě sedne člověk běžného vzrůstu, tak je vše v pořádku a místa je opravdu hodně.
Řazení je velmi tuhé, ale má přesné dráhy a krátký chod. Loketní opěrka působí dost chatrně a její nastavení polohy drží jen silou vůle. Osvětlení pro zadní pasažéry jen namontované na střešní čalounění, takže díky chybějícímu uchycení ke karoserii visí na obložení střechy. Sedačku lze dostatečně nastavovat ve všech směrech, jsou příjemné na sezení. Přihrádka u spolujedzce je sice prostorná a osvětelná, ale její mechanismu trpí také velmi chatrným dojmem. Stejně tak madla zadních dveří, které příliš nedrží.
Kufr je prostorný s plnohodnotnou rezervou a dostatkem místa na nářadí, apod. Příjemný je použitý materiál čalounění kufru. Nosníky v kufru však mohly být také čalouněny.
Motorový prostor je přehledný, přístup pro výměnu žárovek více než dobrý, jako dobrý bych označil příštup k olejovému filtru. Moc místa okolo motoru není, takže ukáže až čas, jak lze provádět různé opravy.
Vesta má velkou světlou výšku, což umožňuje pohodlné nasedání, ale také pro mě oblíbený servis spodku bez použití heveru.
Slabinou vozu je však spodek. Zakrytování podběhů se skládá ze 2 dílů, které absolutně nekopírují karoserii. Slouží tedy spíše k zachytávání bahna za tyto plasty. Přední náprava byla na vystaveném voze, který měl najeto jen pár km již značně zasažena korozí. Poloosa, těhlice, tlumič, čepy, ochranný plech kotouče, atd. Stejně tak již počínající koroze výfuku.
Závěr tedy zní: Na Ladu je to určitě velký krok kupředu oproti předchozím typům, bohužel jsem však čekal více. Čekal jsem, že tyto drobné detaily ve zpracování budou dotaženy do konce. Vypadá to však, že se jedná o auto dle evropského stylu dimenzované na přesnou kilometráž a když se k tomu přidá ruská kvalita výroby, tak za 300 000,- mě osobně to příjde mimo..za auto dodělej doma.

Re: Lada Vesta

Napsal: úte bře 14, 2017 06:20
od Luděk Musil
koprfilmtatra píše:Dovolím se s Vámi podělit o mé dojmy z nové Lady.
...
Přední náprava byla na vystaveném voze, který měl najeto jen pár km již značně zasažena korozí. Poloosa, těhlice, tlumič, čepy, ochranný plech kotouče, atd. Stejně tak již počínající koroze výfuku.
... .
S uložením přední nápravy a její (zatím povrchovou) korozí jsem na tom se svou novou Grantou stejně. O víkendu jsem koukal, že i hnací hřídele kol chytly "lišku".
Musím nakoupit asi tak dvě hrsti ochranných plastových čepiček různých rozměrů, obrousit, natřít, máznout hlavičky šroubů a matice a nasadit čepičky. Asi také nebude na škodu ten ochranný plech, ano na Grantě je pod motorem plech :shock: - odhadem tak asi dvojka, sundat, odrezit a něčím stříknout. L.

Re: Lada Vesta

Napsal: úte bře 14, 2017 09:29
od KRAES
Tak LADU VESTU som zo spodku nevidel, lebo v dobe kedy som riešil nové auto, tak na Slovensku ešte žiadna nebola, ale musím konštatovať, že v prípade GRANTY či LADY 2194 (KALINA) CROSS na ktorú už netrpezlivo čakám skoro štvrtý mesiac, je antikorózna ochrana ďaleko lepšia ako u vozidiel DACIA ba do konca aj Renault už aj na tom šetrí. Keď som to aj vytkol predávajúcemu v predajni Renault-Dacia, tak mi jednoducho povedali, „to vydrží, lebo sa dnes auto nerobia tak, aby vydržali viac ako 10 rokov“!!!! No a aj z tohto dôvodu som stavil na LADU, lebo antikoróznych dorábok tu bude menej a farbu na výfuk už mám doma nachystanú :roll:

Re: Lada Vesta

Napsal: úte bře 14, 2017 20:23
od mimoň
Dobrý den, jsem tu nový. Zaujala mě Lada Vesta, nemám to daleko na Slovensko a do Trenčína. Ladu jsem nikdy neměl, ale Vesta vypadá na rozdíl od Logana jako dospělé auto a jestli vydrží aspoň těch 10 let což v dnešní době je tak u VŠECH aut, tak jdu do toho! Když si pročtu forum Dacie, tak žádný zázrak to tedy není a levná cenovka Logana prostě jde poznat už na první pohled.

Re: Lada Vesta

Napsal: úte bře 14, 2017 20:27
od mimoň
koprfilmtatra píše:Dovolím se s Vámi podělit o mé dojmy z nové Lady. Dnes jsem měl možnost si ji osobně prohlédnout v autosalonu v Žilině. Jel jsem tam s rozhodnutím vůz si objednat. Na první pohled je Vesta velmi pěkné auto, velké, s agresivním vzhledem. Při nastupování zaujme úhel otevření dveří, který je opravdu velký. Interiér je velmi prostorný, pěkně zpracovaný, díly slícované, použité tvrdé plasty nejsou na závadu. Pokud si nastavím sedačku řidiče na svou postavu(200cm), tak mám na pracovišti řidiče dostatek místa na nohy, opěrka hlavy však již nestačí ani na nejvyšší poloze. Nad hlavou je ještě pár cm místa. Pokud si sednu za sebe, tak před koleny mám ještě cca.10cm místa k sedadlu řidiče, nicméně na hlavu už žádné. Pokud si za mě sedne člověk běžného vzrůstu, tak je vše v pořádku a místa je opravdu hodně.
Řazení je velmi tuhé, ale má přesné dráhy a krátký chod. Loketní opěrka působí dost chatrně a její nastavení polohy drží jen silou vůle. Osvětlení pro zadní pasažéry jen namontované na střešní čalounění, takže díky chybějícímu uchycení ke karoserii visí na obložení střechy. Sedačku lze dostatečně nastavovat ve všech směrech, jsou příjemné na sezení. Přihrádka u spolujedzce je sice prostorná a osvětelná, ale její mechanismu trpí také velmi chatrným dojmem. Stejně tak madla zadních dveří, které příliš nedrží.
Kufr je prostorný s plnohodnotnou rezervou a dostatkem místa na nářadí, apod. Příjemný je použitý materiál čalounění kufru. Nosníky v kufru však mohly být také čalouněny.
Motorový prostor je přehledný, přístup pro výměnu žárovek více než dobrý, jako dobrý bych označil příštup k olejovému filtru. Moc místa okolo motoru není, takže ukáže až čas, jak lze provádět různé opravy.
Vesta má velkou světlou výšku, což umožňuje pohodlné nasedání, ale také pro mě oblíbený servis spodku bez použití heveru.
Slabinou vozu je však spodek. Zakrytování podběhů se skládá ze 2 dílů, které absolutně nekopírují karoserii. Slouží tedy spíše k zachytávání bahna za tyto plasty. Přední náprava byla na vystaveném voze, který měl najeto jen pár km již značně zasažena korozí. Poloosa, těhlice, tlumič, čepy, ochranný plech kotouče, atd. Stejně tak již počínající koroze výfuku.
Závěr tedy zní: Na Ladu je to určitě velký krok kupředu oproti předchozím typům, bohužel jsem však čekal více. Čekal jsem, že tyto drobné detaily ve zpracování budou dotaženy do konce. Vypadá to však, že se jedná o auto dle evropského stylu dimenzované na přesnou kilometráž a když se k tomu přidá ruská kvalita výroby, tak za 300 000,- mě osobně to příjde mimo..za auto dodělej doma.
to co píšeš ohledně podběhů a bahnu, tak stejný problém řeší můj soused na Dusteru, to si člověk v dnešní době prostě nevybere...

Re: Lada Vesta

Napsal: úte bře 14, 2017 21:26
od AdamT

Re: Lada Vesta

Napsal: stř bře 15, 2017 16:27
od tavri
Jak je u Vesty nebo Granty řešeno TPMS?

Re: Lada Vesta

Napsal: stř bře 15, 2017 19:30
od valda1971
tavri píše:Jak je u Vesty nebo Granty řešeno TPMS?
Už je na mne těch zkratek moderních systémů nějak moc - co to je ?

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv bře 16, 2017 04:58
od stano112
valda1971 píše:
tavri píše:Jak je u Vesty nebo Granty řešeno TPMS?
Už je na mne těch zkratek moderních systémů nějak moc - co to je ?
Snímače tlaku v pneumatikách :D a bolo to tu rozoberané už niekoľkokrát v iných témach...

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv bře 16, 2017 06:02
od tavri
Jestli tam je taky ta ventilková příšernost nebo systém přes ABS jako u koncernu VW... A pokud ventilky, tak jestli jsou ruské, na jaké frekvenci jedou, ceny, jestli se tlak někde zobrazuje na palubním počítači atd... ;-) Noví majitelé Granty to tam jistě mají zaimplementované :-) Jak budete řešit dvoje obutí atd...