
U nápravnice už opravdu není místo na jakékoliv posuny.
Moderátor: Moderátoři
Je to uplná hovadina, ale v čistě teoretické rovině bys musel nápravnici "zapustit" do podélných nosníků (není za co ji uchytit) a motor by se ti zvedl tak že bys možná ani nezavřel kapotu. Navíc by byl problém s kardanem, protože celý motor s převodovkou by si musel naklonit dozadu.Jany_RS píše:trochu som znižil auto a rameno je teraz viac nakrivo.Da sa zdvihnut napravnica vyššie, je nad ňou priestor asi 5 cm aby sa zdvihlo rameno ale aby karoseria ostala nižšie?
No hlavně sama myšlenka předělávat konstrukční část takovýho charakteru je úchylná, předělávat podvozkovou část, která plní nosnou funkci a má bezpečnostní funkce je chorobná.Jakub Metelka píše:MartasBrno, máme na věc stejný názor.
U nápravnice už opravdu není místo na jakékoliv posuny.
Z klasiky do íčka jsou svody záměnné. Odzkoušeno jak na sedan tak na kombi. Měl jsem/mám na íčku výfukový potrubí ala 1500. Jde-li to takto, lze to (s téměř 100% jistotou) i obráceně. L.MartasBrno píše:Jsou výfukové svody pro íčko s možností montáže lambdy plně záměnné za původní svody na 2101? Jsou na ladě různé nekompatibilní svody? nevím, kde se řeší různá výška bloku, 1200/1500, jestli na prvním díle, nebo na svodech.
To se ptáš mě? Jestli ano, potom jsi plně nepochopil mou odpověďMartasBrno píše:A nezbyly ti íčkový svody s lambdou k nepotřebě?
Takže odpoověď zní ne. Svody s lambdou zůstaly na motoru.Luděk píše:Měl jsem/mám na íčku výfukový potrubí ala 1500
jsem odpověděl špatně. Správná odpověď měla být: Ano, svody jsou rozměrově stejné, tudíž záměnné (pomineme-li drobnosti typu díra na lambdu, díra na podtlak od brzd příp. chybějící šroubek). L.MartasBrno píše:výfukové svody pro íčko s možností montáže lambdy plně záměnné za původní svody na 2101?