Stránka 55 z 109
Napsal: čtv črc 27, 2006 05:30
od honzat
Dík
Napsal: pon črc 31, 2006 10:33
od Skalouš
Tak jsem se o víkendu věnoval drobným puchýřkům na "zinkované" karosérii.
Nad předním sklem u jeho gumového těsnění je plech total shnilý v pásu cca 2 cm přes celou šířku auta.
Dále jsem znovu zaštětkoval ohnilá místa pod dolními rohy velké odrazky na dveřích do kufru. Dále jsem si pak všimnul počínajících puchýřků pod upevněním zadního stěrače a pod plastem pravého zrcátka na dveřích.
Začínám mít pocit, že ojeté zinkované auto by mi vydrželo déle.....
Zvlášť teď, když je Laděna "druhým" autem v rodině a najede měsíčně cca 500km....
Jinak po výměně tlumiče je jízda v zatáčce doleva v pohodě. Už to zase standardně nejdřív kvílí gumama a nejde do smyku.
Napsal: pon črc 31, 2006 12:55
od honzat
Při koupi Lady mi prodejce tvrdil, že zinkovaný je pouze skelet, ne blatníky, dveře apod. Totéž tvrdil prospekt na Samaru.
Napsal: sob srp 05, 2006 18:10
od jirka klimeš
Nazdar Ládáci, mohu se také k vám přidat? Já mám Ladu 2111 16V a jsem spokojen akorát teď se mi začala tratit voda z chladiče a nevim kudy. Když se zmizí nikde se neobjeví doleju a pak se mi objeví v oleji těsnění jsem vyměnil, hlava dobrá poraďte. Jinak jezdim do 7l
taky mi trvdily že je kastle zinkovaná ha ha
Napsal: ned srp 06, 2006 08:37
od Jirka11
Ahoj můžu mezi vás.Jsem novej majitel Lady 21124..Tak jsem tady...A hned se ptám ruda kde se bere ta voda a jak na to..Díky
Napsal: ned srp 06, 2006 17:42
od tavri
Pánové vítejte!
Únik vody tady v minulosti jeden kolega řešil v souvislosti s expanzní nádržkou, mně se hned po koupi podělala vodní pumpa. Naštěstí Fridex G48 modře indikoval místo poruchy - vodní pumpy. Nechal jsem dát novou a od té doby je klid. Nyní tam 1-2x ročně decku dvě doliju.
Napsal: ned srp 06, 2006 18:55
od Jirka11
Ahoj.
No jo jenže mě to dělá pouze v dešti a v obou dolních rozích palubky mi mírně při takovém počasí jako dneska kape voda-ne moc ale kape.Rudo psal něco o blatnících..
Napsal: pon srp 07, 2006 10:26
od tavri
Jo jako dešťovka? Mně nikde nic neteče. Nemám zkušenosti.
Napsal: pon srp 07, 2006 10:50
od Jirka11
No jo deštovka.Je divny ,že to začlo až teď po 2100 km.No co nadělám zejtra jedu na mělník na první garanci tak snad budou vědět.A jakej je ten sedan co máš ty?
Napsal: pon srp 07, 2006 12:20
od tavri
Vcelku dobrej, koupil jsem ho jako 2 a půl roku starou ojetinku po prvním majiteli se servisní knížkou a 37000 km. Dneska ho mám tři roky a něco a na tachometru je 69000 km. Vyplatí se prolistovat celou sekci nová řada, minimálně hodnotné příspěvky Jiriho a Skalouše.
Snad všechno se tady už v minulosti probíralo...
Napsal: pon srp 07, 2006 16:40
od danielTIR
Velkou bolestí "nové " řady 211x je spínací skříňka, ale ta prý byla od r.v. 2002 změněna.Docházelo k zasekávání klíčku, což mělo za následek zadření startéru.To se stalo mi, respektive mé ženě, která neslyšela rachotící visící startér.Vydělala mi 4500 kč. Voda s chladící soustavy nejčastěji mírně uniká s pechového křížení hadic u termostatu, poznáš to podle toho že máš na převodovce u měřiče oleje mokrou kalužku.Už třikrát jsem to rozebral, spoje vyčistil a znovu pevně utáhnul, ale po čase to tam začne opět prosakovat.Za rok doleji asi 0.3 l.Je to asi konstrukčně nevychytané.No a o korozi "zinkované" karosérie, netřeba mluvit.I když, já musím zaklepat.U sedanu mi zatím nekvete nic, kromě levého blatníku, dole.Ale tam to soudruzi naštěstí nastříkali černě, takže to tam každé dva roky vybrousím, vykytuju a stříknu, no a ono to zase nějakou dobu vydrží a není to tam vidět.Sem tam se mi ale objevuje, zřejmě po kamínku odprýsknutá barva, a v tom "ďubliku" koroze.No ono lak je asi další né moc povedená etapa ruského pohledu na moderní věc.Každým rokem nalézám více bílých odprýsknutých míst, a přední kapota uř vypadá jako by jí posralo milion much, bílým ..... .Jinak jsem nadmíru spokojen, najeto asi 80 000 km, a měněny pouze běžné věci.Zatím nemám pocit, že bych udělal blbost koupi lady. Nicméně přístup importéra je přinejmenším laxní
.Jinak Vám přeji mnoho štastných km s laděnkou.
Napsal: úte srp 08, 2006 06:44
od Jiri
spínací skřínka ale i ostaní zámky na autě je užitečné občas promazat. na spínací skřínku stačí grafit, zámky všech dveří raději motorovým olejem. Rusové nepoužívají jako materiál na zámky mosaz ale nějakou slitinu která obsahuje hliník - takže v zimě zámky docela trpí solí.
Napsal: úte srp 08, 2006 16:19
od Jirka11
AHOJ
Chvála a čest mělníku a panu burianovi.Prkotiny apraveny a repro, radio, antena a zástěrky namontovány a to za jeden den!!Ta voda ůdajně šla přes dveře ale prý mám sledovat stav..
Napsal: ned srp 13, 2006 09:02
od rudo.
Zdravím všetkých, Jirka vítam zvlášť. Najprv k hrdzi. Nemám také miesta na karosérii ako sa tu popisujú, ale 100 percentné to tiež nie je. Pretože som sa dostal na internet až teraz, tak Jirko ti odpovedám až teraz. Ako by som to na tvojom mieste riešil ja. Určite by ma zaujímala presná príčina zatekania vody a jej odstránenie, ako to urobili v servise, keďže nie je servis až tak blízko. Za predpokladu, že zatekanie odstránili, ešte by som skontroloval zatekanie vody pod predné koberce a to veľmi opatrne opatrne aby som nepoškodil ani skrutky ani plastový prah pri demontáži ( auto je v záruke). Zľahka by som nadvihol spodný filc pod kobercom a druhou rukou zistil prítomnosť vody. Ak je to vlhké, tak ti to Jirko potom podrobne popíšem ako na to, ale najlepšie samozrejme aby to urobili v záruke v servise ,aby nebol potom nejaký zbytočný problém.
Napsal: ned srp 13, 2006 09:58
od Jirka11
Ahoj Rudo.
Nějaké vlhko tam mám ale nevím jestli není ještě od té dody než to opravili,Ale prosím tě aby jsi mi poradil jak na to abych věděl..A předem ti děkuji.