Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Tak jsem se o víkendu věnoval drobným puchýřkům na "zinkované" karosérii.
Nad předním sklem u jeho gumového těsnění je plech total shnilý v pásu cca 2 cm přes celou šířku auta. Dále jsem znovu zaštětkoval ohnilá místa pod dolními rohy velké odrazky na dveřích do kufru. Dále jsem si pak všimnul počínajících puchýřků pod upevněním zadního stěrače a pod plastem pravého zrcátka na dveřích.
Začínám mít pocit, že ojeté zinkované auto by mi vydrželo déle.....
Zvlášť teď, když je Laděna "druhým" autem v rodině a najede měsíčně cca 500km....
Jinak po výměně tlumiče je jízda v zatáčce doleva v pohodě. Už to zase standardně nejdřív kvílí gumama a nejde do smyku.
Nad předním sklem u jeho gumového těsnění je plech total shnilý v pásu cca 2 cm přes celou šířku auta. Dále jsem znovu zaštětkoval ohnilá místa pod dolními rohy velké odrazky na dveřích do kufru. Dále jsem si pak všimnul počínajících puchýřků pod upevněním zadního stěrače a pod plastem pravého zrcátka na dveřích.
Začínám mít pocit, že ojeté zinkované auto by mi vydrželo déle.....
Zvlášť teď, když je Laděna "druhým" autem v rodině a najede měsíčně cca 500km....
Jinak po výměně tlumiče je jízda v zatáčce doleva v pohodě. Už to zase standardně nejdřív kvílí gumama a nejde do smyku.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Nazdar Ládáci, mohu se také k vám přidat? Já mám Ladu 2111 16V a jsem spokojen akorát teď se mi začala tratit voda z chladiče a nevim kudy. Když se zmizí nikde se neobjeví doleju a pak se mi objeví v oleji těsnění jsem vyměnil, hlava dobrá poraďte. Jinak jezdim do 7l
taky mi trvdily že je kastle zinkovaná ha ha
taky mi trvdily že je kastle zinkovaná ha ha
Pánové vítejte!
Únik vody tady v minulosti jeden kolega řešil v souvislosti s expanzní nádržkou, mně se hned po koupi podělala vodní pumpa. Naštěstí Fridex G48 modře indikoval místo poruchy - vodní pumpy. Nechal jsem dát novou a od té doby je klid. Nyní tam 1-2x ročně decku dvě doliju.
Únik vody tady v minulosti jeden kolega řešil v souvislosti s expanzní nádržkou, mně se hned po koupi podělala vodní pumpa. Naštěstí Fridex G48 modře indikoval místo poruchy - vodní pumpy. Nechal jsem dát novou a od té doby je klid. Nyní tam 1-2x ročně decku dvě doliju.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Vcelku dobrej, koupil jsem ho jako 2 a půl roku starou ojetinku po prvním majiteli se servisní knížkou a 37000 km. Dneska ho mám tři roky a něco a na tachometru je 69000 km. Vyplatí se prolistovat celou sekci nová řada, minimálně hodnotné příspěvky Jiriho a Skalouše.
Snad všechno se tady už v minulosti probíralo...
Snad všechno se tady už v minulosti probíralo...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Velkou bolestí "nové " řady 211x je spínací skříňka, ale ta prý byla od r.v. 2002 změněna.Docházelo k zasekávání klíčku, což mělo za následek zadření startéru.To se stalo mi, respektive mé ženě, která neslyšela rachotící visící startér.Vydělala mi 4500 kč. Voda s chladící soustavy nejčastěji mírně uniká s pechového křížení hadic u termostatu, poznáš to podle toho že máš na převodovce u měřiče oleje mokrou kalužku.Už třikrát jsem to rozebral, spoje vyčistil a znovu pevně utáhnul, ale po čase to tam začne opět prosakovat.Za rok doleji asi 0.3 l.Je to asi konstrukčně nevychytané.No a o korozi "zinkované" karosérie, netřeba mluvit.I když, já musím zaklepat.U sedanu mi zatím nekvete nic, kromě levého blatníku, dole.Ale tam to soudruzi naštěstí nastříkali černě, takže to tam každé dva roky vybrousím, vykytuju a stříknu, no a ono to zase nějakou dobu vydrží a není to tam vidět.Sem tam se mi ale objevuje, zřejmě po kamínku odprýsknutá barva, a v tom "ďubliku" koroze.No ono lak je asi další né moc povedená etapa ruského pohledu na moderní věc.Každým rokem nalézám více bílých odprýsknutých míst, a přední kapota uř vypadá jako by jí posralo milion much, bílým ..... .Jinak jsem nadmíru spokojen, najeto asi 80 000 km, a měněny pouze běžné věci.Zatím nemám pocit, že bych udělal blbost koupi lady. Nicméně přístup importéra je přinejmenším laxní .Jinak Vám přeji mnoho štastných km s laděnkou.
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Zdravím všetkých, Jirka vítam zvlášť. Najprv k hrdzi. Nemám také miesta na karosérii ako sa tu popisujú, ale 100 percentné to tiež nie je. Pretože som sa dostal na internet až teraz, tak Jirko ti odpovedám až teraz. Ako by som to na tvojom mieste riešil ja. Určite by ma zaujímala presná príčina zatekania vody a jej odstránenie, ako to urobili v servise, keďže nie je servis až tak blízko. Za predpokladu, že zatekanie odstránili, ešte by som skontroloval zatekanie vody pod predné koberce a to veľmi opatrne opatrne aby som nepoškodil ani skrutky ani plastový prah pri demontáži ( auto je v záruke). Zľahka by som nadvihol spodný filc pod kobercom a druhou rukou zistil prítomnosť vody. Ak je to vlhké, tak ti to Jirko potom podrobne popíšem ako na to, ale najlepšie samozrejme aby to urobili v záruke v servise ,aby nebol potom nejaký zbytočný problém.