Lada Vesta

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2190
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Lada Vesta

Příspěvek od FOMA »

CS Lada je "mimo hru" už několik let, jen někteří možná stále doufají a nechtějí věřit, že dovážet auta nebude. Ale vše okolo CS Lady tu již bylo řečeno, takže tu s klidem vynechme. Důležité je, že v ČR Lada koupit jde a to je momentálně základ ze kterého se musí vycházet a trochu bohužel musí i stačit. Pokud by se prodej Lady v ČR nějak "solidně" rozjel tak věřte, že se toho někdo chytí. Ovšem se obávám, že pokud by se tak stalo, tak že to bude na úkor firem jako je např. Remoraid Vyškov. A to tím způsobem, že malá firma odvede "černou práci" zcela zdarma (průzkum trhu - prodejnost apd.) a někdo s podstatně větším kapitálem se buďto vyšplhá po jejích zádech a nebo ještě pravděpodobněji ji obejde a jednoduše odstaví mimo hru :| Osobně si myslím, že tento scénář není aktuální, protože nevěřím tomu, že se Lada v ČR za stávající situace začně nějak masivně prodávat.
Každopádně se těším na Vestu ve Vyškově, v horším případě bych ji jel omrknout přes pomezí na SK :)
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Laďuša »

A zase. Dokolečka dokola :lol:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Georgius
Příspěvky: 4033
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Georgius »

Tak dáme ještě jedno kolo :lol:

Přístup CS byl strašný už v době, když jsme kupovali desítku - to ale ještě fungoval normálně Mělník a oni tu a tam prodali někomu, kdo na tom hodně trval, auto. Pravda, jezdit do Mělníka/Sadské je pro zhýčkaného Pražáka opruz, ale nakonec se to dá. V podstatě bych jako fanoušek značky nakonec skousl, že si pojedu prohlídnout auto do Vyškova/Blavy/Komárna a pro nové auto pojedu do Sadské/Vyškova a díly budou z Koněvky/Mělníka a garance budou u pana N., ale bojím se, že když s Vestou vyjedu řekněme do severního Polska, tak v případě závady budu mít dost smolíka (podle ofíko stránek je jediný "ofíko" servis ve Varšavě), protože takovýhle jezdící počítač už kladivem opravit nepůjde :-(. A když to reálně porovnám s Focusem v kombálu v akci za cenu Vesty Lux, tak je dostupnost náhradních dílů a servisu úplně jinde :cry:. Leda že by ta 7palcová obrazovka byla napojena na velmi chytrou diagnostiku a v případě poruchy navedla uživatele kde co a jak opravit. To by kompenzovalo nedostupnost servisu a zbývalo by "jen" sehnat díly :-D

Mimochodem, abychom se posunuli dopředu, co ten palubní nesmysl s obrazovkou ? Umí to něco v Ladím stylu (chybové kódy ŘJ, jejich mazání, chiptuning, digihru Jen počkej zajíci) nebo je to jen taková ta klasická trapárna klima/rádio/video/navigace ? Ptám se těch, co to viděli naživo ;-)
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2190
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Lada Vesta

Příspěvek od FOMA »

No to by mě právě taky zajímalo, pokud by to umělo vygenerovat číslo chybového kódu, tak jako PP na 111, tak zas by to bylo celé o level výš a absence servisní sítě by byla o něco méně bolestná. Jsem se díval na mapu a nejbližší "Lada centrum" prodejnu se servisem mám v Trenčíně, což je od nás cca 100km. Takže čistě teoreticky pokud by Vesta nebyla ve Vyškově(což nepředpokládám), tak bych si udělal výlet - podívat se tam ať vím do čeho jdu :)
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Lada Vesta

Příspěvek od plavec »

Jak se montuje nová lada vesta - https://www.youtube.com/watch?v=DqUYYNXzMp0
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
stano112
Příspěvky: 1125
Registrován: čtv zář 29, 2011 21:29

Re: Lada Vesta

Příspěvek od stano112 »

Ten nezmysel s obrazovkou,ako si ho nazval,je klasická trapárna.Hádam si si nemyslel,že do toho výrobca nadupe neviem čo.Tobôž ešte nejakú superdiagnostiku motora...k čomu by potom predával drahú diagnostiku k autu s napojením na wifi?Vydel som ten "nezmysel" na vlastné oči,aj som ho preskúmal.Je tam všetko čo pre bežného užívateľa treba a čo dávajú aj ostatné značky.Je to teda o level vyššie,ako dávajú do Kaliny Luxe.Ak chceš viac,na ruských weboch sú "prešivky",ktoré umožňujú diagnostiku motora a rôzne iné veci...nakoniec som to využil i ja a svoju Crossku "prešil".Pozor však,nie je prešivka ako prešivka,kto tomu nerozumie,nech sa do toho nepúšťa.Ja som moju najprv tak zmrvil,že som sa týždeň len smutne pozeral na tmavú obrazovku,s nápisom LADA.Našťastie pomohli slovanský bratia na webe,takže mám po probléme.Obnovovací firmvare na stránke SlovLady je k ničomu-nepomôže.Nehovoriac o tom,že mechanik v servise na to čumel ako blbý,že on to nevie ani vymontovať,takže ako to dať na reklamáciu?Bol to pre neho neprekonateľný problém :D .
A ešte niečo,každý z nás je zvedavý a veľmy sa teší na stretnutie s Vestou,tak isto ako som sa tešil ja.Ale pozor,pod pekným kabátom sa skrývajú niektoré technické riešenia,s ktorých som dvakrát nadšený nebol...Ako tu spomenul Cory na moje konštatovanie že tam nič nové nenajdem,mal pravdu,je to iné...v mnohých riešeniach podľa mňa horšie...kované vlečné rameno nahradily plechovým,riadenie presunuly celkom dolu(asi aby konečne zmyzli tie diery do motorového priestoru po riadiacich tyčiach),lenže to riešenie prinieslo dva čapy navyše,nakoniec mám to nafotené,tak to sem postupne budem dávať.
Ako prednú časť sa neunúvali ani dorobyť plechom,keď od kolies odmontuješ tie plastové podblatníky,tak sa pretiahneš do motorového priestoru...asi preto(lebo síce Vesta má väčší predok ako Kalina,ale miesta okolo motora je úboho) aby si sa dostal ako tak k motoru...
A to zďaleka nie je všetko,ak bude čas a chuť,vložím to sem.
Naposledy upravil(a) stano112 dne ned bře 05, 2017 07:57, celkem upraveno 1 x.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Uživatelský avatar
Georgius
Příspěvky: 4033
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Georgius »

stano112 píše:na ruských weboch sú "prešivky",ktoré umožňujú diagnostiku motora a rôzne iné veci...nakoniec som to využil i ja a svoju Crossku "prešil".Pozor však,nie je prešivka ako prešivka,kto tomu nerozumie,nech sa do toho nepúšťa.Ja som moju najprv tak zmrvil,že som sa týždeň len smutne pozeral na tmavú obrazovku,s nápisom LADA.Našťastie pomohli slovanský bratia na webe,takže mám po probléme.Obnovovací firmvare na stránke SlovLady je k ničomu-nepomôže.Nehovoriac o tom,že mechanik v servise na to čumel ako blbý,že on to nevie ani vymontovať,takže ako to dať na reklamáciu?Bol to pre neho neprekonateľný problém :D
Aha, prešivka je tedy něco jako custom Firmware, chápu. Není v tom náhodou schovaný Linux ? Protože pokud by byl, tak v důsledku geniálně virální licence GPL by mohly být z Autovazu vytahnutelné zdrojové kódy a začala by ta pravá psina :-). Na druhou stranu v Rusku je možné všechno a custom ROM možná někdo ze zdrojáků dělal (pokud to jako obvykle nebyl důsledek dekompilace) ... Nehodil bys mi nějaký link na prešivky čistě ze zájmu ? Klidně do SZ, pokud to sem nechceš dávat veřejně ...
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
stano112
Příspěvky: 1125
Registrován: čtv zář 29, 2011 21:29

Re: Lada Vesta

Příspěvek od stano112 »

Je tam Windows CE 6 a fotky z prešivky mám v téme Kalina Cross 2194.Ak sa chceš dozvedieť viac,na drive.ru alebo 4pda je o tom popísané dosť-stačí tam naťukať MMC 2190.Sú tam aj linky na stiahnutie,ale priznám sa,že teraz ti nepoviem ktoré sú tie čo fungujú bez problémov.Keby že to prešívam ja,tak to možno nejde doteraz :D .Našťastie som si pred 16 timy rokmi spravil dosť šikovného chlapca,s ktorého sa snažím vychovať slušného hackera,aby my potom z Ficovho účtu prelial niečo na ten môj :D .Takže všetko má uložené on,len teraz nie je doma,tak ti nepoviem že ktoré linky sú bezproblémové.Ale máme to uložené na karte,takže nie je problém,viem to dať k dispozícii v prípade záujmu.
Taká perlička je,že seriózne prešiť a obnoviť MMC ide len s SD karty,aj to len z 2 gigovej.NESMIE BYŤ SDHC,SHXC!!!
Takže nám napr. dosť trvalo zohnať takú kartu.Teraz tam už mám ovládače aj na navigáciu a wifi.
Vo Veste to už riešiť nemusíš,lebo to tam už máš.A priznám sa,že ohľadom Vesty som to MMC ešte týmto smerom neskúmal.Po osobnom preskúmaní nechcem zatiaľ meniť Crossku za Vestu.Aspoň čo sa týka sedanu-je pre mňa značne nepraktický.
Verzia MMC Vesty.
Verzia MMC Vesty.
Naposledy upravil(a) stano112 dne ned bře 05, 2017 08:50, celkem upraveno 1 x.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Cory »

Sice som tie podrobnosti nestudoval detailne, ale ramena su L-kove plechove, co je v konecnom dosledku lepsie, ako kovane zlozene z dvoch casti s vybijajucimi sa silentblokmi Napriklad felicia ma take ramena a zeby boli slabsie? Nezda sa mi, skor celkovo pevnejsie ako na Priore. Ked to zrovname, tak L-kove rameno by malo mat 2 silentbloky (ale podotykam, ze rameno Vesty som nestudoval) a klasicke ma 3. Navyse ked porovname dlzky...
Riadenie nie je presunute dolu kvoli dieram. Na predchadzajucich modeloch je riadenie uchytene na motorovej priecke. Kedze vieme, aku tuhost karoserie maju predchadzajuce modely (dufam ze granty a kaliny II o trochu lepsie ako Priora), je toto riesenie nevhodne. A vobec umiestnit taku vec ako riadenie na plech o velkosti cca 1x0,5m - v zatackach sa cele riadenie kruti na plechu, co ma za nasledok nerovnake natocenie volantu pri zatacaniach. Ja uz mam objednane zosilnenie, ktore prepaja riadenie s dolnym nosnikom - ano, ono nie je uchytene ani na nosniku, len na normalnom plechu, ale vravim, snad na Kalinach a Grantach to je uz inak. Preto ma Vesta riadenie uchytene na napravnici, co vyznamne vplyva na stabilitu vozu a pri celnej zrazke riadenie smeruje pod nohy posadky a nie na členky. Akurat tuším (nie som si isty), ze servo (elektricke) sa presunulo do motoroveho priestoru - to vidim ako minus, vlhkost, spina pristup.
Capy-ano, dva čapy navyse. Mozeme to brat ako minus, rozhodne co sa servisu tyka. Ale zasa neviem ako to vyzera. Pretoze ak to vezmeme do detailov, tak P/K/G (priora/kalina/granta) maju fakticky na riadeni 6 capov+2 horne ulozenia. Riadenie Vesty som nevidel, chcelo by to foto :)
Otvory k motoru beriem ako plus. na tuhost karoserie by to nemalo mat vplyv, asi to ma vyznam z hladiska deformacnych zon. Toho by som sa nebal, ked podla nejakeho ruskeho crash testu ziskala Vesta 14 bodov zo 16. (KalinaII tusim 9,5).
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
stano112
Příspěvky: 1125
Registrován: čtv zář 29, 2011 21:29

Re: Lada Vesta

Příspěvek od stano112 »

A na plechových ramenách sa ti silentbloky vybíjať nebudú? :D Ako poviem ti to tak,raz sme na otcovom Favorite na polnej ceste tým ramenom zapreli a muselo ísť celé do prdele...neviem teda,s mojou Samarou som už nejaký ten járok preliezol,ale že by som niečo ohol,alebo menil...tobôž už nie silentbloky a o riadení ani nehovorím.Netvrdím že Vesta má zlú nápravu-to ovšem všetko ukáže až čas.Skôr mi to pripadá,že asi použili niektoré veci z aliancie a zrejme aj to riadenie.Proste je to tam všetko prehustené a narvané na kope.To čo bolo na Lade jednoduché a funkčné,tak to trocha zkomplikovali.Zase dali tam stabilizačnú tyč od nápravnici na teleskopickú vzperu,čo podľa mňa na škodu nie je.Neviem síce ako uchytili riadenie na Priore,len jedno viem iste:
Samara 27 rokov 300 000km,2112 15 rokov 180 000km/a to neviem koľko v AAA stočili,keď som ju kupoval :D / a poviem ti rovno,že či riadenia alebo nápravy som sa NIKDY ani nedotkol.Na STK,keď ich rozmixuje na tej stolici,tak ani nepípne,že je niečo vybité...
Na Samare som akurát za tie roky meni tú harmonikovú prachovku na riadení a na náprave manžety spodných čapoch+manžety na hokokineťákoch...toť vše.
Ale ako hovorím,všetko preverí čas,tak si teda počkám nejaký ten rok na verziu Cross a ty už zatiaľ budeš vedieť,že čo a ako :D .
Áno riadenie je uchytené na nápravnici,ktorá je tiež z plechu,i keď podstatne silnejšieho.Servo je vo vnútri,aspoň podľa fotky.
A kde si prosím ťa napočítal 6 čapov?Pokiaľ viem,tak na Samare 2112 aj Croske mám 2.
Detail riadenia na nápravnici,v popredí vydieť dve trubky.Tou silnejšou je nápravnica uchytená o pozdľžny nosník motora a tá slabšia poskrúcaná,na konci je čap zo stabilizátorom tlmiacej vzpery.V pozadí úchyt nápravnica-prevodovka.
Detail riadenia na nápravnici,v popredí vydieť dve trubky.Tou silnejšou je nápravnica uchytená o pozdľžny nosník motora a tá slabšia poskrúcaná,na konci je čap zo stabilizátorom tlmiacej vzpery.V pozadí úchyt nápravnica-prevodovka.
Detail riadenia z druhej strany,v popredí vidieť čap tej stabizačnej vzpery na tlmiacu vzperu.
Detail riadenia z druhej strany,v popredí vidieť čap tej stabizačnej vzpery na tlmiacu vzperu.
Tu je pekne vidieť ten stabizátor tlmiacej jednotky.
Tu je pekne vidieť ten stabizátor tlmiacej jednotky.
A tu to máme pekne pokope.
A tu to máme pekne pokope.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Cory »

Ked sme pri tom, tak ja som mal na 05ke vytrhnute obe uchytenia napravnice+prasknutu napravnicu, takze rozbit sa da vsetko, aj kovadlina :D SIlentbloky sa vybijat budu, vybijaju sa vsade a vzdy. Ale spocitaj si vole na 3 silentblokoch a na 2. Navyse ak je rameno tvorene z 2 casti, pocas jazdy sa meni samotny tvar ramena, hlavne pri tej dlzke ramena iduceho dopredu. Proste si myslim, ze L-rameno je lepsie, hoci je len z plechu. Ten plech je urcite profilovany, takze v konecnom dosledku to nebude strasne - klasicky zigulak ma plechove rameno a co vsetko prezilo.
K napravnici - P/K/G maju priecne rameno ulozene na nosniku. Nosnik nie je v priecnom smere vyztuzeny o nic. V zakrutach priecne ramena cestuju v smere priečnej osi karoserie. V pripade napravnice nebudu cestovat nikam. Mne pomohla instalacia rozpery medzi spodne ramena, je to ako keby mini napravnica. Nie je to ono, ale sila sa rozlozila medzi dve ulozenia a je to citelne lepsie.
K čapom - urcite nemas 2. Vezmi si jednu stranu. Jeden cap je v prevodke (hrebeni), druhy na tlmici a treti spodny zvisly. A vsetko krát 2. Cize ich je spolu 6. Aj ked ten v hrebeni nazyvat plnohodnotnym capom - kazdopadne sa na nich objavuje dost velka vola.

Ja zas nevidim tie 2 capy navyse na Veste. Jedine ak myslis stabilizacnu tyc. To potom mozeme P/K/G pripocitat 6 silentblokov stabilizatora :D

Obrazok napovie viac
Přílohy
napravy.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
stano112
Příspěvky: 1125
Registrován: čtv zář 29, 2011 21:29

Re: Lada Vesta

Příspěvek od stano112 »

Presne tak,rozbyť sa dá všetko..Tvar ramena sa za jazdy mení,to je pravda,ono sa vlastne aj trocha musí.Plechové je podľa mňa náchylné ku krúteniu a následne k deformácii.Netvrdím že u Vesty je nutne zlé.Všetko ukáže až čas.
Riadenie je presunuté dole samozrejme nie kvôli tým dieram(bolo to myslené ironicky :D ).Ako píšeš,karoséria v zákrutách pracuje,pracuje aj nápravnica.Otázka je,ako bude spolupracovať tyč riadenia s riadením a následne aj kolesami.I keď ako píšeš,tiež si myslím,že toto riešenie by malo byť presnejšie.Oni tú nápravnicu zastabilizovali ešte aj o vzperu,čo sa mi tiež pozdáva.
K tej nápravnici-ja nie som proti nej,ty si si na Priore priečne nosníky vystužil tyčou,čo nie je na škodu.Na 2112 sú tie nosníky vystužené trubkou na predu,preto je to rameno predľžené a uchytené vpredu,aj na Kaline a na Priore by si to mal mať tiež.Ja som chcel len poukázať na to,že náprava Vesty je iná,komplikovanejšia oproti P K G a tým pádom aj náchylnejšia na poruchy.Ale ako hovorím,všetko ukáže až čas.Ja by som bol tiež rád,keby to bolo eňo-ňuňo :D .
Zažil som aj nápravu a riadenie na mojej už pochovanej 01-tke,kde sa s pribúdajúcimi kilometrami a vekom sralo všetko.Samozrejme to nechcem porovnávať s Vestou.Ja len toľko k tomu,že odkedy vlastním riadenie a nápravu typu Samara,tak neviem že by existovali,proste je to jednoduché a funguje to.Samozrejme jazdné vlastnosti sú primerané veku a najazdeným kilometrom.
No ak tým čapom,ja som mal na mysli čap buď zvyslí,alebo guľový a výlučne len na riadení-nie na ďalšie veci,súvisiace s otáčaním kolesa.Lebo to si tam potom môžme prirátať aj dva "kardanové" kríže na tyči riadenia :D .Ale ak to berieš takto,tak teda prepáč,máš pravdu,Vesta aj Kalina sú na tom narovnako.V každom prípade mi riadenie P K G pripadá jednoduchšie.
Ale na tej hrebeňovej tyči to gumokovové puzdro bu som čapom ja osobne nenazval.A vôľa?Ja zatiaľ žiadnu nemám ani na Samare,2112 ani na Kaline.Mal som to dole teda len raz na Samare,aj to kvôli výmene tej harmonikovej prachovky,nechcel ma kvôli tomu pustiť cez STK-somár :D .Tak som to vymenil a na druhý deň som mal STK-čku.
Naposledy upravil(a) stano112 dne ned bře 05, 2017 14:03, celkem upraveno 2 x.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Lada Vesta

Příspěvek od zelvotron »

proč tu poloosu nenatřeli?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2190
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Lada Vesta

Příspěvek od FOMA »

Nějak mně uniklo jestli se dělá Vesta 1.8 i s manuálem nebo je k dispozici pouze s automatem. Dle nabídky http://www.lada.ru/cars/vesta/sedan/tth.html to vypadá, že verze 1.8 je pouze s automatem :roll:
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Cory »

Uz nech je ako je, ostava jeden holy fakt a tym je trvacnost riesenia vzhladom na cas. Podla mna su oba systemy jednoduche, u Vesty je to "narocnejsie" o tie stabilizacne tycky. Takze uvidime. Staci ze budu prachovky vyrobene z lisovanej tmy a casom budu vsetky capy odchadzat. Aj keby sa otacala cela naprava ako na voze :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“