Coryho 2105

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Co urobit?

opravit a prestriekat blatnik
27
44%
prestriekat cele auto na obycajnu červenu
9
15%
prestriekat cele auto na cervenu metalizu
25
41%
 
Celkem hlasů: 61

Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

:shock:


Na hranaté auto - hranaté tyče. :)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

můžu se zeptat na co jsou ty hranaté tyče?
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Je to sada podélných a jedné příčné (panhardské) tyče pro zadní nápravu. Proti sériovým jsou zjevně ze silnějšího materiálu a patrně mají i kvalitnější pružná pouzdra v okách.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Jak se z fotky pozná, že jsou zjevně ze silnějšího materiálu? Já znam na oko víceméně stejný profily, ale ty bych se rozmejšlel dát i na kočárek :mrgreen:
Nicméně jako asi máš recht, že ano
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Máš pravdu, že
Laďuša píše:Já znam na oko víceméně stejný profily, ale ty bych se rozmejšlel dát i na kočárek :mrgreen:
, ale kdyby to bylo něco na tento způsob, tak jsem si jistý, že by to Cory nekoupil. :wink: 8)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Zda sa to byt bytelne, je to z Ruska, tak hadam to je pevnejsie ako origo...ale ked sa nad tym zamyslim,tak aj keby to bolo z materialu rovnakej hrubky, takyto profil by mal byt pevnejsi ako origo trubky. Vyskusam, poreferujem :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

neplatí náhodou, že i kdyby to byla stejná tloušťka materiálu jako u série, tak i přes to je čtvercovej průřez pevnější než kruhovej? Počítalo se to podle modulů jedn. průřezů. Je tu nějakej strojař, nebo někdo kdo to ví? nebo je kruh (trubka) opravdu nejideálnější?

... cory vlastně napsal to samý svejma slovama :oops:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Čtvercovej průřez by měl být pevnější kvůli rohům, které zadrží víc energie.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Nejsem strojař, ale myslím si, že kruhový průřez je v porovnání se stejným čtvercovým průžezem pevnější.

Doufám, že se zde vyjádří nějaký strojař a podá vyčerpávající informaci. :)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Ono to bude na úhlu uhejbání. Kruhová trubka to má všude stejný, ale čtverec postavenej na stranu se ohne o dost líp, než čtverec postavenej na roh.
Ono tuto všechno je ve strojařských tabulkach předpokládam. ňáký ty koeficienty tvaru a podobně už jsou rozhodně udělený :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Po strojnické stránce pevnosti neporadím , ale pokud bude vůz používán na klasické ježdění a né závody , jsou "pevnějčí" tyče spíš naškodu . Při případném (nechtěném) nárazu je lepší když povolí tyč než kastle nebo most nápravy . Panhardka bývá k tomuto účelu u mnoha vozů připravena . Bývá na ní zeslabené a předohnuté místo .
O silentblocích platí čím lepší tím lepší to je bez výhrad .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Laďuša píše:čtverec postavenej na stranu se ohne o dost líp, než čtverec postavenej na roh.
Jojo, já bral v potaz tu možnost s postavenim na roh, ta bude určitě pevnější.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

jestli mohu, nejlepší je vždy originál, je to vyzkoušený od konce šedesátých let co se vyrábějí, jestli kruh nebo čtverec, záleží také na tlouštce a hlavně kvalitě materiálu, a na svaru, je pravda, že příliš pevná tyč poškodí něco jiného, co se mnohem hůř opravuje. Jestli preferuju pevnost uložení před karoserií, tak materiál může být i plný, ale ty následky. Mám s tím zkušenost, jezdil jsem s ladama v terénu po polích v zaměstnání, lépe ohnutá tyč než vytržená nebo prohnutá kastle. Origo tyče jsou z pevnějšího matroše než je běžná kvalita konstrukční oceli prodávaná na zábradlí ke schodům.
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

vintera píše:Origo tyče jsou z pevnějšího matroše než je běžná kvalita konstrukční oceli prodávaná na zábradlí ke schodům.
Takže ak mi ide o karoseriu, tak tam mam dat radšej trubky z plota?? To si trosku odporuje. Kazdopadne nejazdim ako somar a nechytam obrubniky v plnej rychlosti.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Já jsem tu tyč například zlomil, zrezlá nebyla, byla origo a stačil přejezd přes tramvajové koleje.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“