Coryho 2105
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12126
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jak se z fotky pozná, že jsou zjevně ze silnějšího materiálu? Já znam na oko víceméně stejný profily, ale ty bych se rozmejšlel dát i na kočárek
Nicméně jako asi máš recht, že ano
Nicméně jako asi máš recht, že ano
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Zda sa to byt bytelne, je to z Ruska, tak hadam to je pevnejsie ako origo...ale ked sa nad tym zamyslim,tak aj keby to bolo z materialu rovnakej hrubky, takyto profil by mal byt pevnejsi ako origo trubky. Vyskusam, poreferujem
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
neplatí náhodou, že i kdyby to byla stejná tloušťka materiálu jako u série, tak i přes to je čtvercovej průřez pevnější než kruhovej? Počítalo se to podle modulů jedn. průřezů. Je tu nějakej strojař, nebo někdo kdo to ví? nebo je kruh (trubka) opravdu nejideálnější?
... cory vlastně napsal to samý svejma slovama
... cory vlastně napsal to samý svejma slovama
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
- Laďuša
- Příspěvky: 12126
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ono to bude na úhlu uhejbání. Kruhová trubka to má všude stejný, ale čtverec postavenej na stranu se ohne o dost líp, než čtverec postavenej na roh.
Ono tuto všechno je ve strojařských tabulkach předpokládam. ňáký ty koeficienty tvaru a podobně už jsou rozhodně udělený
Ono tuto všechno je ve strojařských tabulkach předpokládam. ňáký ty koeficienty tvaru a podobně už jsou rozhodně udělený
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Po strojnické stránce pevnosti neporadím , ale pokud bude vůz používán na klasické ježdění a né závody , jsou "pevnějčí" tyče spíš naškodu . Při případném (nechtěném) nárazu je lepší když povolí tyč než kastle nebo most nápravy . Panhardka bývá k tomuto účelu u mnoha vozů připravena . Bývá na ní zeslabené a předohnuté místo .
O silentblocích platí čím lepší tím lepší to je bez výhrad .
O silentblocích platí čím lepší tím lepší to je bez výhrad .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
jestli mohu, nejlepší je vždy originál, je to vyzkoušený od konce šedesátých let co se vyrábějí, jestli kruh nebo čtverec, záleží také na tlouštce a hlavně kvalitě materiálu, a na svaru, je pravda, že příliš pevná tyč poškodí něco jiného, co se mnohem hůř opravuje. Jestli preferuju pevnost uložení před karoserií, tak materiál může být i plný, ale ty následky. Mám s tím zkušenost, jezdil jsem s ladama v terénu po polích v zaměstnání, lépe ohnutá tyč než vytržená nebo prohnutá kastle. Origo tyče jsou z pevnějšího matroše než je běžná kvalita konstrukční oceli prodávaná na zábradlí ke schodům.
Takže ak mi ide o karoseriu, tak tam mam dat radšej trubky z plota?? To si trosku odporuje. Kazdopadne nejazdim ako somar a nechytam obrubniky v plnej rychlosti.vintera píše:Origo tyče jsou z pevnějšího matroše než je běžná kvalita konstrukční oceli prodávaná na zábradlí ke schodům.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Já jsem tu tyč například zlomil, zrezlá nebyla, byla origo a stačil přejezd přes tramvajové koleje.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.