Stránka 52 z 106
Napsal: pát led 12, 2007 21:56
od radek mb
Skalouš píše:I na silnici mi připadá, že je vidím poslední dobou častějc.
to mě taky anebo to je prostě jen tím,že se na to soustřeďuješ.
Lad je čím dál víc...
Napsal: pon led 15, 2007 09:38
od zelvotron
Napsal: stř led 17, 2007 13:42
od Ziko
No možmá to vyhledávám, ale poslední dobou vidím modelů z desítky fakt hodně.. A nebo je to tím, jak různě cestuji sem tam po ČR.
Napsal: ned led 28, 2007 16:18
od honzat
Poprvé mám zimní pneu a je to velký rozdíl-na sněhu (brzdné dráhy jsem netestoval).Lada jede ve sněhu jako tank.
Napsal: ned led 28, 2007 17:04
od Hlavi
Nechápu jak někteří jedinci stále ještě mohou jezdit v zimě na letňákách, jenom zdržují nás ostatní a ohrožují své okolí. Moje 112 jezdí na neznačkových traktorech líp jak Vectra combi s Dunlopkama - alespoň jí neujíždí zadek a nemá to blbý ABSko
Napsal: ned led 28, 2007 17:57
od Lubka320
Ahojky, koupil jsem svou třetí Ladu. Tentokrát je to po 2 Samarách Lada 2111, 1,5 GTE 16V. R.V. 2002. Myslím, že je to super stroj, ale myslel jsem, že je ve všech posilovač řízení. Dodával se i do tohoto typu??? Díky za odpovědi
Napsal: ned led 28, 2007 19:09
od JmJ
Lubka320 píše: Ahojky, koupil jsem svou třetí Ladu. Tentokrát je to po 2 Samarách Lada 2111, 1,5 GTE 16V. R.V. 2002. Myslím, že je to super stroj, ale myslel jsem, že je ve všech posilovač řízení. Dodával se i do tohoto typu??? Díky za odpovědi
ano, ale v CR se prodaval jako soucast standardni vybavy az od roku 2006 (-1).
Napsal: pon led 29, 2007 06:58
od Erik
Lubka320: Gratuluju a přeju, ať Ti Lada dobře slouží. Ten posilovač by tam asi měl jít domontovat, ale raději bych zavolal do Mělníka.
Napsal: pon led 29, 2007 09:09
od Lubka320
Erik píše:Lubka320: Gratuluju a přeju, ať Ti Lada dobře slouží. Ten posilovač by tam asi měl jít domontovat, ale raději bych zavolal do Mělníka.
Jo, děkuji, zatím jsem naprosto spokojen. Předtím jsem v Samaře vydržel bez posilovače a tak to vydržím i teď asi. Teď mě čeká jiná investice - LPG, už jsem si volal a vyjde to na 31 tisíc. Je to dost, ale pokud to auto mám chvilku mít tak se mi to vrátí. Jezdím na plyn už dobrých 10 let a už by to asi jinak nešlo. Ještě se tu na foru moc nevyznám, chtěl bych si dát taky obrázek a nějaké údaje, ale zatím se mi to nepodařilo. No tak budu pátrat dále. Zatím Lubka
Napsal: pon led 29, 2007 09:40
od Jiri
lubka320: fotka vypada jak kdyby to byl novy kus:-)
ja mel 8v motor euro 2 a lpg bylo to bez problemu. Skalous ma 16v a euro 3 a tam se to nejak nepovedlo (v obou pripadech se jednalo o podtlak BGC. )
lada pri brzdeni motorem vypina zapalovani a tim padem do sani nesmi ani trosku plynu, jinak odejde katalyzator (Skalous ma zkusenosti:-)
na plynu bych nesetril - dnes bych tam nechal dat vstrikovani - je to o krok dal a pokud je to uz na hromadnou prestavbu tak no problem.
male upozorneni
dost servisu LPG nerado vidi, v Melniku meli kecy furt (jaka je to prace s demontazi reduktoru atd atd., oblbovani benzinove ridici jednotky jednotkou plynu.........)
Hlavne vyber slusnou dilnu LPG ktera dela slusne a mas ji blizko - to je zaklad, vyvaruj se zapalovacim svickam na LPG (BRISK SILVER)
Napsal: pon led 29, 2007 09:45
od Skalouš
Na LPG bacha!! Musí to být vstřikování a musí to udělat někdo, kdo to opravdu umí.
CS Auto Lada mi doporučila Firmu Autogas Strakonice, abych neztratil záruku na auto.
Před pěti lety bylo vstřikování ještě za cca 50000kč a oni mi doporučili obyčejný směšovač, že to taky funguje dobře.
Byl to svinskej omyl a auto skoro nejezdilo. (problém nekompatibility počítačů)
LPG mě ve finále stálo cca 30000kč a pak jsem ho zahodil, neb jsem neměl nervy driblovat mezi Ladovským servisem a LPG servisem, zvlášť když jeden je ve Strakonicích a druhý na Mělníku. LPG servis tvrdil, že je problém v autě a Lada tvrdila, že je problém v LPG. Klika byla, že CSauto vzala zničenej katalyzátor na sebe, to by mě to pak stálo ještě o 12000kč víc. Objektivně byl problém v nekompatibilitě LPG, neb po demontáži auto jezdí zase tři roky bez problémů. Takže tady se mi ušetřit nepodařilo.....
LPG už mi nesmí do auta, které nemá karburátor a mechanický rozdělovač - bojím se, že to bude svinsky drahý.
Teď jezdím raději na naftu.
Napsal: pon led 29, 2007 09:56
od Lubka320
Já že jsem z Vč tak si to nechám udělat od firmy , která to dělá už 16 let. Je to autogasKánský v HK. Měl jsem od nich i v Samaře, ale na karbec to nebylo nic moc. Jelikož , pokus se nepletu, tato Lada má vícebodové vstřikování a motor je euro 3, tak snad vědí co do toho mají dát , jinak
. Ne ale fakt, plyn za 30 tisíc plus navíc bomba do rezervy 1000,-- Takže 31000,-
Je 4 roky stará a najeto 45 tis.
Napsal: pon led 29, 2007 10:00
od Skalouš
Myslím, že máš po stránce motoru prakticky stejný auto. (jen o 1/2 roku nebo o rok mladší a tam není mnoho změn).
Problém je v tom, že i když to LPG někdo dělá 16 let, tak Lad desítkové řady stejně nikdo mnoho neviděl.....
Napsal: pon led 29, 2007 10:05
od Lubka320
jj, asi to tak vypadá. Ještě musím vyhodit tu mříž vzadu. Koukám, že máš i střešní okno. To já nemám, ale to neva. Tak jsem zvědavej teda na ten plyn, snad vědí co dělají
Napsal: pon led 29, 2007 10:48
od Skalouš
Střešnímu oknu jsem nepřišel na chuť. Už jsem ho cca 2 roky neotevřel. Při rychlosti nad 100km/h to dělá stejný randál jako otevřené boční okénko....
Takže příště bych si ho do nového auta už taky nedal.