Stránka 6 z 25
Napsal: čtv lis 13, 2008 21:18
od Maysner
letos v jedovnicich mi marek meril tlaky na motoru. prvni valec 13,5(zrejme spatne zabrousenej ventil. krouzky to nejsou. motor si nevzal behem 2.5tkm ani kapku oleje) a ostatni valce mu to vystrelilo. kolik tam je nevim. 1.7 a hlava snizena o 2,5mm(oproti hlave 21011-xxx o 4mm. nebyl problem s tim jit na 185 tacho - asi 165 real a sel i dal. jen prede me vlitl s felicii). starter nejakej starej. obcas chytne misto kde ma problem tocit jinak toci rychle (proc to netusim). motor doted jezdil ok. jen studenej strasne rachotil. ted sem udelal jinou hlavu. o vikendu nasadim
Napsal: čtv lis 13, 2008 21:22
od Tommel
Bejvalej motor 1,7k snižena hlava ičkova o 2mm, starter točil jak kdy, motor měl tvrdši chod a tlaky nezměřitelny na studenym motoru 16,5
. Motor odešel pravděpodobně kvuli špatnemu předstihu
Napsal: pát lis 14, 2008 17:04
od rosta
jak tak čtu-zlatá sériovka motory který dělal metalex vykazovaly naprostou spolehlivost do ujetí 13-15 tisíc
Napsal: pát lis 14, 2008 21:29
od Pája
Metalex nebyli dvacetiletý kutilové... ¨
A od doby, co sem si čuchnul k úpravám, tak bych se se sérií nespokojil ani na okamžik.
Napsal: pát lis 14, 2008 22:11
od Malda
rosta píše:jak tak čtu-zlatá sériovka motory který dělal metalex vykazovaly naprostou spolehlivost do ujetí 13-15 tisíc
A to se ti zda na zavodni motor malo
Napsal: pát lis 14, 2008 22:16
od Pája
Chtěl tim říct, že Metalex vydržel hodně.
PS: Dneska už mám 130 km najeto, heč!
Napsal: pát lis 14, 2008 22:23
od Malda
Pája píše:Chtěl tim říct, že Metalex vydržel hodně.
Ok, to sem potom ticho
Mozna by tam pomohly carky ...
Napsal: sob lis 15, 2008 22:59
od rosta
Pája píše:Metalex nebyli dvacetiletý kutilové... ¨
A od doby, co sem si čuchnul k úpravám, tak bych se se sérií nespokojil ani na okamžik.
vždyť je ti 98-nebo ne
Napsal: pon lis 17, 2008 18:52
od Pája
To sice jo, ale mám zkušenosti a rozum 20ti letýho kluka...
Dneska sem si zas vyměnil olej. 10W-40 polo a udělal ještě jednou vůle ventilů.
Sluší mu to, co?
Napsal: pon lis 17, 2008 20:10
od Yellow01
To rozvodový kolo je to stavitelný z Maďarska?
Napsal: pon lis 17, 2008 21:33
od Little Red Riding Hood
Napsal: úte lis 18, 2008 07:26
od Pája
To Yellow: To staviteloný kolo je z Čivic u Pardubic. Udělal mi ho jeden šikovnej pán podle obrázku z maďarskejch stránek.
To LRRH: Jasně, v Příbrami mi nikdo z 1,7ček nestačil. Je to tam jen na zajetí a než vyřešim sací potrubí na pořádný gazniky. Ale když se to podaří na brzdě odladit, aby to nebylo moc chudý, tak ho tam klidně nechám.
Dneska dalších 250km, ale zdá se mi, že přibejvá olej...
Napsal: ned lis 23, 2008 23:10
od lada1600ttt
Pripojim sa k vasej teme... moj motor ma kompresny 9,5:1 a tlaky 16.5. Najazdil som na tom uz 14 tis Km a uplne v pohodke. Akurat sa zacali prejavovat selijake drobne aj vatsie vole na chudatko vacke a ventiloch, lenze ta ma za sebou 160 tis km bez nicoho. takze je zrela na GO. Ale podarilo sa mi dodr.. prevodovku, diferak a uz som aj zlomil kardanovy kriz
ale motor ztial OK. Vsimol som si ale taku vec ze sviecky Brisk sa moc nelubia z velkym tlakom. Vzdy mi jedna niekedy aj dve po case odidu.
Napsal: pon lis 24, 2008 06:21
od Pája
Na jakym motoru? A seš si jistej, že máš poměr 9,5:1? 1,7ka má 9.3:1 a tlaky okolo 12ti atm...
Napsal: úte lis 25, 2008 15:51
od rosta
Pája píše:To Yellow: To staviteloný kolo je z Čivic u Pardubic. Udělal mi ho jeden šikovnej pán podle obrázku z maďarskejch stránek.
To LRRH: Jasně, v Příbrami mi nikdo z 1,7ček nestačil. Je to tam jen na zajetí a než vyřešim sací potrubí na pořádný gazniky. Ale když se to podaří na brzdě odladit, aby to nebylo moc chudý, tak ho tam klidně nechám.
Dneska dalších 250km, ale zdá se mi, že přibejvá olej...
že by instantní klika